THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

31 December 2009

Bye Bye 2009



Aduh cepatnya masa berlalu..pejam pejam celik..aku rasa macam semalam je 2009...oh tidak..setahun ok bertukar siang malam berganti nak ke hujung tahun..tak tau sengal gak la nak menghadapi kontroversi suka duka dalam hidup aku ni...macam-macam adaaa...tahun bertukar aku gak tak bertukar status..dari dulu smpi skrang masih CIK..wahh vangga jap aku..sebab belum mendermakan dareeeee lagi..huhuuh...statement makan hati gilers..mengong..aku tak tau la napa la tetiap tahun mesti ada je kesedihan..tapi takpe..pahit maung masin kelat tu aku dah buang campak tengah laut kasi tenggelam...sori la kan nak berenang kasi amik...harus la lemas aku ..so kuih simpul tak kose flash back...patah balik sesat jalan daaaaaa


Tambah tahun baru umur pun meningkat la…tapi mak tetap 20 an lagii..selagi lum cecah angka 3 tu aku berlagak la muda belia sikit walaupun kedut ada tumbuh skit…perasan tetap perasan….**ceh umur bertambah tak insaf ko kan hapa nak jadikk…yang pasti manis tetap ..termanis gitu ala2 sweet candy gula batu auwwww….sesilap mau terkena kencing manis gitu takut grrr…opcos la salah satu azam dari umur 18 tahun hampir tercapai sebab dah jumpa calon laki idaman...wakakaka...10 tahun sengal aku mencari cinta...uihhhhh lap hingus jap...akhirnya pencarian hampir tercapai..amin ..Insya Allah.....YAHOO NAK KAWENNN!!!!!!..see ciri-ciri gatal terserlah kannnnnnnnnnn.....dan pastinya soalan cepu emas perak silver gangsa aku dah boleh jawab macam kacang kuda...kira kalau orang tanya KAU BILA?? jawapan dalam tangan "2010"...ecehhhhh...amin amin ..


Untuk 2010 pula...aku menunggu dengan debar..dup dap dup dap..apa agaknya yer akan berlaku....semoga apa yang aku impikan dan plan berjalan ngan lancar.....aku bab azam aku tak mo target..sebab azam aku hot hot chick selalunya..so baik la aku simpan dalam hati...cuma banyak plan yang aku nak laksana di tahun 2010..salah satunya...aku nak settle hutang kad kredit...pls pls...aman donia...ehehe..tahun baru no emo emo....jangan hati sentap...kasi ceria...cthnya macam anonymous mental nak kutuk aku ke hapa...pegi lantak la sama ko...janji aku tak jadi macam ko setannnnnn.....tak de faedah aku nak meroyan....sabar sabariah.senyum skit....eeeeeeeeee nampak gigi gitu.....yang pasti nak KUWUS tetapppppp dari 5 tahun yang lepas tak turun....naik je setiap tahun.......ehheh...macam2 lagi impian aku ..tetapi biarlah aku kasi pelan pelan kayuh...walaupun basikal takdeee...heheh....apapun bye bye 2009 ...yang lepas biarkan berlalu buka buku baru ...welcome 2010.







13 comments:

Unknown said...

happy new year mimi... malam nih sambut thn baru dgn en. awk ker...

Unknown said...

kelik2 friso

aku doakan ko kawen cepat2 taw...

hepi new year 2010

d.a.m.i.q.u.l.a said...

hoho samela aku.impian nak kurus ni sume pompuan ade,kalo takde impian nak kurus tu mereng la tu wahahaha

Sharinginfoz said...

kejap aja masa berlalu kan...

Dah Buat Bajet 2010?

Siapa Nak Jadi Cantik?

kella said...

selamat menyambut tahun baru 2010

tHEoNeANDoNLy said...

10.10.10 kan mimi?

Nadine said...

Happy New Year Mimy!

I doakan 2010 menjanjikan seribu kemanisan dalam hidup you.
10.10.10 jangan lupa layangkan kad jemputan ok? :)

Unknown said...

hepi new year kak mimi...semoga ikatan kak mimi & cintahati akak mekar hendaknya di 2010 untuk bina mahligai

Anis Azalea said...

welcome 2010, more fun more hilarious mimi, jgn sedey.....

NURSAKINAHBTMOHDSOLEH said...

kak mimy! happy new year. May Allah bless us always ;)

Precious said...

Nak kawin? Bagus tu. Jangan tunggu lama2 k!

my.mastura said...

aku pon menunggu kehadiran 10.10.10 tu..encik awak, jgn buat cik mimi tunggu lelama tau...:D

Unknown said...

klik2 samsung

Google