THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

16 January 2012

Melawat Baby Rezky

New Year 2012 aku gi melawat little khalifah yang baru tengok dunia...jenguk tengok baby my bestfriend since dari 10 tahun, Melor...sapa yang kenal Melor maybe tau kan Melor dah lama kawen hampir 7 tahun takde rezeki cahaya mata...dan dihujung tahun 2011..memang rezeki buat Melor dan suami nya Along..baby Rezky penyeri hidup telah datang menyinari sinar kebahagiaan couple ni...terus teruja bila dengar Melor dah ada baby baru...tu pasal aku tak sabar nak jenguk tengok...itupun lepas Melor balik dari Sepanyol...

Melor balik je dari cuti Sepanyol after 2 weeks kat sana terus roger aku..meh datang tengok baby Rezky...yess cant wait..nak tengok baby boy...yeayy tak sabar tau dah siap beli hadiah nak tengok baby baru ni...sesuai ngan nama yang diberi oleh Ibu dan Ayah..MUHAMMAD REZKY.....aku datang jenguk malam..tak sabar nya pasal kan...siang tak free lak baby Rezky nak balik umah Sg Buloh...lagipun ibunya dah nak start ngajar...serius tak sabar nak nengok baby Rezky live..tengok gambar kat FB tak sama...tengok live lagi comel n cute giler...geramm nya aku....Melor dan Along ..congrat again dah jadi Ibu dan Ayah..tumpang gembira jugak =))


Hello semua...saya baby Rezky...ibu dah wangikan saya sebab nak jumpa tetamu ...

Alololo cute nya..geram tahap maksima...baby Rezky baru 2 bulan tau...tapi dah pandai tengok kamera

Ini ibu kesayangan saya...saya suka ibu peluk dakap saya...best jekk..

Ini tetamu ibu saya...Mummy Mimy...Rezky tak pernah jumpa...Mummy Mimy macam takut jek nak dakap

saya masih tecengang tengok Mummy Mimy tu asik tengok je...khayal saya...comel mummy ni...(huhuhu haktui)

Mummy Mimy ni suka kamera..asik suruh saya tengok kamera jek....kenapa kena tengok kamera..tak lama lagi saya ada kawan baru anak Mummy Mimy

Alah Mummy Mimy cium saya pulak....saya terkejut selalu ibu dan ayah je yang cium...Mummy cium tanda sayang kann

Rezky tengok je ibu....yer ini ibu saya ....saya kenal ibu saya....saya sayang ibu saya..muahh ibu

Ibu nak tido please...Rezky penat la...ngantuk...ibu dodoikan yer...ibu nyanyi la lagu best sikit...asik dangdut je bosan...

Sebelum tu Rezky nak minum dulu...saya kuat susu setiap 1 jam...eh belakang tu hadiah dari Mummy Mimy...Rezky sukaaaaaa yeayyy ada baju baru

Kena kacau lagi...ibu dan Mummy Mimy sudah la tu...Rezky nak tido..penat kena snap gambar je...


balik bukan dengan tangan kosong..dapat FM dari ibu Melor yang baru balik dari Sepanyol....aribaaaaaaa



PANGGILAN AKU NGAN ANAK ANAK GENG G19 MEMANG MUMMY...SO NGAN ANAK SENDIRI JADI MAMA LA..LAIN SIKIT KAN....




Important : Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image. MIMY HAMID

9 comments:

Cho Zila said...

bau baby memang best sesangat... isyh rindu ngan bau itu.. tahniah untuk melor dan suami... mesti penantian itu amat berbaloi....

Qhaifa Nur said...

alhamdulilah...ada rezeki walaupun 7 thn tunggu...

Rezky satu nama yang indah...

Bitt (double IS) said...

hehehhee nanti anak dah pandai cakap mesti dia tanya tuh nanti...akekkee

comel baby rezky tuhh

Nurmala Mazlan said...

Rezeki kan beb..Dah 7 thn akhirnya peknen jugak..Apa rahsia nya? Meh la share

ratusiput said...

wah lama dorang tggu kan.alhamdulillah akhirnya dapat jugak baby.mesti jd anak kesyangan nanti :)

SURIA AMANDA said...

best kan ada baby...huh jeles...

Deqna said...

dah ada bakat lah tuh... sok pangku anak sendiri pulak..

amal said...

ala comey. kecik2 dah pandai kerut kening hehe

Ann Ishak said...

hahaha yelah tu, mommy monster. tak boleh lupa panggilan tuh

Google