THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

07 December 2009

Oh Angin Malam......

Lepas berjalan-jalan membodek...Encik Awak plan bawa gi tengok pemandangan KL dari atas bukit...bestttttt...bukan tak pernah pegi....tapi suasana pack..maklumlah tempat ni kalau hari merdeka...new year sure penuh...memang tak nampak KL la ...oh yer pada yang tak tau dan tau ..ini lah bukit tinjau, ampang...macam-macam gak nama bukit ni orang panggil...bukit romen la...bukit skodeng la...apa nama aku tak kisah...janji nampak KLCC...wahhhhhhhhhhhhhhhhh...kemaruk...huuhuhuh...oklah saksikan la gambo kengkonon romantika di tampoi amoreeeeeeeeee....berfeeling gedik berdua la sambil di saksi oleh MIL yang asyik tergelak nengok bakal menantu hantu asyik sawan kamera...dalam hati nya..**kesiannnnn**


** pis pis kamu jangan nakal ... di sayup sayup KLCC ...


** merenung masa depan bersama...yang sebelah tu memikir baper hantaran org sebelah ek..huhuhu..opssss


** olalalala...indah sungguh panorama...kengkonon feeling model video clip laaaaaa....


** adik ipar comel vs kakak ipar super comel...eheheh..


** us...aku cover cung...MIL tengah tengok sambil gelak..nak lelebih takut kena pang sebijikk


** sikit2 gedik sudah...MIL ada kena cover okehhhhhhh...tapi tangan tu nak jugakk..opps tak sengaja


** harus ada MIL juga...dah aku tangkap gedik ngan anak dia...aku bodek lagi..ehheeh...aku posing anak yang sopang...


12 comments:

Myn said...

mmg ko buat effect gamba camne ke atau merah mata hitam ku weh. ? hahaha, bkn dulu situ kecoh ade antu ke?

Anis Azalea said...

wah wah kaki bodek..nape gelap mi?ke ko tak on light kat kamera...??

MamaIcha said...

wah...berjalan2 bersama family in laws ya dear :)

InaAchik said...

amboi... lom paper lg dh dating ngan bakal mak mentua... bodek ker??? hehhehee...

noradzlina.kamdani said...

kite tau kt ne... ampang look out point..sempadan ampang n hulu langat..kt situ ade 1 kedai mkn yg siap ade kalaoke..dolu rajin ga lepak situ...

Mag said...

haha..sporting gile mil..eh..bakal =p

Unknown said...

seriyusss sporting habis ekkk... tp blur aaaa... edit la gambaq sikit hehehe

Unknown said...

bessnyer so romantis....cepat2 tawen taw jgn luper jemput aku hehe

klik2 KLIA & SK2 buat hantaran tawen

hehe

en.awak said...

alaaaa hantu ada kat mane2 klu nak jupe ........heheh klu ada hantu tak kan ada org datang kat sana......

en.awak said...

camera tepon memag can tu klu ambik gabo jauh coz light dia tak dpt support.maklum laa tepon murah heheheehtp ok ape gabo cam tu

kella said...

hahaha... aku pon penah pegi sini mim! best kan? aku pegi dolu2..
My Hubby aku uat gempak, kenkonon nak gi genting bagai.. upanya di situ dibawaknya! tapi ok la.. cool...

Raja Feena said...

eh u
i bru je terstep to ur blog..hehehhe
best nye diet...u dah nmpk kurus!!!
i nie diet sume halfway je beb
heheheh

Google