THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

16 May 2012

Kesian Fayel Kena Marah Papa...

Malam kelmarin lepas Fayel buat pertama kali kena marah sound oleh papa dia...yang biasa marah bebel Fayel adalah sapa lagi aku la...yer aku mama garang ...suara nak bertempik aje...selalu gak la kena sound ngan laki sendiri ...hmmm tengok la aku dah jatuh no.2...kesayangan utama dia sapa lagi Fayel la...semua Fayel...Fayel itu Fayel ini...eh jeles dengan anak sendiri kah?? oh tidak...tak jeles  malah suka lagi ada...tu pasal Fayel ni pantang nampak kelibat papa dia...mula la mata tengok sampai papa dia hilang pandangan...sebab dia tau dia melalak merengek sikit papa dia dah angkat dukung....tang mama...huhu sorry dik meriba boleh la...mengada sungguh budak bujang sorang ni...

Citer pasal marah...Fayel ni mengada sangat kan...Fayel melalak nak susu tak sabar....bagi susu nenen pun dia tolak kaki dia tanda protes sebab lambat sangat bagi...then Encik Awak suh bagi susu masuk dalam botol...okla bagi dia kenyang sikit....kalau berbotol ni papa dia la kena bagi...aku bagi konpom dia taknak...Fayel memprotes diri hisap botol main main sambil keluarkan puting pastu merungut rungut..tu tanda protes tak habis lagi la...dan hmmm hamekaw dikk..sekali papa Fayel naik hangin sentap daaa....Fayel kena marah sound...ingat kan Fayel nangis...tidak hokeh...dia main mata ngan papa dia...merenung sedalamnya...muka kaku pandang je pandang papa dia...terkedu ...hahahaha...semua tergelak nengok...dia terkejut kot papa dia tak pernah sesekali marah dia...yeayyy Fayel kena marah...heppp mama suka lak...yer la nak protes sangat kan...haiyokk...papa monster tu...


Papa sound : hamboi biasa dia yer perangai protes...papa tak suka buat macam tu eh...Fayel merenung tajam...eh lawan mata budak ni

Saksikan lagi mata Fayel tak lepas pandang ...papa asik la duk bebel lagi...Fayel paham ke apa papa cakap?? 

Tak lepas lagi tu pandang mata papa dia...protes habis budak kecik ni...yerlah selama ni papa dia tak pernah marah dia...duk sanjung je dia...kena marah sekali sampai gitu matanya...


KESIAN FAYEL KECIK KECIK DAH KENA MARAH HIHIHI...TAK PE MARAH MARAH SAYANG JE KANN....MACAM MAMA JUGAK...MARAH FAYEL SELALU SEBAB SAYANG BANGAT SAMA FAYEL




Important : Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image. MIMY HAMID

14 comments:

Bitt (double IS) said...

hehehehehe skang marah dia memang tak nages...tunggu dia paham skit..akekekkee tak tahan tengok dia tenung tuh...hahahhahaah fayel2...

PUAN SUE said...

hehe..kelakar la fayel ni.

mrs.ecam said...

nmpk nau x pueh ati kne mrh ngan papa die...lawok la fayel nih...kih3

Mrs. Norrie said...

aku garang ngan anak2, laki aku jenis cool....tak pernah pun dia marah2 anak aku...klu aku marah anak aku, bapak diorang bawak lari masuk bilik...tak hangin ker...elok2 hangin kat anak, ngan bapak2 aku hangin...hehehhehe

celebration of love said...

Cute gak muka sikecik ni bile xpuas hati... :)

youramirah said...

huhu syian fayel. saya pon xpenah berjaya bagi botol. ngan papa pon dia xnak. kt umah direct je. mama yg penat. huhu.

Ina Khairina said...

hihi nampak nau muka fayel benggang kena marah dgn papa...pandai fayel dok tenung2 tajam muka papa dia,lawak betoi!

SURIA AMANDA said...

tp tgok pada wajah dia...renungan mata dia tu...macam dah paham sgt kan?

Liyana said...

hehe kelakar je fayel ni.. byk akal dh ni.. hee

~ NANA ~ said...

haha comel la fayel ni...i guess si fayel ni paham kot papa dia ckp...hehe

mia-ina said...

lawak3x....fayel fhm kot...selalu papa dia dok dukung dia byk..anak ayah kan..ups, anak mummy gak

aTy _faRed~ said...

hahahaha..tang renung mata papa tu buat aku tergelak..comel giler kot si fayel ni...:)

ariana8733 said...

comel..comel..comel...

dah byk perangai dah si fayel ni..geram nye...

LoVEaQshA said...

hihihi cian fayel kna mrh erk..smla kak cam adelia,skrg da dpt akai bru lau lmbt bg susu or lmbt tkr pampers dia nangis teran suara cam kete ferari kt litar tue..
Kekdg mama dia naik hangen kna gakla mrh,tp pastu nyesal nangis sdri..:-)

Google