THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

02 October 2012

Bakal Pemain Bola Negara??

Fokus fokus tengok papa nya main bola...pehh adakah ini bakal pemain bola sepak negara??






Important : Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image. MIMY HAMID

11 comments:

e k i n ♥ y u s r i said...

amin....
hehehe

-cinta soFiaSafiya- said...

cayalah fayeL.........

mamyharraz said...

amboii dah mcm budak besar dah fayel nih..kemain dia tenung ke padang tu..hehe kiut.

rina mazlan said...

Ikut jejak papa dia la nanti dah besar...

Liyana said...

hehehe comel fayel dgn pp dobot nye tu

SURIA AMANDA said...

didik dari kecik insyaallah dah besar jadi pemainbola kebangsaan yg ensem..jgn jadi mcm aidil tu dah la..

Ann Ishak said...

mana tau kan...bagus bagi pendedahan dari sekarang :D

aTy _faRed~ said...

fayel cerdik..matured..pandai tengok ek..:)

*SiRibenMerah said...

yahoooo... bakal pemain bola negara neh ensem.. confirm ramai peminat.. yeayyy~

~ NANA ~ said...

kalau fayel jd pemain bola sepak confirm ramai peminat ni! hehe

Kella said...

lama aku tak jenguk fb makanya lamalah tak skodeng citer si fayel yang makin membesar bagai jaguh nih!
memang kusyuk nya dia mimy!!

Google