THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

11 September 2009

KANTOI bersama Encik Awak…

Sedang elok berjanji ngan Encik Awak untuk berbuka pose sama kat satu kawasan strategik yang tak mungkin akan dijumpai oleh sesiapa..tapi tapi!!..dengan tak disangka…Cik Diana Tintadarihati ada kat situ jugakkkkkkk..mak terkesima rasa mau terbang…speechless…ehhehe KANTOI sudah..ada macam WAKENABEB lak..Encik Awak cool je beb..dia ok…aku lak rasa yang muka dah merah macam udang kena bakar…tak pelah dah jumpa nak buat camana kan..takkan aku nak cakap.."hey diana ko jangan datang sini…pegi balik sekarang"..mmg pompuan mereng la kan kalau aku cakap gitu..…sempat borak kejap je..ajak join sekali tak nak,…jadi itulah kisah kantoi nya,,,maka Cik Diana saja dah jumpa En Awak Tau Siapa Yang Dimaksudkan Itu…ehheeh…nasib ko bukan paparazzi …kalau tak habis mak muka masuk majalah hangit , suratkhabar lapoks …..hangat uolls…



** kami telah kantoi di lokasi ini..Secret Recipe Bangsar South..sungguh tak sangka tempat ini
** berdua lebih baik..motip air pun sudah berdua..so??
** our meals..standard ar SR kan tak payah bgtau nama korang dah hafal..… asyik makan tekak melayu je b4 so aku tukar selera western..

JENG JENG !!!
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
TIME TO REVEAL..
(alang-alang dah kena kantoi kannnn)


** En. Awak yang telah menjadi blur gara-gara aku kasi kepala hotak dia gegar..hehe....macam muka pesalah la plak aku nengok


** clear tak uollss??...En Awak sangat kesian sebab menanggung akibat perilaku salah gambar bersama pompuan sawan gambar itu … hehehhe
**eh tak nampak lagi…maklumlah En.Awak ni kepalanya panjang melebihi paras yang dihadkan…maka itu la rhopanya…



Sekian ini sajalah reveal saya buat masa ni…
majulah kantoi bersama awak yang dimaksudkan itu…











26 comments:

TinTaDariHaTi said...

Yea..yea.. dah kantoi.. Haku ler org yg plaing bertuah sbb dh jumpe Encik Awak. Huahahaa...

Emynz said...

lasagnia tu seperti memanggil manggil aku suh mkn. ko mmg suke mengoda aku ngan daging kan. cesh

miss alhadi said...

alah kak mimi, show off la sket muka tuh.. ni g blur naper?? x puas nk tgk..tu kira blm reveal la.. spatutnya pre-reveal.. hahaha blh?? =P

dillazag said...

hihihihihi kantoi!
sweet la mimy.. pakai baju raya lagi, ye? :)

busyuksayang said...

wah!!! kenapa blurkan :)

aRaBeLLa said...

Lawanyer bajuuuuu...huhu

Nadine said...

jeng jeng jeng...teruja I baca entry u ni Mimy. Tp tak puas hati. Sila buat entry tunjuk muka betul2. sekian terima kasih. hihi :)

Ms AiReEn MoHd said...

vah vah da nampak sesikit neh...hikhik...bagi nampak lagik sikit nok...

Liyanaroxx said...

sket je lagik...
bila nak reveal nih...
struktur nampak dah...
orang sebenar x dapek tgk agi~

Mimy Hamid said...

TinTaDariHaTi : hehehe..jumpa tak sangka beb

Emynz : aku nya lasagna ayam..shedapp

miss alhadi : tak pe la pre reveal..tak baik tau bulan pose reveal penuh..

Mimy Hamid said...

dillazag : kantoi bersama baju keje la..

busyuksayang : blur itu sangat ok..

aRaBeLLa : baju ke lawaaa..ehhe

Mimy Hamid said...

Nadine : sila la puas hati..ini yg termampu..huuh

Ms AiReEn MoHd : nak bg nampak kasi kantoi la

Liyanaroxx : takpe struktur penting jugak..hehe

daela said...

yeah...nok sepadan nok....!!

POSH76 said...

aku tau sudah EN AWAK tu mesti boypren ko kan...hehe...mmg sedondon...cepat2 tawen tau...

kella said...

hallo..hallo...
ku jua telah melihatnya! hohohohoho

puan.farah. said...

yeay..akhirnya reveal kan wpon gambar blurr

Mimy Hamid said...

daela : hehehe

POSH76 : no komen

kella : hooohoh

puan.farah. : okla kan blurrr

Ms AiReEn MoHd said...

nok tempat ngechat ko mane...puas aku cr nok....aku ad komen kat sabah ko tuh..lihat pandangla...ape kate ko?

tHEoNeANDoNLy said...

wah..!! Terkasimah aku sekejapp..!! tak per.. janji aku yg tau dulu.. citer ko ngan si dia.. masa kite berbuka pose ari tu... tp aku tegok ko ngan dia cm sesuaiii la...huhu..

Filla ~ Kasih Aleeya said...

puk pak puk pak..pang pung pang pung.. tetiba bunyik kompang..sendiri mau ingat babe.. nak aku bagi address umah aku siap2 ke nie????? huahahahah..

Eri-chan said...

yeay..
awak----asmawi

:: || Mrs. Izwan || :: said...

va va va va va va !!!! apa lagi bep, jangan lah dok wat muka blur2 tu. nanti org ingat macam muka wanted lak blur2. hehehehe.. tayang aje dong.. :p

Kaseh said...

ko saje bg tekanan tak kasi tgk betol2 en awak ko ni kans.. hahah kasi reveal lagi clear la beb.. bukan org lain da tuh.. bakal soulmate ko gak tuh..muehehe..

Ms AiReEn MoHd said...

nok mlm ni sabtu mlm ahad ni aku nak jumpa ko leh ke tak..nak sampai kan choc si amy ni nga fm ko tuh...

Mimy Hamid said...

Ms AiReEn MoHd : kose la nak letak cbox...aku dh baca yang oi..mak dh jumpa ko amik choc pun di tengah kul 12 tau..

tHEoNeANDoNLy : eheheh..sesuai ke

Filla ~ Kasih Aleeya : pak pung bunyi apa lak ko ni..address ko nnt la aku minta..thn depan buleh gitu

Eri-chan : weh sapa tu..?? hehe

:: || Mrs. Izwan || :: sian kan kena blur muka pesalah tull..sbb merompak hati aku

Kaseh : tekanan yg tertekan weh..soulmate ke?? eheh

dira hamid said...

asyik2 kabur muke laki tuh...tunjuk la skt biar kasi gempak..

Google