THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

17 December 2009

Selangor PH- Aku Cuti Jugak...Cuti Memandu

Blog aku lembap kan sekarang...gambo nak masuk seminggu baru aku nak publish...hapa nak jadi la ngan aku...encik awak kata aku dulu laju sepantas kilat esoknya dh ada citer...apa kes apa kes aku ni haaaaaaaaaa...tulun tulunnnnn sengal badut datang kembali..mencik okehhh gini...ahh tapi takpe yang penting blog aku penuh ngan gambo perasang....hapdate ok dari langsung tak hapdate... ni gambo last week kan cuti selangor ..aku pun cuti gak..cuti memandu...wakakaka...memang mem besor la aku hr tu..selepas subuh , encik awak datang hon depan umah....dia cuti okeh keje kat selangor...aku orang KL..habis tak reti2 nak hantar aku gi keje...oh heaven beb tak jadi pemandu..gumbira aku...rileks sakit kaki asyik duk tahan clutch brek...sebagai hadiah sebab menjadi drebar aku ...aku belanja bekpes di Menara.....layannnn...yang kelakar tu mamat ni tak bekpes pagi tapi aku paksa.. hah pastu tup tup konpom sakit perut....habis makan dia gi berdetox...sighhh..


** gambo ini memang gelap..apa ke sengal aku background belakang ada cahaya pun nak snappppp...ala sekali sekala gelap apa salahnya..asyik terang silau arrrrrrr
Ok tamat citer hantar menghantar..edisi pulang petang pulak...of course encik awak amik...habis tu aku nak balik naik apa..LRT, BAS...oh tak reti beb...konpom aku tak sampai umah...pemalas giler kan aku..tu ar mana bontot tak besauuuuuuuu...takkan balik awal beb..tak giler kentang la...kita berjimba la...kata driver available...taraaa hall lol...cakap je mana..silap2 memang dia buang kat hutan je aku ni...banyak benor arahann...tekak aku kepingin karipap IKEA disamping nak jenjalan area Mutiara Damansara...encik awak...drift keta kamu kita menuju ke destinasi....aku lapo lapo lapo...jalan jalan area IKEA aku leh pulak jumpa 2 orang bloggers...sorang Kak Ecah .. tapi sayang tak bertegur sebab aku takut salah orang tapi aku memang pasan muka anak nya si Awan Damia comey giler putih melepak...hehe pastu terus esoknya dia tanya nampak aku...ha pasni kak sila tegur aku yer...muka nyorok je..tak sukeeee tawwwwwww...pastu di area the curve, jumpa Kak Timmy pulak...yang ni aku tergezut..terus terjerit kat situ...hehehe..pasni sapa2 blogger jumpa aku kat luar sila tegur okeh...

** aiii drebar rehat nampak...penat weh menjadi drebar..bangun pagi sesubuh tu ngantukk...


** berehat sebentar...feeling macam umah sendiri...sofa empukkk


** di sudut dapur idaman gue.....mau makan apa dong??
** verangan menjadi chef...yer tuang2 dan puang2


** kesian dia weh..muka paksa rela snap shot...dah la kena bawa handbag aku...sayang kamu



**sapa lagi empuk?? wakakakak..perutmu menjadi pojaan hati ku


** karipap karipap...beli 5 percuma 1...dalam ada telur ...sodapppppppp


** rasa -rasa ada perubahan tak?? komen plzzzzz



** tgk kamera okehhhhhhhh...cheers
** kecapekan dong....kalau la itu umah aku....bergolek kuch2 hota hai


** jangan lepas...ehhehe..gataii...auuww


**syg...will u marry me?? ekekek siot aku lak lamar dia...



** jemput makan...pinggan kosong je


** hoi...ko ingat ni opis ko...ada keje opis asyik blogging je..hehe


** heheh ..no komen...berhandbag nampak..........awek queen control ke bang...huuh..sekian..gambar caca marba ..malas nak susun












5 comments:

Mia-Ina said...

gembiranya tengok muke akak...wah aura seri nie...:-)

Eri-chan said...

mimi kau nampak kurus sikit..
tahniah.....bial nak lepak jumpa2 sblm korg2 ni bertunangannnnn

puan.farah. said...

nampak la muke dah meruncing sikit..ko turun berapa kilos?

Annaster said...

hahaha... kan dh kena jerit... malu2 plak korang dua kan..
dik, FM sabah mcm eryn tuh akak ada lebih satu..
akak save utk kamu yea.. tp pkkan lah mcm mana kamu mau amik drku...=)

en.awak said...

nampak kerr cam kecik skitt......heheeheeh
ok laa tu bg kat mimy semangat untu k terus berdiet......

Google