THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

29 September 2009

Inilah Aku Yang Tak Sopang...So??

Setelah sebulan menutup aurat di bulan Ramadhan..yer ar sebulan beb berbaju kurung....hakak sopang gituuuu.....innocent nya !!! ni ha hakak kembali kepada asal...tak insaf tul minah ni...tettt..sensitip okeyyy..oh bukan begitu yer uolls...hakak berbaju kurung sebulan di bulan ramadhan sebagai menghormati bulan yang mulia itu...tak baik tau sebab orang nengok hakak yang tak sopang ni kurang pahala...hakak juga salah...memang punngg kan...apa-apa je lah...dah habis bulan ramadhan..hakak tumbuh tanduk pulak...maka hakak telah kembali ke asal nya semula...feel berbaju kurung pun best gak...feeling ko lebih WARISAN WANITA TERAKHIR...oh aku lah perempuan itu....

Uollss, dont judge book by the cover yer...tak semestinya berpesen singkat, ketat @ tak sopang perangai macam syoitonnnnn...ini adalah luaran saja...kenal dalaman orang dulu baru nak tau buruk baik orang tu...telinga aku dah biasa dengar umpatan, kata-kata orang sekeliling yang semacam baik menghukum aku kerana berpesen begini...see keji kan mulut itu...takpelah biarkan....SO...hakak positif je...jawapan aku senang je...jangan duk mengata orang lelebih...cermin diri sendiri yang masih ada adik perempuan, anak perempuan, cucu perempuan....maka diciptakan perempuan...lu pikirlah sendiri yerrrrrrr...WHAT GOES AROUND COMES AROUND...kan aku dh bebel omputih ..baik buruk dosa aku yang menanggung...aku bukan suh orang jadikan aku mentor ke hapa..jauh sekali contoh yg baik....aku hanya mau menjadi diri aku sendiri...so far aku selesa..apa orang lain nak susah hati...tak yah pening pkir pasal pakaian aku ni..gi pikir masalah sendiri lagi bagus la...




** Nampak aurat..mmg berdosa (jgn contohi)- Isnin @ Semalam

  ** Ketat yer?? I dont care - Selasa @ Hari Ini

  






9 comments:

ogy said...

limyyyyyyy aku suka your Monday attire.....

Emynz said...

Nak sopang tang mana lagi. Gilos apo.gamba 1st tu klasss yoo

honeylanz said...

red tops + black skirt = cun ;)

TinTaDariHaTi said...

Kamera siapakah yang amat berjasa kepadamu, wahai cik Mimie...? Huhu

POSH76 said...

astaga...hehe

alamak terkena batang idung sendirik da....aku pun sama p opis pakai sekirt dah dua ari...eee tak koser aku nak feel baju raya kat opis ni...hehe

yg sebenornyer baju raya habiss sudah...hehe

yaya said...

baju merah memang sgt sesuai! cantik!

daela said...

weeewit....tttttttt....cute nok..

eKiN said...

yup!btol..bj merah ngan skirt tu cntek!

Mimy Hamid said...

ogy, Emynz, honeylanz,TinTaDariHaTi, POSH76, yaya, daela, eKiN : waaaaaaa semua main vote pulak...kelakau...

Google