THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

07 August 2009

Holiday Card for 10'000


taraaaaaaaaa hadiah untuk si reader ke 10'000 haku...special utk ko AIREEN...leh ar ko bawa BOO ko gi Genting Highland...tempat sejuk2 sesuwai ar ko honeymoon before nak pose ni...ngeh ngeh....semoga ko suka ek gift dari haku ni....





LOVE BEBEH

9 comments:

Ms AiReEn MoHd said...

gift apakah tuh....aku kene bayo ape ape ker...ko ni kalau ade percutian hebat satu sena ku tak yah bayo nak la aku..kekekeke

Mimy Hamid said...

Ms AiReEn MoHd : weh bernilai RM200..xpayah bayor

Ms AiReEn MoHd said...

SGT TERIMA KASIH EHHNOK..AKU LEH LA PAKAI MASE PG LANGKAWI KANG..NANTIAKU BELIKAN KO CEKELAT SEKETOI EHHH....WAKAKAK SEKETOPI JERK TAU...

kella said...

huiiihhh.. makin meletops sey adiah ngko! ini kalo yang ke 100 ribu mahu adiah lagi kaw kan?? kan??
hehehe ada can nie..

Mimy Hamid said...

Ms AiReEn MoHd : tunggu kurier sampai br citer..cekelah seketui yang mahal..sebiji FR xmo lol


kella : hadiah mesti kena meningkat naik..klu 100k tu lg gempak...ahhh nan ado je haku ni

Ms AiReEn MoHd said...

nok alamat aku tu tak der poskod mane sampaikang...return balik..wakakak sangta teruja aku disitu nak sgt kan..abis da ko gebang memcam kat aku kan...

Mimy Hamid said...

Ms AiReEn MoHd : ada la noks cuba ko bawa bersabor skit...mak jentik ko kang...

eKiN said...

ala...blog reader kau leh bg...kite ni bile nk g genting ni????plan asyik xjdik jee...

Mimy Hamid said...

eKiN : sudah terlewat..aku ajak bagai giler sorang tak mo..muktamad

Google