THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

09 January 2012

Kekdahnya Konsep Menghargai Gift Orang Kasi Gitu....

Lama aku simpan entry draft ni...hari ni baru terperasan ...so meh cecite ...ada benda lain nak citer tapi PC opis agak lembap buat hal..tergendala sebentar...

Now a days kalau pegi wedding sure akan dapat gift yang menarik lagi comel..macam macam la orang sumbat dalam tu....kalau dah pegi berdua ngan EA ..dapat pun 2 gift la kan...selalunya 1 gift aku simpan dalam almari hiasan dalam bilik je la ...since lum pindah umah sendiri lagi kan...ruang space nak berhias bagai terhad la......so yang 1 lagi aku hangkut bawa opis susun buat perhiasan...lagipun EA bising nengok serabut banyak gift kecik...dia tu jenis buang aje...sentap lak aku...

Konon nak fefeeling meja adalah wahhhhh gitu...ala ala menghias ..aku susun atas drawer file...hihihi jadi jugak la kan tempat berhias...orang susun file aku susun gift dan segala mala barangan ....filing masuk laci sudehhhhh....dah rasa macam tempat susunan segala gift...serius aku nak buang sayang...lagipun menghargai la pemberian orang..penat orang bermodal beli kan...bila susun shantekk la pulok...ohhh terperasan sudah..hihihi..yer la nampak la sikit meja pompuan...tengok gift satu ketenangan kot...serabut?? ntah la...aku rasa tak kot...dari biarkan kosong lagi serabut ...


Ini sebenarnya drawer filing kat belakang kerusi aku...dari biar nampak kosong kan...

korang nampak serabut tak??..kalau yer abaikan...hhuhuhu...yang penting konsep nya menghargai gitu...wahhhhh backup diri sendiri baekk punye

Fokus dekat apa ada...mostly ini adalah gift wedding kawen yang aku attend..kekdah gi berdua dapat dua kan...1 simpan umah ..1 lagi hangkut opis...keychain tu pulak dari kawan kawan yang travel...dari buang baik kita susun...teddy bear pun orang bagi tau....

Bunga Telor Pahar yang cantik ni pun dah jadi bahan sasaran hiasan opis.. mata aku rasa cantek sgt...kos buat mahal sayang nak dibuang...jadi bunga tiruan hiasan








Important : Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image. MIMY HAMID

9 comments:

NanieZara said...

ohh nmpak hadiah kwen i pink kat situ..hehhe

shuhadah Zainol said...

bagus kak mimy... sgt menghargai pemberian org..;)

Unknown said...

bagusla ko ni...betul2 menghargai...akupun suka simpan..tp bab bunga telur tak suka..semak..kasi kat my mum

Ann Ishak said...

Aku simpan jugak tapi dlm kotak...ai tak boleh habuk2 ni,aucummm

Aty Fared said...

memang2 betul2 menghargai..:) tu baru hadiah tuk diri sendiri..t kalau baby dapat hadiah mesti lagi teruje kan..:)

Deqna said...

bagus tu menghargai pemberian org kan....

Liyana said...

bgs kak mimy ni, sy pun simpan gak, tp simpan kt almari kaca umah mak, hehe mklum la umah sendiri xdo lg :)

amal said...

bagus akak ni ehe.. saya dulu masa keje pon susun keychain camtu gak. sekali kena curi. sakit hati.. terus cabut simpan dalam drawer je huhu

Bitt (double IS) said...

betul2 menghargai nih....mesti terharu kawan2 mimy nanti nehh..

Google