THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

03 December 2009

Rombongan Terengganu Kite Ke Key Ell ..

Amboi amboi macam citer rombongan cik kiah ke sukan komanwel pulak yerrr..eh tidak tak main nak tengok sukan ke apa...ni rombongan datang ke key ell aka kolumpo...berdebar mak okehhhh..tak tau dup dap dup dapp...moga dipermudahkan semua nya...uhuhhu..skema ayat aku sebab cuak nya pasal...ni citer raya haji aku ...raya haji hari tu buat pertama kali dalam sejarah aku telah menerima risikan dari para pegawai risikan...risikan itu telah membuat aku berdebor 18 x...giler gedik tak hengattttt......dipendekkan citer aku telah menjadi bahan risikan oleh perisik itu yang diketuai oleh ketua perisik terhebat..Encik Awak...dia lah punca semua...hehehe...apapun semua nya telah selamat..

Alhamdulillah...syukur aku...tak pe ini baru peringkat pre..tunggu next chapter lak yer...mimpi weh rasa mimpi....tak sangka lak aku nak sampai ke tahap gini.....sekali lagi aku gedikkkkkkk....huhuuhhu...uwekkkkk...meh layan gambo..ni je la sempat aku snap tu pun nak balik..masa awal- awal aku malu nak kuarkan kamera...konon cover depan future family aku ni...tapi lama-lama tak leh kontrol la...aku dah jadi perangai selamba aku sebab diorang semua sekepala...cayalahhhhhhhh....




** giler cuak muka nak menangis kena soal jawab ngan adik-adik Encik Awak...huhuhu..tak de makna aku nanges...nasib mata aku pulih beb..kalu tak memang macam mak lampir...tp best diorang giler cam aku gak...nasib la korang layan bakal kakak ipar sengal cam aku ni...abg korang pun dah layan kan aje...huhuuh...sian
** ehem ehem...siapa ini...?? Encik Awak kenal tak?? maaf yer aku sudah berkongsi kasih sama mak kamu iaitu bakal Ibu Mertua ku...ala kasssimmmmmmmmm...oh ini bukan spesis ala kasim...sempoinya kan kan kan...tak de halll...bakal mak mertua aku yang sporting...layan je kerenah bakal menantu giler mental ehhehehe...bodek jangan tak bodekkkk


** 2 keluarga bakal bersatu..Insya Allah...doakan semua nya berjalan lancar...utara selatan bertemu jua......ceh wahhhhhhhhh....blushing lak aku.......ohhoohohoh
** sesi bergambar ramai-ramai....muka aku tak de mana leh jadi...sabauuuuuu..NEXTTTTT


** aku menyibuk gak terselit mana leh jadi...aku nak enterprame gak ....bertemu kembali di bulan February 2010....auwwwwwwwwww








32 comments:

Liyanaroxx said...

Wah...happy for u sis!!!=)

POSH76 said...

wow beb tahniah dah lama aku tunggu & doakan korang bersatu cepat2...hehe

kella said...

MIMY!!! wahhh!!!
aku gumbira betul dengan entry ko yang ini!
tahniah beb!
akhirnya ko dah sampai satu tahap dah ni.. Alhamdulillah..
mudah-mudahan yang seterusnya berjalan dengan lancar..dipermudahkan oleh Allah..
aku doakan kebahgiaan korang!
i love u lah!

Emynz said...

sib baik mata ko dah pulih dr mata vampire kan..haha! congrats

Ika Razak said...

bestnye.. tahniah.. semoga dipermudahkan segalanya utk kak Mimi. Amin.. :)

RedLife2Love said...

congrates kak mimi.. akhirnya ek!! tak disangka2 pulak.. 2 keluarga kini bakal bersatu.. insyallah.. doa utk yg terbaik.. =)

~Love Says It All~ said...

JADUAL KELAS MAKEUP AKAN DATANG:

6/12 : PERSONAL MAKEUP CLASS DI SERI KEMBANGAN
20/12 : PERSONAL MAKEUP CLAS DI S.ALAM

15/1: PERSONAL MAKEUP CLASS DI TERENGGANU
16/1 : PERSONAL MAKEUP CLASS DI KELANTAN

23& 24 JANUARY : BRIDAL MAKEUP CLASS (2 HARI) JANUARY INTAKE!!!

HTTP://WWW.EYRARIZAL.COM
016 2128740 (EYRA)

Iena said...

babe... tahniah sgt2...
bln 2 erk engage?
cpt2 join da club nok...

Iena said...
This comment has been removed by the author.
busyuksayang said...

alhamdulillah...happy for u dear :)

puan.farah. said...

wahhh!!tahniah ~

Eri-chan said...

tahniah beb, woo kawan aku mimi akhirnya......bakal meniti alam rumahtangga..syok beb dpt kawen..ngeeeee

puteri intan said...

woi!!! berjanggut aku nunggu entri ko yng ni 6 je gambor ko letak??? siot btol!!

anyway, congrats to the max babe! i'm soooooo freaking happy for u :)

zuzie's life story said...

congrats cik mimi..!!=)

Kaseh said...

waaaaaaaaaaaaa ko dalam diam2 ehh.. nati jgn lupa jemput aku beb... tahniahhh..take care...

Ms AiReEn MoHd said...

wah semoga berbahagia..feb ni ko tunang ehh babe...tahniah..ker aku mandai ni megat..wakakak silakan jawap..en awak pada saya..kekkeke

:: vErde+hAzizi :: said...

aaaaaaaaaaaaaaaa...CONGRATES BABEEEEEEEEE!!!
waaaaaaaaaa....bunga sudah dipetik yaaaaaaa...hehehhehe
best best...so now, trus nikah or tunang dulue!??!?!
hahha i yg excited@!

:: || Mrs. Izwan || :: said...

wahhhhhh congrats! Makan nasi minyak la next year. Sila jgn lupa jemput saya!

yaya said...

wah congrats! lepas ni best la tgk entry persipan yg lelain plak.... weehooo! best!

Nadine said...

Mimy,

Congrats!! wah..jodoh u org pantai timur eh :)

Mimy Hamid said...

Liyanaroxx : :-)..wait for u so

POSH76 : doakan tau byk..satu jadi dua

kella : aku tau ko sgt gembira...hehehe

Mimy Hamid said...

Emynz : naseb baik..harus jd cikponti depan in law

Ika Razak : tq..ur turn is next

RedLife2Love : finally, Insya Allah..

Mimy Hamid said...

Iena : mmg nak join club halal toyiba..

busyuksayang : syukurr

puan.farah. : tenkiu

Mimy Hamid said...

Eri-chan : syok la..aku tunggu ko lak pasni

puteri intan : dah mmg 6 je aku snap..ko tak tau aku coverrrrrr baekk

zuzie's life story : tengkiu lg

Mimy Hamid said...

Kaseh : diam2 sudah..tunang aku jemput

Ms AiReEn MoHd : feb bulan cinta...haahah...aku dah gatal noks

:: vErde+hAzizi :: tunang!!..eheh beradat la konon

Mimy Hamid said...

:: || Mrs. Izwan || :: : nasi minyak tak akan lupa pada semua..no hal

yaya : habis la entry pasni..tahan muntah la yer

Nadine : yer ..nanana ganu kiteeeeee

en.awak said...

wah.... semua org gembira nmpak nyee pasal ayg nak tunang.....hehehhe
bru pasal tunagn tu... dah pening2 laalt dah kakaakak..

en.awak said...

sapa tak gembira kwn2 tak sangka semau ini terjadi....heheheeh
apa pun en.awak bahagia gan bakal puan en.awak nti heheh
doakan laa semua kawan sen=moga semua berjalan dgn lancar......amin

en.awak said...

insyaallah eireen.... feb niee semoga segala berjalan gan baik dan diizinkan allah hendakNYA....

daela said...

hahahahhaa..tahniah2...
suka hati aku nok..

en.awak said...

thanks semua.... harap semua akan gembira tgk ayg(mimi)tak lama lagi nak tunang ......hehehe

tHEoNeANDoNLy said...

tahniah!

Google