THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

06 August 2009

So Peel Fresh

Anda ingin merasa segar & cergas seperti saya...minumlah PEEL FRESH MARIGOLD.....bunyi mcm aku ni tokey jus marigold jek...ah x der makna...saja je nk share pasal marigold datang opis aku pepagi buta..nk bg air free...hah mai mai amik sorang sekotak 250ml...mau lebih2 tarak bulehhhhhhhhh.....pepagi minum jus oren...baik woo untuk kesihatan...start kul 7.40am - 8.40am....memula orang tak der la ramai benor...sekali nak dekat ke 8.30am...amik ko berduyun tibaaa....siap ada quiz collaboration ngan HITZ FM then akan dapat la goodies bag dari marigold...punyalah aku nak goodies beg tu...gigih aku menjawab soalan...biasalah aku kan muka tak malu....hahha soalan memula merepek raban je...baper size kasut la..weight baper la...isk mak dah teruja nak goodies bag ni..tak kira mak tunggu gak...sekali kuar soalan bernas sikit .."who is in the Breakfast Morning Show now on Hitz FM??"..of course pagi tadi kebetulan tertukar chanel hitz ....sepantas kilat aku angkat tangan..jawapannya "JJ & IAN" (sambil mengaru2 kan kepala yang tak gatal) ..hehehe ...Yeah betull!!!!..mak dapat goodies bag terus blah le.....macam2 ada..naik atas apa lagi belasah la jus kan...hari ni menu bfast omputih skit...wah mmg PEEL FRESH laaaaaaaaaaaaaaaaa.....segar terus semangat je nak buat keje...kasi perform baekkkkk.....poyos nya haku...kuang kuang...

* tengoklah beg goodies mak ni...macam2 ada tau...yg penting paper bag marigold, folder lawo nyaaa...siap cawan leh ar mak wat kumur pas gosok gigi...yg pntg jus oren yg PEEL FRESH..


ni mak nak bagi tips skit kebaikan minum jus buah-buahan ...selain membantu kasi maintain badan ideal kira org yang gemuk macam haku ni better la minum jus segelas sehari elok sangat..dah le ada sumber vitamin A,C & E...pastu plak melindungi tubuh badan meneutralkan radikal bebas yang boleh merosakkan sel-sel dan menyebabkan penyakit (ayat aku copy paste..heee) ...so apa lagi mulakan hari anda ngan segelas jus buah-buahan...pasni sure uhhhh PEEL FRESH ............-iklan ni tak berbayar okeyyyyy


*"dapatkan di pasaran"...biasalah gila glam..model x berbayor pun buleh...





LOVE BEBEH

9 comments:

Liyana said...

lawa ar baju kak mimy!=) peel fresh mmg sedap!

Mimy Hamid said...

Liyanaroxx : sbb PEEL FRESH kot tu yg lawo...huhuhuhu

dillazag said...

Laaaa.. Ye ke?
Saya memang suka peel fresh, esp sebab ada isi-isi perut buah tu.. ;)

Mimy Hamid said...

dillazag : ha yer le..pepagi buta dah ramai ada kat lobi menara tu ha

kella said...

bagus tol la ko kat menara tu kan? macam2 ada..

Mimy Hamid said...

kella : macam2 ada tu yang ko tak tau aku kering je bila tengah bulan..eheheh

tHEoNeANDoNLy said...

mimi kta pun suka air nih... kita sama la.... :P

Mimy Hamid said...

tHEoNeANDoNLy : dah suka tu esok bfast minum ayor ni..

eKiN said...

peel fresh pon jdikla...ssuai la ngan soklan yg easy tu...heheh

Google