THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

14 August 2009

Tangkap Leleh Sama ROCK KAPAK

Wak Lu....leh tak kali ni gua kasi kepala hotak gegar…nada ala rock …phewittt ala Amy Search….huhuhu…bikin panas tul…apa kes nak rock....ingat zaman batu…gua merembes telinga duk dengar lagu hot ROCK KAPAK KANGKANG…..biar betik…tebiat ke…tak pun tolong la istighfar byk2 kat telinga gua ni…bak kata AIREEN ..."ko asik terkenang jerk....44 hr sebelum kojol ker ko neh nok" ....lg mau tanya…meh minta maaf ngan aku kang kojol tak sempat minta maap…aku cr ko sampai dapat sambil lompat…huhuhu.....*eryn, takut tak noksss


Apa kes gua dengar lagu rock ni?? selama ni asyik masyuk ngan layan lagu indon…sesekali tukar selera la beb…gua pun nak rock gak brader…beb lagu2 zaman rock kapak ni apsal tak jemu dengar ni…makin gua dengar sekali nak dengar lagi…tak boleh jadi ni…ke gua dah kena penangan KANGKANG sama ini lagu-lagu ke ?? apakah gua semakin tua dimamah usia?? .. (peh ayat mcam aku tua gayut benar..eh mak br 18 tawun okeyyyy) ..yang pasti lagu2 ni tak jemu di dengar beb…ada lagu tu gua tak lahir lagi or masih kanak-kanak ribena..peh ni la rhopa ayat tak sedar diri lagik tu…… wa cakap lu mmg lagu sepanjang zaman…walhal group tu mana entah hilang…tapi lagu segar bugar mcm ikan sayur pepagi kat pasar tu (apa kene mengena??)



Dalam MP3 list skrang ada lagu yang memikat telinga capang gua ini...dari 80an - 90an...aduh jiwa gua bgai dicongkam magnet dek kesedapan lagu2 ni…sumpah asyik duk putar smpi gua lebam tak hengat….habislah telinga gua bernanah, mendidih …. *brader, lu orang, lagu yang gua tak der dalam list ni kasi tolong2 ar hulur skit..email la kat gua… (
nor.zmy@gmail.com) lagi bagus kalau ada Lefthanded, Iklim, May…oh yer TEJA-KAU YANG TAK MENGERTI plzz!!! & tak kira la apa lagu lain lagi…gua rembat !!! janji gua mahu kasi gegar pecah gegendang telinga…mau pasni aku pekak ala badak.. * eh sesuwai la*





Search –Rozana, Gadis Misteri, Gadisku, Isabella, Pelesit Kota,
Wings – Opera Hidup, Misteri Mimpi Syakila, Intanku Kesepian, Bernafas Dalam Lumpur, Sejati, Semalam Yang Hangat, Nur Nilam Sari
Iklim – Suci Dalam Debu
BPR – Dari Sinar Mata, Harum Subur Di Hati,
XPDC – CINTA, Cinta Kenangan Silam, Aku Masih Disini
Exist – Rahsisa Pohon Cemara, Janjiku, Mengintai Dari Tirai Kamar
Fotograf – Luka Seribu Rindu, Di Alam Fana Cinta
Gersang – Suratan takdir, Masih Aku Terasa
Damasutra – Seribu Bayangan, Umpama Mimpi Dalam Mimpi
Sweet Charity – Kamelia, Teratai
Medicine – Tika Dan Saat Ini
Melissa – Cinta Untuk Nabila
Kris - Tiara
Utopia – Mithali Cintaku
Putra – Kain Cinta Putih
Wow – Kau Yang Satu
Massa – Patahnya Sayap Malam
Dinamik – Antara Gadis, Biar Putih Tulang
Mega – Takdir Dan Waktu, Bayangan Gurauan, Sekuntum Bunga DiZaman Sahara
Laksamana – Gugurnya Bunga Cinta
Gravity – Sinambungan Cinta
Ekamatra –Sentuhan Kecundang, Siapa DiHatimu
UG14 – Bunga Larangan
Terra Rossa – Bunga Angkasa
Lela –Bidadari



P.S : mood rock kapak la beb…ayat pun dah gua, lu, beb, brader….huhuhuhu…ampunkan patik tuan hamba yang budiman (kes istana la plak ko ni)…
*
*
*
*


* minah ni bkn ROCK KAPAK...ni TRADISIONAL JIWA BUNGA dah rhopanyaaaaaaa....hehehe (hek elehhh..nk gak interprame..poyosssssssssss)



LOVE BEBEH

21 comments:

Unknown said...

lol mane ko rembat bunga tu beb?hadeh
rocker ala² gituue.

:: || Mrs. Izwan || :: said...

Kah kah kah kah.. kapaks la pulak lu bep. Kah kah kah.. errr ni lagu-lagu zaman ai sekolah rendah uuu.. errrrkkkk.. tua nya haku..

ps: teringat lak zaman2 muda dulu tengok kumpulan2 ni nyanyi kat muzik-muzik.

MamaIcha said...

dear, i paling suka lagu putra tue...best gila kan...mmg tangkap leleh la...hahaha!!!

daela said...

ko...jom kita g karok la mie..kita layan yg karok jamban jer...syok pun syok..muat betul2 ko ngan aku jer..nahaii org lain x boleh joint..pastu layan lagu jiwang karat nih..

kella said...

ishh! siap ada list tuh!
baguih dok ada.. buleh aku flashback kembali tjuk lagu2 lama..

ingat balik, dulu lagu kumpulan Wings- Sejati, search- isabela, Gersang-suratan takdir tu aku siap adik beradik nyanyi sambil papa kitorang rekod dlm kaset! papa rock masa tuh beb.. tkinja2 kami bila dpt dengar balik suara kitorang!!

dillazag said...

mimy,
daku terkenang waktu kita bergambar dengan bunga tu last year.. hihihihii..
tapi, macam operator telepon pun ada gak.. :)

Anonymous said...

weh..aku ni peminat setia rock kapak okeh!! lagu diorang semua best2 tak macam lagu2 melayu skang ni yang aku mmg langsung tkminat nk dgr!

ko dengar sinar every saturady pukul 9 - 12 tghari ada carta sms sinar, semua lagu ada, name it: Helter Skelter, Medicine, Lela, Data, ko sebut je semua band ada!!!

Chows!

its me said...

adoi ha rock kapak....ko nak aku kapak kat belah mane...tang lemakssssss ker nyah...aku pakok tang yg tersembul ehhh...

siap bg list nak karok neh....mati la org karok tu kene beli kosi baru lepas check out..terutama kalao ko ngan aku karok nok...sure aku naik atas kosi ..abis nak amik mood tarik kan...ko ingat senang nak sentapppp tarik tu,aros tempat tinggi kan...

pastu lagik...ha suar ketat...sile amik sura mase berat 50 kg da sarung ker berat kini 80kg...arossssss org mandang terkezut be-rockkkkkkkk nok...kekeke abis nak alala amy search kan....

ha sekian kali aku ngarut ...apo lagik la n3 terkenang ko nak wat lepas neh...mati la gini nok..asik nak terkenang jerk

Mimy Hamid said...

Emynz : bungeeeee..heheh geli lol...cam hapa...tak sesuai tema RAWKKKK


|| Mrs. Izwan || : kapak le plak...tak habis2 pompuan (aku le tu) ni lol byk no mengarut..giler hapa..


busyuksayang : i baru layan le lagu putra tu...isk kapak mkn menjadikkkkk


daela : karokkk jamban pun jadi la..dh tentu aku n ko jekk..dah dua2 debabbbbbb

Mimy Hamid said...

kella : tu skit list aku tu...ada byk lagi berkapak2...sakan ko adik beradik...


dillazag : "halu boleh saya bantu anda"..wakakaka..bunga kutipppp


puteri intan : aku mimpi ke ni?? sejak 2 menjak ko menjadi tunang orang kemain ko layan sinar..wakaka


Ms AiReEn MoHd : aku menunggu ko komen...sebb ko tu mmg merapu...pankreas aku dh sakit lyn ko ni...meh la kapak lemak aku ni skit..kasi kurang..karok tu mmg patah kusi nyah..mau aku kena banned terus ngan red box..matikkk

my.mastura said...

layan per rock kapak...rock tu aa yg best nk compare ngan rock bebudak zaman skarang...

Mimy Hamid said...

my.mastura : mcm kenal..ya skoolmatte aku ni...masturaaaaaaaaaaaaaaaa.....terkejut badak aku..harus pasni aku gi skodeng blog ko..

eKiN said...

sejak ble lak kau lyn rock kapak ni...cam xcaye je...n cam nk gelak je...kihkihkih..

my.mastura said...

mcm kenal?? huk huk..sampai hati, tergamak nyer ekau melupai skulmet ko yg comel ini..uhuk uhuk

Mimy Hamid said...

eKiN : sejak aku jumpa mp3 lagu rock kapak kt pc umah...sapa punya...baik ngaku??

my.mastura : hapa lak tak kenal ko yg shomeeel ll mcm aku tu...kenal benor

Nadine said...

Mimy,

add another in ur list,
Blackrose - Cinta Abadi.

saya sukak! hihi :)

Mimy Hamid said...

Nadine : klu ada email laaaa...hehe list terlupa lak

Nadine said...

ok..tonite i email u. ni guna home nye lappie. lagu dlm office nye laptop :)

Mimy Hamid said...

Nadine : Thanks..wah semakin kapak la aku gamak nya pasni

Anonymous said...

aduhh..mcm rosalinda la pulok...

(jiran sebelah utara)

Cromirama Elcy said...

Emmm.... gua pun jiwa rock jugak sis... wa tabik lu sis kalo lu visit blog gua yang rock.. http://cicaktonjeng.blogspot.com

Google