THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

14 December 2009

Berehat Seketika Sebab Otak Jammed



Haloo...mood aku sekarang dalam mood kemalasan melampau berganda-ganda... penat aku perah kepala otak nk citer apa2...tapi makin pening kepala ada la...pastu mula la semua keje tak tak siapp...tak tak mau hokehhhhhhhhhhh....jadi nak kasi kepala hotak clear...kira detox kepala la....aku nak berehat seketika sambil makan kit kat...huhuhu...maka aku akan membuat rondaan setiap 1 jam baca blog korang...(nampak sgt aku tak de keje...ahahahah)....then dari aku citer bab kesayangan ku Encik Awak kang ada la plak yang muntah darah ...jadi berehat la seketika....pulak tu Encik Awak dia komplen kata blog aku dah tak best sebab tak hapdate....**ayg, blog ayg tak semeriah dulu je**....alahai !!!..tepuk dahi jap soalan cepu cepi dari pengomen tegar aku tu...hehehe...sian lak dengorrrr....lagipun aku ada banyak benda nak settle untuk next majlis besar...sibuk sibuk..+ tension + stress...sebab semuanya menggunakan kuasa RM $$$.....huihhh mengeluh lagi...takpe takpe...take it positively...okeh mau berehatttttttttttttt..........enjoy ur blogging...cheers....opsssss...99 tanpa nasi tetap on...





11 comments:

Myn said...

lex beb,buat bajet leklok ok. Aku rase mcm nak cium idunng kucing ni haha!

Unknown said...

jangan tensi-tensi... tul ckp cik awak...byk la skit letak gamba nih

daela said...

sabau2...eh..apsal lak aku ni asyik sabau, gambau, nau...aihhh..aku blk dr melaka rupanya...nok..sama otak kita jemmed..hadoiii..tolong2..

en.awak said...

tu laa bajet kena buat elok2 nti lepas kawen susah jadi nye
ye laa buat majlis tu 1 ari jer tp abis berpuluh puluh ribu past ulepasa kawen bru rasa susah sbb bajet dah lari jauh dah....... hahahaha

en.awak said...

gabo bakal puan en.awak tak per byk skit .....tp kurangkna laa gabo en.awak nti org naik jemu n memyampah lak tgk wajah en.awak ........heheheheeheh.
ye laa aysik gabo en.awak jer asyik kuar dlm blog .......

en.awak said...

syg= tu la ayg sekarg nie skit pasal
blog sejak ada syg......heheheh
selalu lewat update blog ayg....

syg=ayg kena laa cepat update blog
syg tak sabo nak baca blog ayg
asyik bc yg lama jerr.....tp tak
syg dpt tgk gabo ayg kat blog
heheheeheheh........

eim said...

salam kenal,
jangan tension2...

Anonymous said...

awak nk kawen ek..

klu nk, baju tu, kt bley bg diskaun lagi... sbb kt tau, nk kawen perlu bajet byk....

its me said...

leh ko tak yah nak detox sampai kepala hotak...kang biler pale hotak kosong payah lak nak dtg komen aku merapu kang...

ko tak yah duk pk sgt pasal kawin tu....sok sok ade rezeki...wat slow slwo...wat ikut jadual...ko kawin june kan...ade lg 6 bulan.l.

tapi nok 6 bulan tak lame..tolak tido mandi tinggal bape hari jerk..wakakakaku psiko ko dlm diam lak..kekekek ok ok..aku kan dlm diam tambah wang nuff ko gak ni..aku akan hint kat komen ekkk

its me said...

eh da bersayang sayang bagai si megat kat komen ni hah...ko ni da nape megat...mimie ko bikin satu blog tuk si megat ni...tak pun kalau die bosan suh klik klik nuffnang

kella said...

takpe mims..
kalau niat kita baik.. rezeki tu datang je.. nak bina masjid kan..
moga dipermudahkan...
jgn tensi2 sangat,
(tapi bagus gak, org kata kalu tensi leh jadi kurus! hehehe)
apa2 pun..be smart ya!

Google