THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

18 January 2012

Mummy Will Love You Mimie..Auwwwwww

Entry khas buat kucing tersayang...auwwww ngengada la...macam la kucing boleh membaca kan...tapi takpe ekspresi dalam hati dari tuannya kepada kucing kesayangannya wawawa tak menahan...takde apa pun selama ni aku sayang giler ngan Mimie...tempat bermanja lagi di kenang...tang usap dagu kemain dia terlepek khayal...gerammmmm....rasa nak gigit tapi tak boleh pulak sebab Mimie busyukkkkkk....huhuhu....dengan jalan melenggok ala catwalk...kemain geram selalu kena tampar tang punggung ...hahaha...

Mimie sang manja montok ...nama gelaran ngada si Kuti pasni dah tak leh nak manja sangat kena belai ngan aku...pasni aku nak ada baby kan...so memang kena menjarak kan la diri dengan Mimie....tu pasal sedih ni sob sob..risau baby alergic ngan bulu je..Mimie ni sekali datang nak manja main serbu jek...bukan kira orang tengah buat apa...pernah sekali tu aku ngan EA duk melepak tengok tv..tetiba dia terjun mencelah je tengah tengah..eh Mimie kacau daun tul...nak suruh layan dia la tu...kucing ni kadang macam anak lak...rajin layan suka la..rasa di hargai tau bila kucing sayang tuan...hover aku

Napa aku touching giler ngan Mimie sebab dia pada asal nya bukan la kucing belaan aku..budak sebelah umah punye...masa tu dia kecik aje...tapi asik sebab selalu pinjam layan manja dia..Mimie dah suka pulak ngan umah aku..maybe sebab selalu bagi makan dan layanan ada kelasssss kannn maka kasih beralih arah la...now dia dah permanent duk umah family aku...sori adik umah sebelah..Mimie dah ada tuan baru...tu pasal aku sayang giler...Mimie ni dah la tak banyak kerenah...jaga makan pakai senang aje...tau makan tido makan tido...tido kemain lama...5 jam gitu pehhhhhhh sah ko ikut  peel Mummy la Mimie oiiii....

Dear Mimie ...walaupun ko seekor kucing yang tak pandai baca blog...yang ko tau makan tido jek...tetap jugak Mummy nak bagitau ni....luahan isi hati aku....memoga Allah mendengar bisik hati ini sampai pada Mimie.....pasni Mummy mungkin tak leh nak bermanjaan lelebih ngan Mimie...pasal Mummy nak fokus pada baby...jaga baby tak sama macam kucing...jagaan nya agak teliti...so Mimie jangan merajuk pegi cari tuan baru pulak...Mummy tetap sayang dan layan tapi takpe Big Daddy ada leh layan manja mengada Mimie usap usap dagu sampai tertido key...


Mimie, Mummy will love u tau..jangan merajuk tau nanti...

Pok pok Mimie...tido yer...pasni Mummy tak leh nak pokpok selalu

Alolo tido pun muka mengada siot...Mimie nya rantai leher hilang...takkan la tangan dia leh bukak kot...hairan

Eh takde bantal tangan Mummy pun jadi bantal peluk...mentang mentang la tangan mummy kategori tilam vono jugak..

Bermanjaan di hujung minggu bersama Mummy time EA asik sibuk ngan urusan keje dan bola..dia la peneman tau.....usap usap dagu sampai Mimie tido


PUNYA LA TOUCHING MENAIP ENTRY NI...MELELEH PULAK AIR MATA AKU..PUNYA LA SAYANG GILER KAT SI MIMIE..ADA SERIBU RAHMAT DAN REZEKI SELAMA AKU JAGA..SEMOGA DIA MENDOAKAN AKU JUGAK...AMIN..LOVE U KUTI MUMMY





Important : Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image. MIMY HAMID

14 comments:

Ika Razak said...

alalalala.. mimie cute macam mummynye..

shuhadah Zainol said...

manjanya mimie...

Unknown said...

kelasss ko buat entry khas untuk MIMI...aku paham perasaan org yg sygkan kucing...mmg kuat bonding tu

Myn said...

Geram aku tgk cam musangggg

mamyharraz said...

sambil baca entry mimy sambil sy nangis :"( serius touching..dan faham apa yg mimy rasa sbb sy pun sygkan kintan mcm mimy sygkan mimie :( hanya Allah yg tahu betapa sygnya kt kintan..

untung mimie dpt tuan yg sygkan dia :)

Lyena Vee said...

manjanyer mimy! baca entry ni, terus teringat kat both my cats. memang sayang sungguh kat dorang. i slalu pesan kat smokey n shirou, bila baby lahir nanti, dorang kene tolong jagakan baby i. smokey slalu pejam2 mata konon2 paham. hikhikhik

intandayani said...

manjenye si mimie ni..makin meluap2 rindu kt kcg sndri...tp dorg da terpakse rela diserahkan kt rmh kbjikan kcg...huhu xde tmpt nk mnje lg...

Ham said...

askum... new reader, terjumpa masa bloghopping... sebenarnya tengah mencari orang lain yang tengah expecting gaks... skrang ni saya peknen no 2... due valentine's day :p also, saya kerja di hkl, and plan to bersalin di situ jugak...

goodluck and semoga selamat melahirkan anak first u nanti! :)

Nadine said...

comelnya dia Mimy!

tp I boleh tgk kucing dari jauh je...sbb I ni "pemalu" dgn haiwan berbulu. Heeeee :D

m@m@yAyA said...

Lau mimie leh bc sure tharu kak sb ada gak en3 khas tuk die..mnja erk mimie nie,gwm jer nengok..
Xper kak mimie msti fhm nya nape akk kna jrk kan ksh syg tue oasni..chewahhhhh~

EcHa-aiShah-HeLicoNia ^-^ said...

mimie tu mcm kucing kite....belang2 gak...wrne kelabu itam...tp sedihnye dia da ilang xtaw la kena curi ke mmg dia g merayau cri betina...sedih amat smpai nangis seminggu...kosong je idup xde dia...mak ayah pown sedih kak...kite paham perasaan akak smpai nangis2 taip entry...hihihi....

Anis Azalea said...

chomel laa kucing ko ni... ko kena menahan diri ;a bila ada baby nanti. risau baby kena asma pulak.

Cik NeyNa said...

dear..
biasakan baby u dengan kucing.. sebab nanti dia akan belajar untuk bernafas dengan betul..insyallah..dia takkan kena asma sebab dari kecik dah biasa..

gud luck..

dina said...

aku masa pregnant pun obses dgn kucen... nama kucen aku Fluffy... tapi lepas 10 hari aku bersalin, Fluffy mati... mak aku ckp, sebab kurang kasih sayang dr aku... ms aku balik jek dr spital, fluffy terus nak duk atas riba aku, aku tolak dia... dia mcm majuk dgn aku, terus takmo kwn... sampai skang aku teringat2 aku tolak dia dari riba aku... mcm xpatut jek kan...

Google