THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

26 January 2012

Bila Mimie Buat Salah....Haiyokk...

Kisah Mimie yang nakal lagi...jangan bosan sudah...kali ni Mimie dah pandai buat perangai..biasalah jantan kan....dah diberi makan ...dah diberi manja manja...mengatal jugak nak keluar..selalu aku memang kurung tak bagi keluar...bagi rileks jap...tido ke baring....ala kucing mana la paham bahasa...ligat aje dia pikir mana la jalan keluar....haishhhh.....bising bingit dengar dia mengiau....hilang sabar tul...dia ni bukan apa..dia pun buang najis kat luar...itu satu la aku suka Mimie..dia tak buang najis dalam rumah..pancut pun tak...dah di ajar buang najis kat luar....lagi satu kat luar banyak kucing betina awek rempit...bila suara gatal dia mengiau keluar makna nya musim mengawan dah sampai masa...jangan la di halang...

Kalau tak dapat keluar mula la dia buat onar...dia senyap gi dapur pastu nak keluar ikut tingkap dapur...dah la tingkap tu emak aku siap berhias cawan door gift porselin...habis satu satu pecah dek mimie nya hal memanjat...emak aku terjerit aje..cawan dia pecah...sudahnya Encik Awak naik hangin la...Mimie dah pandai wat nakal...apalagi kena hambat la ngan EA...berkejaran satu umah nak kena jentik telinga...dan nak kena cepuk...kelakar pun ada...EA siap pasang strategi...Mimie kemain lari naik atas turun bawah...aku lak kesian...tapi EA marah aku manja kan sangat Mimie dah pandai wat nakal...kesian weh...nanti muka kena jentik terkebil kebil mata....sayu aku nengok...dapat gak kena jentik ngan EA..terus tak mau turun duk atas tangga...eh comel la pulak duk situ...takut punya pasal kann...asik la pandang EA dari atas tengah tengok TV....nak turun takut kan...buat slah gitu la....cheeky la dia ni..


Mimie yang ketakutan buat salah...tak berani turun...haiyokkkkkkk


Hehehe mata asik la pandang Encik Awak....buat salah memang gitu..tapi tak sangka lak dia pandai cari pot...



MIMIE OO MIMIE....MACAM MACAM RAGAMMMMMM....GERAMMMMMMM




Important : Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image. MIMY HAMID

15 comments:

Girl Girl said...

nana pulak tkut kucing... geliii....

Liyana said...

hehe mimie yg comey, sy pun suke tgk ragam kucing, kucing betina x bape sgt sbb suke melese, suke kucing jantan je.. hehehe

aTy _faRed~ said...

mimie sama macam kucin aku rezqi...!! kalau die nak kuar..susah nak larang..pantang lepa..hilang jer..kalau kurung dalam umah..mula ar die ngamuk..abes die jatuhkan bunga sebelah tivi lepas tu pijak2..geram kan...tapi biler dah kuar..die balik lepas tu die ok..kalau kiteorang ade umah..kejap2 die hilang lepas tu ade balik..konon2 kaver tak nak bagi tuan die perasan...heheh..kalau bercerite pasal kucen memang seronok..!!!

mamyharraz said...

comeyyyyyyyyyyynya mimieeee

kucing ni mmg pandai buat ragam yg comey2 buat kita geram je ni yg lagiiii bertambah syg kt dia kan mimy :)

*peluk cium utk mimie*

eLLy said...

hehe sian dia kena jentik.. tapi klu dah nakal tu memang lah kena kan :p

Ika Razak said...

eiii jantan rupenye.. nape la nama dia mimiey? hahahhahaha

wahida said...

jgn jentik weh...sian dia...huhu..

POSH76 said...

camnila poposh kalau dah buat salah....sampai ker ati ko nak marah ker tak...mmg tak sampai somel sgt hehe

PUAN SUE said...

ala..su ni tkut kucing..hihi..nak belai2 ke mmg tak berani..pndang bolehlah..hiii

Eri-chan said...

comel la kucing ko. gila...jantan rupanya nama mimie. aiy nasib bukan kucing pondan

Ann Ishak said...

sian kena pukul tapi aku selalu je hilang sabar dengan kucing yang pandai buat hal nih

ratusiput said...

dia nk cri awek tu...bglah dia kuo sat cuci2 mata..ehehe...

LoVEaQshA said...

wah mimie mmg terbaikla pndi lak tkut erk da wat slh..~
suka dgr org cite psl kucing and tgk kucin yg cumil2 tp mslhnya tkut kucing..^___^

Softtouch [Hanim] said...

teletah kucing ni boleh hiburkan hati kita..dah lama sy xmain2 ngan kucing..masa blum kawin mmg sy suka kucing tp la ni xdapek dah...

Bitt (double IS) said...

saya suka kucing sebab bila pandang dia paham...tapi geram tauuu kalau nak cuci tahi dia kat luar...ehhehehe

Google