THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

03 August 2009

Sorang Lagi GXIXG Bertunang !!

Sorang sorang bebudak GXIXG duk menyusul ni...hehehe...tak lama lagi bergelar Puan le kawan aku sorang ni ..skrang cik Intan Syuhada ...x lama lagi Pn Intan Syuhada....bila tu..Insya Allah on January 2010...aku pun turut berdebor sbb aku adalah pengkepit kipas nya...hhihihihi....aku macam tak percaya pulak Intan dh jadi tunangan orang...orang lain duk sakan bercinta bertahun dia yang menuju ke destinasi.....ya itu lah dinamakan JODOH....tak perlu nak tunggu lama...tengok je cam diorg ni..shweet je...alkisahnya diorg ni satu sekolah sama ar ngan aku sekali...time sekolah buat2 tak nampak je lol...maklumlah dulu hingus meleleh jekk...hehehe..tapi percintaan diorg selepas habis sekolah dan selepas keje...pertemuan semula on March 2009 bermula hinggalah nak kawennn....congrats babe...wish u happily ever after.....sebak je mak nengok ko nyah...tapi xpe..mak happy jugak ko bahagia...dah kawen ke ada anak...giler ttp akan sama ..yuhuuuuuuu....yang pntg sayang ko ...muahhh..


hantaran dari pihak pompuan.. 23 dulang tu...haiyoooo..banyak nya!!!!!...tema GOLD GLAM gitew....

berdebor tu ...dup dup nk tunggu saat disarungkan cincin....siap pesan ko jgn nk cover gelak dpn bakal MIL ko tu...nak gelakk gelak je smpi nampak gigi ko tu. say EEEEEEEEEEEE.....berseri ko nyah....aihhh geram aku lawa tul...ko cam ala2 sopan jek duk atas katil tu apa kes?? mak cam mimpi nyah ko camni..ehhehe...

saat2 disarungkan cincin tunang dari bakal MIL...hah mmg ko dgr ckp kwan2 ko ni ha..terserlah muka ko gembira sakan...semoga menjadi DIL yang disayangi...huuhuh..wah aunty sgt glam gitew.....tang jari tu aku nampak ko gegel2 nyah..heheheh....

officially booked by Mr Firman Syah....hehehe...muka lega sbb dh dpt pakai ring diamond lama sgt ko nak pakai tu....pasi jangan gatal duk cabut2..hehehe...lawa siot ring ko tu...mak suke okey...fav design tuuuuuu.....

nak kena story ke?? eheh hmm biasalah tidak sah klu x bergambo.....nnt kang ko dh berlaki.. susah plak nak posing ngan ko...laki ko je duk sebelah..huhu....waduh kok ko mmg lawa bangat seh masa tunang....terkesima jap mak nengok.....nyah ko jgn nk komplen ko tu gemuk ke hapa...compare skit ngan aku tu......langit & bumi bisa bergegar yo...


shweet moment lol..Intan with her Ayah & Ibu...cedih je dgr Ibu ko ckp...sementara skrang nak cium puas2..nnt tak lama lagi dah ada org lain cium...hehehe..oh Auntie sempat wat lawak SX ok.....wah bahagia je pic no.2 tu..tak lama lagi ko ada 2 mak le...sorang ibu ..sorang mama....semoga jadi Daughter In Law terbaekkk wok...

the GXIXG clans....memasing pose atas katil...ada lagi yang lambat datang...mana yang sempat nyibuk kat bilik tu le sempat snap.....kali ni memasing datang bawa bodyguard baru aka anak2....meriah je suasana...kecoh ok citer pasal anak...aku story pasal anak tekak ..buleh gitu?? ehhe...coming soon tak lama lagi mak buyung...ogy, farah, diana mamat..memasing sebuk bawa perut....comel je korang...

finally dapat gift dari tuan umah...klu rhopa ini door gift tunang ko....apatah lagi door gift kawen nya....mak suka ok cekelat2 ibu ko bawa dr dubai...habis sumer aku habis kan sori la nak share ngan adik aku kan...maklumlah aku kan tamak...hohoohho









LOVE BEBEH

12 comments:

daela said...

ala...cun nya awek yg tunang tu..tapi cun lagik awek yg baju merah tu...siyes..

its me said...

nok...meh join tak derhal..abis ko ingta aku kenal ker semua tuh...takat alam maya neh jerk...si amay aku tak kenal pun gak...kecualai ummi zafran dami tu jerk..kawan mmu aku dulu hah...meh meh join jom...lagik tak ramai leh kite bergeggorkan intai intai tu nok....hikhik bab payment kan ..ko emial aku jerk..aku rase baek ko tgk makanan dulu nok..kang kot tak same tekak ko kang..haru jerk...emmm da ko tgk menu puas ati baru la bayo kan...kang tak pasal aku kene kang kot kalau tak sedap kan....

Mimy Hamid said...

daela : ehem ehem...pasni sy nk tunang la ...uhuh

Ms AiReEn MoHd : mak okey jek follow..bila lagi nk kenal2

azianierdawati said...

mimi- kalu nak btunang bgtau le ye.. jgn diam2 je.. tp kalu mu btunang gerenti glam n vok la

Mimy Hamid said...

Snowwhite Zone : KALAU !! hehehe..rasa x bertunang kot terus kawen..hehehe..sebab serik masih ada..jgn risau smpi masa akan dijemput

diana aziz said...

Glam gitew... Cincin dier sgt la lawa. Bkenan aku.. Hikhik..

Bile lg giliran empunye blog? Hehehe... Soklan cepumas nih.

Mimy Hamid said...

TinTaDariHaTi : harap maklum tuan empunya blog rasa nya xmau berTUNANG..terus kawen saja...hbs citer

Mimi's said...

Selamat bertunang to your fren

kella said...

lama tak jengah ko kan mimy! rindu plak! ko sihat tak? sihat kot.. nampat berseri jer dengan baju merah tu...

Mimy Hamid said...

kella : yangggggggg...miss u ...lama nya x blog...aku kena tempah baju merah byk2 le..dh ko ckp gitu.:-)

Anonymous said...

haaa....thanks limy, aku sendiri tk cayo yang dlam gambor tu aku, hehe...see ya soon, rindu kat ko!

Mimy Hamid said...

puteri intan : percayalah itu ko...mmg ko cun sgt...beb rindu kamu jugakkkkkk

Google