THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

21 May 2012

Pagi Isnin Muka Kesian...Alahai...


Assalamualaikum...salam pagi isnin...hari ini mama papa keje ...ala tak best...tak dapat nak jalan jalan....biasa bangun pagi hari minggu dengan tak mandi busuk masam lagi papa dah dukung meround...pagi tadi Fayel bangun awal...pukul 5.30 pagi...mama bangun Fayel bangun...mama menyusukan Fayel pastu suruh sambung tido balik..Fayel tak nak...mata Fayel besar...apa la mama ni..Fayel tak nak tido dia suruh tido...Fayel nak main ....mama dah bersiap nak pegi keje...awal nya mama gi keje..6.30 pagi....tinggal la Fayel dengan papa...tapi kejap lagi papa nak keje pulak..huwaa tak bestnya....nak bagi mama rasa serba salah pegi keje...Fayel buat muke kesian kat mama...Fayel pandang je mama tak berkedip...Fayel buat muka kesian bagi mama tak tentu arah....Fayel nak ikut mama boleh?? muka kesian Fayel tak berjaya...mama cium gomol Fayel ...pastu mama dah naik kete pegi keje..bye mama..petang nanti jumpa yer...muahh....








AGAKNYA ITULAH LUAHAN FAYEL KOT KAN...PAGI TADI DUK PANDANG AKU SAMPAI TERSENGET BANTAL...MUKA KESIAN TAK TAHAN NENGOK TU...MAMA GI KEJE FAYEL...SABAR YER PETANG MAMA BALIK...








Important : Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image. MIMY HAMID

17 comments:

Riri Yoorin said...

hensem nye~

Girl Girl said...

Ololololo.... siannye Fayel kena tinggal.. Takpe, akhir bulan mama dapat gaji belanja fayel kepsi.. heheh

Liyana said...

bwk la g keje kak, sy sudi nk jage budak comel ni... hihi

aishah jamrek said...

cute sangat baby u.. :)

Shu Shinju said...

ala...siannye fayel.. makin bambam la dia..bila leh dapat jumpa fayel ni...huhu..

Mommy_Cha said...

mikha mengamok kat taska pagi tadi :(

Aida78 said...

mukin 2 luahan fayel kot kita jerk x faham ckp dia huhhhh,...

La dOLcE mEa_nAtt said...

alahai chomelnya,,,,adeh untong kak mimy dapat ank bujang ensem nih

LoVEaQshA said...

cute muka fayel sedey cmtu,tp lg cedey sb dia xbjya wat mama dia xg kje..
Xpelh fayel nti ptg mamz blk.mama g work cr duit nk bli toys fayel nti..meh dtg uma anty leh main ngn adelia..

Qhaifa Nur said...

cianya fayel.....
macam dia tahu je nak kena tinggal......

SURIA AMANDA said...

hensem si fayel ni....jd pujaan ramai dah besar sok ni..x tahan tgok mata dia..

Ann Ishak said...

petang nanti mama janji bawak jenjalan naik kete tau hihihi

D Yatie said...

fayel semakin hensem! :D

Mrs. Norrie said...

heehehhehe...kesian kan nak tinggal....tuh blm pandai lagi hulur2 tangan, dah pandai hulur tangan nnti, lagi sebak nak tinggal....muka mula buat2 nak nangis...adoiiii

Bitt (double IS) said...

hensem boy ni suka tenung lama2 la...

mimie1678 said...

comelnya anak koooo!!!

aTy _faRed~ said...

adeeyyy..fayel emmang kalau merenung..tajam..!! macam penuh ngan makne...huhu..memang pandai die buat muker kesian..aku yang tengokpon rase kesian...comel jer..tak sampai hati dibuatnyer...

Google