THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

25 January 2012

Mengheret Emak BerKasih Sayang -Tutti Frutti..

Cuti panjang CNY tak kemana pun..biasa cuti panjang gini sure kitaorang akan balik kg Tganu..dah aku nak dekat bersalin ni...memang tak dapek la...sian kat Encik Awak..takpe hari tu new year dia dah balik kampung  kann...cuma aku je yang tak balik kampung...last masa raya...aduhai lamanya....hope mak mentua datang la melawat menantu hantu dalam pantang nanti :))...moga mak mentua amik cuti la...yer la belah EA ni kira cucu pertama tau....

Dah tak kemana tu...EA hari sabtu lepas keje aje...ada keje luar lak nak gi Segamat hantar barang...janji nak ajak makan ke aiskrim Tutti Frutti..tapi tak dapat tunai janji...so selagi lum bersalin..nafsu serakah makan ada...kita makan aje apa ada depan mata..sok dalam pantang mau leleh air liur...time tu apa pun tak boleh....nangess...tu pasal pulun giler semua benda makanan kasi bedal...EA takde takpe.....emak ada leh teman...cakap ngan emak..EA balik lewat...emak kena teman jugak gi TF...emak nak tak nak cepat gi siap kena teman anak nya yang terpaksa rela macam tak pernah makan TF...lahap giler rhopa...gigih tu drive semata ke TF caw Sri Gombak Prima..nasib la dekat ngan umah...lalu ku heret emak kesayangan join sekaki...takpe mak..meh kita manja berduaan makan TF kongsi berdua...auwwwwww feeling kasih sayang ngan emak sendiri...best giler...manja manja gitu...lalala...


Emak macam tak pasrah je kena paksa rela gi TF..hihihih...

Yang benornya dia tengah bebel tu aku pantang nampak cermin besar dihadapan mula la tangan gatal aje nak snap...tu pasal mak sentap

Tutti Frutti kasih sayang namanya....auwwwwww...

Bersama emak kesayangan ku yang sentiasa menemani mana aje aku nak makan.....adik adik aku yang lain dont be jeles...huhuhu

Sebelum berkasih sayang makan suap ....snap gambar dulu...eh emak mana muka ni.......

emak tak menyabor nak berkasih sayang rupanya...ok ok sabar emak...

berkasih sayang suapan anak dan emak...licinnnnnn...berbaloi la kasih sayang Tutti Frutti


TERIMA KASIH EMAK KITE SEBAB TEMAN KITE BERKASIH SAYANG TUTTI FRUTTI....BEST KAN DATING IBU DAN ANAK...LALALA..




Important : Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image. MIMY HAMID

9 comments:

NanieZara said...

nampak dah muka paksa rela mak k.mimi kena ikut berkasih syg di TF....

Deqna said...

hahahaha bukan apa..mak ko segan tu nak amik2 gambar tuh... yelah dia bukan blogger kan...

bagus2 sekang ni ko telan lah apa ko nak, pasni nanti silakan berpantang yer!

Liyana said...

sy pun baru je lepas mkn tutti frutti hari tu... hihi

Aty Fared said...

aku ni jeles betul ngan ko biler ko tengok ko makan besh2...aku sejak berat naik mengade2 melampau..kene minum air gula..aku takut nak makan walau pon hati teringin sangat2..!! lagi2 biler tengok eskerim..!!! ggrrrr....nanti ar tunggu aku dah tak yah cek kat KK aku belasah makan macam ko gak...huhu

Anis Azalea said...

mmg best dating mkn dgn emak,..

mrs_nazir (Maz) said...

bestnya...bermanja2an...em badan akak dlm pic tuh nampak menten jer mcm b4 preggy la...best2....

Unknown said...

kasih sayang ibu mmg tak terkira nilainya...sweetla ur mum sporting...buat aku rindu dgn my mum

Ann Ishak said...

okaylah tu bawak cik pah makan ice cream hihihi

Softtouch [Hanim] said...

seronokkan dating ngan mak..sy pun suka kuar ngan mak...rindunya ngan mak kita

Google