THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

15 September 2009

Bersama Mereka Yang Kuat Gelak Macam Aku - RESTORAN ALICAFE

Sesi Berbuka Puasa kali ni with geng giler+kuat gelak+kuat bising termasuklah aku...last minit baru nak call la ajak...nasib tak de agenda join la jugak...sebab lama tak jumpa diorang..nak bergelak-gelak hilang stresss..seyes weh jumpa diorang ni mmg kepala hotak gegar..ada je lawak diorang bangang ciptaan mereka..aku pun termasuk jugak la..ehheeh...eh lupa nak bgtau tempat itu adalah dekat je ngan opis aku ..RESTORAN ALICAFE..ala betul2 tepi jalan dari bangsar tu..dekat ngan Plaza Pantai...



** aku yang terawal sampai kenala posing dulu ..memang la awal oii..opis ko dekat..!! cuba jauh..memang konpem ko paling lambat kann


**jangan gosip aku bersama the bestfriend ku..en amud..huiyoo abg botak youuu..sangat sexy...wahh sangat mesra..takut aku kang ko balik kena tdo luar oleh bini ko ..


** wah barisan abang-abang gitu...jappppp abang ke...?? opps !!..dah jadi laki & bapak orang pung...the guys yang datang..harap maklum mereka ini sumer sangat giler....ingat surau di belakang yer abang-abang sumer...hihi


** akak-akak yang datang..tapi tak termasuk aku..mak muda lagi ..mak adik2 je ngan diorang...jap konpius ash ko nya status...auwww matikk aku dia hempuk..tu yang muka aku control je ..tak leh blah..akak-akak ni pun sengal nya leh tahan..rahang mulut sudah cramp..


** sangat giler duduk dgn akak ini..kak ijan yang sangat mental..sepanjang masa buat lawak sundel bolong..nasib bukan malam keliwon..mau ko meroyan kak...hahah



** tengok gelak kak ijan la..hehe...korang tau tak motip gambar ni...si abang-abang durjana itu leh plak nak melaga kan apa yang patut..sapa paling mantops...aku kalah daaa..hehe
** bersama si pian bengong tak sedar diri dah jadi bapak...tapi hari tu tak bawa bini dia lain skit..hehe...sebelah tu kawan pian..nama ash....gempak nya nama ko


** awat muka mak gitu..sebab mak tak sabar nak buka pose...bawa bersabor..abang-abang mithali diminta membaca doa...aihh kata abang kannnnnnnn..abang la sangat


**menanti saat berbuka...memacam rhopa..eh kak ijan pose ke tu??kantoi..

** dan lagi...kak ijan ready nak ngan masuk mulut....mana abang-abang lain?? kena paksa snap gambar..sapa suh duk tepi kan..nasib la muka tak de


** sapa punya makan ni...ni aku punya..semua aku punya..jangan banyak tanya..nafsu orang berpuasa amat la tinggi selera nya...
**pandai makan pandai bayar..meh bayor kat kaunter..."kak saya punya kak"..mak sempat posing sementara mereka sibuk mengira apa diorang makan
** dah nak balik..itupun lama giler baru korang rasa nak balik la..dengan lawak giler+sundel bolong sumer...rahang aku cramp yer korang..nasib tak kena masuk hospital...pankreas pun sudah sakit...kerana korang yang bikin aku gelak aje memanjang..thanks all..jumpa lagi




13 comments:

Emynz said...

rajin ko pake baju kurung ari biasa weh haha

tHEoNeANDoNLy said...

hehe.. memang ari yg bergumbira kan..?? hehe... ko punyer oder yg paling susah sekali... aku ingat lagi ko ckp " mimi nak 1 peha ayam asing!! xnak campur ngan ayam dlm pinggang tau... 1 lagi mimi nak sotong goreng tepung.. air plak mimimi nakk.. bla bla bla.." hehe..

Filla ~ Kasih Aleeya said...

aku suker la tgk ko makan2 sane sini..tetiba aku lapo..nak mkn maggi kari lah tengahari kang..auwwwwwwwwwwwwwwww...

POSH76 said...

bestnyer geng2 ko....sumer satu kapla....hehe

tingin lak aku nak cuba cafe ni...hehe

Ms AiReEn MoHd said...

amboi yg ko mkn tuh...ehhjap ko pose ker nok...muakaka kantoi plak ko...siap tah ape ape lagik tah yg ko sental tu nok...aku ni hah cam tetakit jerk nih...ade 4 hari lagik nak pose..hehrap mak tak bocor ekkk

TinTaDariHaTi said...

Kak Ijan tu member wa gak tuh.. Dia mmg lawak.

*Mimie nie sejak ber "cowok" asyik pakai baju kurung sajork. Ala-ala sopang ganu gitew...

Tak gitu mimie... Hiks..

Mimy Hamid said...

Emynz : sempena bulan pose..ko tgk nanti lepas raya

tHEoNeANDoNLy : apa tak best lawak giler korang buat..weh makan tu syhhh

Filla ~ Kasih Aleeya : kantoi weh tak pose

Mimy Hamid said...

POSH76 : mmg giler kepala acuan lain tapi dalam otak sama

Ms AiReEn MoHd : wah tak bocor lg..apakah??

TinTaDariHaTi : puasa na oi tidak kena mengenan cowok..tgk lepas raya..sexy balik

busyuksayang said...

dear, i pun kuat gelak...tak tau la kalo kita berjumpa cam mana...mahunya bergegar sana-sini...hahaha!!!

daela said...

vavavava....ape yg bulat2 tu mie??kat depan nasi goreng tu?cucur kodok ka?

kella said...

lagi 4 hari nak raya ni mimy! nampakny tak sempat gak kita nak buka pose sesame...huu..

Kaseh said...

sengal jek korang nak main laga2 tuts plak...hahahhaaha

Mimy Hamid said...

busyuksayang s: kita sama-sama gelak jom..hehe

daela : favvy aku le.sotong goreng tepung..marbelesss

kella : waaa tak sempat je kannn..sian kita berdua

Kaseh : aku dah kalah daaa

Google