THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

15 October 2012

Ehem Ehem "I Got Sore Eyes..The Doctor Gave Me 5 Days MC"......

 Nak buat entry ni aku rasa lawak pulak...aku sakit mata betul betul tapi jadi bahan cerita lak...ni pasal video budak singapore Sore Eyes 5 Days MC....sapa tak faham gi nengok eh...bila aku tulis kat FB aku sore eyes...kemain semua kan tanya video parody takde ke kah kah...eh rasa ok la nak parody gak la...gedik hover....lamanya tak kena sakit mata...last aku kena masa bercinta ngan Encik Awak 2009...wah ingat...harus la....kenangan sakit mata bercinta dengan Encik Awak ...pastu dia pun sakit mata berjangkit jugak....dua dua tengok wayang citer 2012 dengan mata merah cembeng...oh memories....now tahun 2012 tetiba lak sore eyes...kali ni nya sore eyes kena risau sebab ada anak kecik..berjangkit satu hal nak jaga pun satu hal...

Sore Eyes tak tau mana datang jankit ni..tetiba je bangun pagi hari jumaat...rasa mata melekit macam gam ada merah sikit...huwaaaa "i got sore eyes 5 days MC"....trademark habis kan ayat budak tu...terus sekarang kalau sore eyes je feeling MC.....sni mesti aku berjangkit online ni...wakakakaka nak jugak salahkan budak sore eyes kan...tak kose...padan muka aku asik duk gelak ejek nengok kan video dia..pastu nak bergambor je nak buat tangan sore eyes,...nah balasan sangat....sore eyes di mata ku...huwaaa sore eyes ni tak tahan mata gatal, cembeng, bengkak je rupa..aku gi klinik dah sah sah memang dapat MC senang aje la...siap nak extend sampai 3 hari...pehhh penangan sore eyes kan...nak MC kemain senang....nama je MC tapi aku consider gi keje la...MC aku tinggal 5 hari lol...lantak la penyebar virus ke hapa...MC tu kena simpan SOS Fayel..kot kot la dia demam ke, sakit mata ke....itu lagi penting...protection baby lagi penting weh...tapi minta minta jauhkan la dari berjangkit Fayel or sesapa...ke sesapa nak MC free meh la i bagi jangkitan...sila tenung mata ku sedalamnya...wahhhhh....berani??

Kena sore eyes on weekend...tak de makna la nak duk sajo kan.....heheheh...walau weekend. ke hapa...aku meredah je...sambil berspek mato...aku bukan specky dek kerana sore eyes...tetiba feeling stylo lak  ngan spek mato hitam, bosar...sore eyes nya pasal...sore eyes pun aktiviti tak terhalang....buat buat lupa je ada sore eyes...patut duk umah kan...ahhhhhhhh bukan aku sakit kaki tak leh jalan..mata saja...penyudahnya gi Giant beli groceries pakai spek mato hitam..dah orang duk tengok je aku..melaram tak kena tempat ke??...nasib la Giant kalau KLCC...tidakkkkkkkkkkk......sebab sore eyes nya pasal...minta Encik Awak keluar malam sikit...ko tengok nak gak keluar tu..erkkk...malu kan sore eyes siang siang nak berjalan...aku jalan malam gi Wangsa Walk Mall sambil bawa Fayel yang beria nak jalan...eh salah kan Fayel  pulop...ingatkan sakit mata tak de jumpa orang...tapi terrrrr jugak..aku jumpa blogger selalu gebang selamba kategori sengal gak ni...dia kelakar...sapa kenal CHOYAYA atau Suraya Sulatin...waakakaka alkisah dia yang jumpa Fayel ...dia leh tegur "eh ini Fayel kan??" mana la budak tu reti nak jawab...laki aku kemain citer gelak hahaha...tetiba nampak aku kan ...dah la pakai spek besor ..bukan senang nak jumpa kena la bergambo walau sore eyes...spek mata besor...sue lak cun giler ibu menandung....aku malu wehhhhhhhh...haahaha...ahad pun keluar gak ..citer ahad nanti eh..sore eyes masih ada tapi tetapppppppppppppppp...tunggu eh citer sore eyes ahad..eh tetiba



Ehem ehem nak juga video parady...hover ....ni dalam kete otw gi keje jem mengilla.dah sengal aku buat la....nyampah tak


Pagi jumaat dilanda sore eyes...terus buat tangan, mulut muncung ok fine...

Fayel tak leh nengok mak dia berspek mato...asik la nak hamik...sore eyes pun anak tetap layan...amin memoga tak berjangkit la kat dia...aminnnnnnnnnnnnnnnnn

Masuk Giant berspek mato hitam gini..kalau KLCC mampu ke??

Sore eyes bersama spek mato macam macam gaya...siap suh orang buat pilihan mana satu okay...mengada tak...pakai je la apa ada...


Mari bersiap siap keluar malam sabtu dengan sore eyes...malam je mampu cover sikit konon orang tak nampak...


Tapi wajah ini telah dikenal pasti pulak oleh Blogger Choyaya/ Suraya Sulatin...lalu berkata dengan budak ini "eh ini Fayel kan"...hahaha budak ni memang tak tau cakap dia buat muka sombong gini la ..terus sue sentap....heheheh

Dalam dalam nak cover sore eyes keluar malam aku jumpa ko lak kan sue....hahahaha...benci aku tau...dah la spek besor...mata cembeng...berjangkit ibu menandung tak tau eh...ko dah la shantek seri...waaaaaaaa rasa nak lari...tapi dah terjumpa pun...jom bergambo...huwaa tetiba nengok perut dah sama macam sue pulak....meraung ni...dah gems

Today...isnin...sore eyes lagi tapi tetap gi keje....MC lama lama kang ...nak kena maki lagi ke dengan putera raja....haishhhhhhhhh 


CUBA GAK PETUA DROP SUSU BADAN KAT MATA...RASA MUJARAB JUGAK KURANG MELEKIT MASALAHNYA SUSU BADAN SANGAT KURANG...HUWAAA DAPAT LA SETITIK DUA...SIKIT JE RUPANYA TINGGAL...






Important : Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image. MIMY HAMID

16 comments:

diary_ciknaa said...

huishh.. ingatkan hakak MC arini. akak, tenung je mate boss lelame. kah3...

Nurmala Mazlan said...

Nok, aku tak suka betul tgk budak Spore 5 days MC tu..Hahahaha~ Rasa nak lempang lelaju jeks..

m@m@yAyA said...

hish la kak,zura tenung mata akk rasa cam da meresap lak ke dlm mata zura..hahaha~
lau terjangkit lehla mc 5ari..huhu
fayel muka ketat sguh~nsb baik cumil tetap maintain..

Rasp said...

gi dok depan bos lelama sis...
sure dia soh balik cepat hehehehehe...

Rosmawani♥ said...

Penangan citer bleh berjanglit yer.. Ganas akk ni..hahaha

Qhaifa Nur said...

sakit mata kena masa raya..mc tak adalah...
air susu ibu penawar juga...

~ NANA ~ said...

hahaha...lps ni blh la masukkan video tu dlm youtube...confirm glamor :p

Ann Ishak said...

segigihnya aku nengok video ko ni tapi tak dengar sore...cuma nampak gigi je ahaksss

Unknown said...

sakit tu

Kella said...

semoga cepat sembuh ya mimy!

eLLy said...

dik akak ingat betul la ko nak wat video mcm budah sengal tu ;p

YanaHime said...

nt blog readers plak yg kena virus skt mata ni...

mimie hamdan said...

alolo.. comelnya fayel... geram aku!

beb.. jemput masuk blog baru aku tau..

http://mimie-the-wahm.blogspot.com

tq!

Chooyaya! said...

Fayel lagi glemer dari nko Mimi, sebab tu aku kenal dia. Walaupun muka kerek takmo senyum, sebab dia omel. aku maafkan. haha.

NeenaAnuar said...

alahai sian kat ko beb.. semoga cepat sembuh ehh.. teruk gak nampak eye sore ko tuh... take care tau!

Aty Fared said...

ko cuti lgi ker nih..besh ar..heheh..aku kalau sakit mate selalu sebab contact lens..pas tu takut nak pakai..sebulan jer..hahaha...pastu rase tak cun biler pakai spec...;p
neway...semoge cepat sihat key..

Google