THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

17 October 2012

Menginjak Usia 31 Tahun

Alhamdulillah....17 Oktober muncul lagi..dan sekali lagi diberi nafas percuma olehNYA untuk meneruskan kehidupan duniawi...panjang umur murah rezeki untuk tahun 2012 ni aku dah masuk ke angka 31....angka yang besau nya ada 3 di depan but never mind it just angka saja...errr tapi masih rasa macam 13...walaupun hakikatnya memang dah tua..tapi belum sebelum waktu..eh eh...perasan muda lagik...istilah terbalik nya bukan tua tapi matang la...muda dulu more to enjoy enjoy....seiring dengan pertambahan usia aku kini sudah pun dalam fasa bertudung...syukur :))...in progress menjadi yang lebih baik dari hari ini...harapan semoga di tahun akan datang ada la lagi perubahan untuk ku...amin

Gambar terbaru besday girl...ahaks...pepagi buta dah peposing...tengok balik muka dah memang muka mak mak aku ni kan...memang la mama Fayel kan


Now a days well dah 31 tahun ni aku pun dah rasa tak feel nak enjoy lelebih...lagi pulak dah ada kawen...ada husben....now dah ada anak My Lovely FAYEL...feeling more ke arah family la...dikelilingi keluarga sekeliling dan menjaga nama baik orang yang aku sayang...yang paling penting harus lah berterima kasih buat mak tersayang yang telah melahirkan seorang anak kedua iaitu aku...walaupun kadang aku ni tak sependapat ngan mak ..tapi aku la BFF dia...bila dah jadi mak orang ni aku makin sayang mak aku more n moren big more....muahhhh....semoga aku diberi kesempatan lagi untuk menikmati kehidupan bersama orang sekeliling yang tersayang terutama sekali nak melihat Fayel membesar depan mata...aminn

My BFF forever...gaduh, sentap, baik, rindu, sayang...hahahaha makin aku dah jadi mak makin aku sayang mak aku...bukan sebelum ni tak sayang tapi feeling tu lebih menghargai...terima kasih melahirkan anak kedua ni...


Tahun ni takde apa pun percaturan istimewa yang direncana kan oleh husben ku...well i know my husben..bukan la romantik sangat...dia dah wish pun memadai...thanks dear..but satu je...aku nak kad hehehe...dah kawen nak masuk 2 tahun pun masih tak paham kan...aku tak kisah barang ke hapa...aku nak KAD itu je..heehe kemain paksa kan...aku suka KAD..its very meaningfull to simpan dan kenang...harap ada la kad lepas baca blog aku ni..huwaaa matikla paksaan... 

My little family...syukur Allah mengurniakan aku kehidupan baru memiliki keluarga...walaupun tak kehidupan yang dimiliki tak bermewah mewah...tapi aku bahagia seadanya...


 HADIAH YANG PALING ISTIMEWA DI HARI LAHIR ADALAH KASIH SAYANG DAN UCAPAN DARI SUAMI TERCINTA, KELUARGA TERSAYANG, DAN KAWAN KAWAN TERISTIMEWA...TERIMA KASIH YANG TAK TERHINGGA ATAS SEGALA INGATAN DAN UCAPAN...MAY ALLAH BLESS U ALL...MUAH XOXO...



Important :Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image.MIMY HAMID

23 comments:

*SiRibenMerah said...

Happy birthday darling~

Deqna said...

happy birthday to mamay fayel:)

all the best to u...

mamyharraz said...

Happy Birthday dear.
semoga panjang usia dan gembira selalu di samping keluarga tercinta.

:)

as ♥ Leenda said...

hepi besday kak mimi..
tengok gmbr tu, mcm akak tengah dukung asyraf pulak..hehe..
eh, btw, semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, sihat2 sokmo..:)

shuhadah Zainol said...

Alhamdulillah.. sekali lagi selamat hari lahir kak mimy..:)

Anonymous said...

epy birtday, maintain happy terus ye

DiDiLiA said...

HaPPY bIRThday Kak MiMY....

Rasp said...

HappY BirthdaY To YoU
HappY BirthdaY To YoU
HappY BirthdaY To MimY......
HappY BirthdaY To YoU..........

semoga segala impianmu menjadi kenyataan.....

cahayapenawar said...

Salam..
Hepi besday Pn.mimi
..dlu sy slalu berakak2..walhal kite nie sebaya...toing2...

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

selamat hari lahir mama Fayel !

mimie hamdan said...

happy birthday mimi!! semoga pjg umur, murah rezeki.. yg penting happy selalu!! *muahhsss*

Aty Fared said...

hepi besday babe...:)




p/s :: lawo cardigan hijau ko tuh...

Qhaifa Nur said...

hepi besday mimi......
moga dipanjangkan umur dan selalu murah rezeki.......

cikeyrah said...

heppy Birthday kak. Mimi :)

May Allah bless u.

diana aziz said...

happy birthday, mimy!

Dee said...

happy birthday mimi gojes..eh..31 tu muda..k dee 38 laaaagiiii muda tau..wakaka..

apapun..enjoy your birthday okey!

Anonymous said...

happy birthday kak mimi.. :)

Mally said...

Happy bufday kak mimie....
today my hubby's bufday too....

wahida said...

hepi beday my dear friend!!

semoga panjang umur, murah rezeki dan diberikan kesihatan yg baik hendaknya....amin...

p/s: dear, sok pagi keluar n3 kita bergonjeng kat umah neena hari tu...InsyaAllah...

org lain dah lama publish...aku baru nak citer...ekekek...tunggu n3 tu tau...

Unknown said...

happy birthday kak mimy muaaah !!!

mrs kayrul said...

happy birthday mimy...sama tahun la kita

Mr & Mrs Sallehudin said...

happy besday dear... :)

ariana8733 said...

hapy belated besday kak mimy..moge pjg umor & dimurah kan rezeki..aminnnnn..

Google