THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

02 January 2012

Melangkah ke Tahun Baru 2012 dengan Impian

Tahun baru 2012 dah tiba...bermula la episod kalendar baru...kalendar 2011 dah jadi kenangan pun...2012 akan menyaksikan banyak kenangan baru bakal tercipta...yang pasti ada suka dan duka..wallahualam...segalanya urusan Allah taala..kita manusia hanya mampu merancang segalanya berjalan lancar...amin

Permulaan untuk 2012 bermula dengan perasaan berdebar menyelubungi diri...bulan pertama Januari bakal ..aku dan EA bakal menanti kelahiran orang baru yang istimewa ..zuriat pertama kami :))..owh serius dah rasa neves sikit maklumlah pengalaman pertama kan...hanya solat,doa dan zikir yang mampu mengatasi rasa debaran yang membuak ni...semoga segalanya dipermudahkan...amin amin...buat entry ni aku rasa sebak..sebab aku akan rindukan saat aku mengandung...bila la akan menikmati alam mengandung lagi kan ...aku berdoa semoga bertambah la zuriat aku di masa akan datang...owh will miss my pregnancy moment..

2012 akan menyaksikan perubahan tittle mama dan papa....bermula la tanggungjawab kami...bersediakah?? mampu atau tidak...harus kena tempuh...hidup perlukan perubahan tak kisah la dari segi apa...Insya Allah semoga kami suami isteri mampu bertanggungjawab menggalas tugas mendidik, memelihara, membesarkan anak menjadi soleh solehah....bilangan sudah bertambah maka kami suami isteri harus bekerja dengan lebih kuat gigih demi rezeki nan satu....kehadiran anak adalah satu rezeki..Insya Allah...

Untuk setiap tahun baru aku tak menetapkan sesuatu azam tapi lebih fokus pada impian..bagi aku bila azam kalau tak terlaksana rasanya macam tak de misi lak...haha itu kata dari orang yang azam selalu tak menjadik...lalalala....so baik la kita berimpian...dengan impian, anganan memoga jadi kenyataan kan....jangan angan mat jenin sudah lah...tak salah berimpian bukan kena bayar pun...nak berazam pun tak de salahnya kan...mungkin pada setengah orang azam lebih bertekad bersungguhnya...owh sama aje la...kasi pening orang aje la hihihi...


2012 dan Impian
  1. Tak nak melambatkan solat .....
  2. Baca yasin setiap malam jumaat....
  3. Dibukakan hidayah berhijab :)).....
  4. Menjadi Mama dan Isteri yang superb di mata anak dan suami dan juga untuk diri sendiri....
  5. Walau dah kawen ingin membahagiakan orang tua..emak, abah dan mak ayah mentua....
  6. Duduk umah sendiri bersama keluarga tercinta...
  7. Saving saving more please....kurangkan shopping...
  8. Berpantang dengan disiplin jayanya ..slim shady gitu..
  9. Penghuni dapur tetap dengan masakan awesome...
  10. Menjaga hubungan sesama kawan jangan sampai jadi musuh...dushh...
  11. Nak slow motion on Internet kecuali blogspot ...hahaaadoiii...
  12. Murah rezeki di tempat keje...naik prestasi naik gaji naik pangkat....
  13. Teringin nak IPAD 2 dan kamera DSLR ...
  14. Target beli perabot rumah lengkap..
  15. Kakak yang bertanggungjawab ngan adik adik..
  16. Nak mengandung lagi !!!

InsyaAllah, Salam Tahun Baru 2012 dari Mimy, Megat, Lil Junior NA :))



HAPPY BIRTHDAY TO MY DEARIE SIS, DIRA (2 JAN) &  MY LOVELY ABAH, (25 JAN)...I LOVE BOTH OF U TILL THE END....MUAHHHHHHH








Important : Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image. MIMY HAMID

14 comments:

mia-ina said...

dup dap lak..tgk jangka waktu akak nk bersalin....insyaallah ble kte dh preggy kte dh bersedia utk jd ibu..kan? semoga tercapai semua impian yg akak list kan tue

Cik Rose Cute said...

follow sini...

ratusiput said...

selamat tahun baru utk ko jugak n family ye.aku doakan smoga semua impian ko akan tercapai :)

Mr & Mrs Sallehudin said...

Selamat Tahun Baru 2012...

NeenaAnuar said...

salam tahun baru beb! moga segala impian ko tu menjadik kenyataan... aku sentiasa mendoakan.. aminnn...

QasehnyaRania said...

selamat tahun baru juga..salam kenal...dan follow u..

jom singgah blog aii
http://lobaksusue.blogspot.com

amal said...

aminnnn semoga akak dapat mencapai semua impian akak thn ni..

nervous sesangat kan nak tunggu baby keluar ehehe.. insyaallah, semoga selamat semuanya :)

amal said...

aminnnn semoga akak dapat mencapai semua impian akak thn ni..

nervous sesangat kan nak tunggu baby keluar ehehe.. insyaallah, semoga selamat semuanya :)

Eri-chan said...

dah besar la Dira tu!..

mimy semoga kau dapat melalui proses melahirkan anak dengan mudah. amin.

Bitt (double IS) said...

happy birthday to them...wish u all the best mimy...

Ann Ishak said...

happy birthday dira dan pak hamid

aTy _faRed~ said...

kalau ikutkan wishlist yang kite mahukan memang berjela panjang neyr kan..!! apepon...kite semua mahukan yang terbaik... aku doakan kite sama2 dapat ape yang kite harapkan...:) eerr...part nak mengandung lagi tu..wweeeiihh..beranak pon lom lagi tau..;p

mrs_nazir (Maz) said...

smg segala impian tercapai.. =)

hana said...

semoga impian menjadi kenyataan yaw..

Google