THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

28 August 2009

Aku Seshomell ke Bunga Chomel?


Soalan poyos di abad ini...
siapakah paling comel aku kah bunga kah..??
tetttttt!!!
jawapan yang betul adalah....
klip rambut itu yang bernama CHOMEL……
korang yang minat nak beli tu leh ar tgk kat klik here…
WOW !!! banyak nya klip rambut yang shantekkkkk..
nama klip pun CHOMELCRAFT..kenalah pada orang shomell kannnnnnnnn
Mak rasa mak shomell lak pakai benda alah comel ni…
ni bukan mak punya ya uolls....
aku kan penyibuk nak enterprame...
mak pinjam tumpang pakai jadi model bunga shomell jap..
ini adalah hak milik anak gadis Kak Dillazag ;Deeda
yang pasti lebih comel dari aku…
kat blog dia terpampang wajah model sebenar....
sila la tengok jangan maluuu..http://dillazag.blogspot.com/2009/08/comel-clips.html
ngan muka aku sekali ada..
mak glamer kejap uollss…
kat blog aku version opcos la letak gambo besauuuuuu..
mak dah terberkenan sangat-sangat ni
haruslah kan pasni kalau nampak bun ga besar di kepala
jangan lupa panggil mak “MISS SHOMELL” okeyyyy..









19 comments:

Kaseh said...

clip shomel ngan pemakainya sekali shomel.. kalau rambut pendek cam aku ni celah mana la nak letak clip shomel2 tu kan...sedey..

daela said...

shomel kedua2nya sekali...kwang3x...

Real Woman said...

SHHOOOMMEELLL sgt! sesuai! eh rambut u tebal sesuaiii la pakai klip mcm gitu. rambut mak ala2 nipis bak rambut bayi gitu, pakai hair klip sure meleret dia jatuh! sedey beb! i nampak gambar u posing sakan kat blog dilla!! wahhh...harus enter frame gitu. jgn marah nyah bulan posa ni!!

dillazag said...

chomel, mimy.. chomel..
cepat gi order.. nanti raya haji boleh pakai. :)
hihiihihihi

Nadine said...

dua-dua comey!! :)
wah..glamour mimy jd model kat blog tuan punya kedai ye..

Filla said...

ko nit... tgk title ingat kan saper comel.. ko ngn BCL.. hampeh!!! aku tak pandai pakai clip..aku pakai getah nasik lemak jek..huhu

yaya said...

syok la kalau satu opis ngan hang. bleh cuci mata tgk tiap hari hang pakai ape. mesti aku kepochi, "eh kat mana die beli hair clp tu yek, cantk.."

:: || Mrs. Izwan || :: said...

hi Miss Shomel :p

Mimy Hamid said...

Kaseh : boleh la beb..pendek lagi smart lol

daela : ada kwang2 tu aku musykill..

Real Woman : tak try tak tau..blog dilla tu pembeli i penyibuk pakai bukan dia owner nya

dillazag :erkk raya haji ke?? lambatnyaaaaaaa..tak shomell nanti

Mimy Hamid said...

Nadine : bkn model tuan punya kedai..penyebok tumpang sekaki

Filla ~ Kasih Aleeya : hahaha..getah nasi lemak tu lagi shomell wooooo

yaya : kepochi pochi haruslah kannn..ada tu ha letak web klik je..

:: || Mrs. Izwan || :: gua tersipu dah ni...hahaha

its me said...

halahai nok..aku pun konpius mane nak pilih mane sheshomel neh nok...dedua la sheshomel nok....aku pakai lagik la super sheshomel aku waser...wakakakkaak..larik sampai tahan lemak dr gegaran...heheheheh

kella said...

hmm shomell... ramai dah puji ko tuh... so aku menambahkan lagi ler bilangan puji-pujian itewww...

Myn said...

haha kalendar belakang ko tu shomel. *tetibe kan x de kene mengena*.
aku allergic ngan sepit,sbb kalo dpt kat aku sah hayat sepit tu x lame. hahaha!

Mimy Hamid said...

Ms AiReEn MoHd : ni pun ko konpius ke..ko mmg seshomel di mata boy

kella : ko tak tau montot aku lebar..tak muat suar aku ni..haiyoo

Emynz : mmg ko ni kalendar kecik ko nampak..spesis apakah ini..ko ingat mainan ke??

Anis Azalea said...

harus lepas ni jumpa ko pakai sepit bunga kat kepala...hehe

Jijah said...

hi mis seshomel!

thanks sbb promote kita punya clips. yeah awak mmg chomel gilerr pakai chomel punya hairclips! mmg plan nk ps chomelcraft guna adult models. nnt kita calling2 yeh hahahaha

ps: my hairclips lain dari yg lain... rambut nipis pun bleh pakai sbb ada non slip liner. baby rambut nipis pun bleh pakai & terletak jer kat kepala :-) bleh refer gambar model2 kecik kat blog i.

Mimy Hamid said...

Eri-chan : trend baru lol pulok ekk..

Jijah : adult model !! wah teruja nak nak!!!!!!!

Unknown said...

u are lucky pakai apa pun nampak comel...hehe

eKiN said...

sepit rmbut tu yg wat shomel....lau xde sepit tu, xmgkin la...hakhak... :D

Google