THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

05 August 2009

Dah Setahun Blog Aku

CERITERA LAMA

• ▼ 2009 (153)
o ► August (4)
o ► July (28)
o ► June (24)
o ► May (29)
o ► April (24)
o ► March (19)
o ► February (12)
o ► January (13)

• ▼ 2008 (49)
o ► December (1)
o ► November (1)
o ► October (5)
o ► September (3)
o ► August (11)
o ► July (28)


Ha itu dia senarai arkib blog haku ni...x sangka noks..sejak july 2008 till july 2009...wah dah setahun rupanya blog aku ni....selamat ulang tahun blog ku cayang...korang leh tgk la turun naik aku post blog ni..well aku dulu tak le aktif mana pun...sikit2 je aku post entry...dulu tak reti nak tulis apa kata blog..lelama bila rasa blog ni satu tempat aku mengekspresskan jiwa kacau aku ni...aku leh feel yang jiwa aku tenterammm.tak payah jumpa doktor mental..ehehhe...dalam tahun 2008 aku telah menulis sebanyak 49 catatan...menunjukkan peningkatan di tahun 2009 till now on August 2009 so far dah 153 catatan..dh cecah ratus gak..wah tak sangka la..ni blum lagi hujung tahun 2009...

Ikutkan history aku mmg pernah memblogkan diri pada tahun 2005 tp guna FRIENDSTER...tapi aku terpaksa beralih arah sebabnya..kisah blog di FRIENSDSTER semua pasal kisah chenta tak jadi yang benci plak aku nak baca balik....lagi plak masa sengang kat TM ni mana leh buka networking nya web..mau kena block daaa..tetttt
kuar ayat berbaur amaran...xkose nya "You have tried to access a web page which is in violation of office internet usage policy" ....segala kejadah macam HI-5,FRIENDSTER,TAGGED,FACEBOOK,MYSPACE...sengal nyaaaaaa...baik aku buka dari umah je la......then kecimpung MULTIPLY..kt situ tmpt letak gambo2 aku yang byk..bkn apa klu hilang ada backup...situ pun ada blog...tapi cam tak best...aktif gitu2 je...last2 jumpa blogspot..memula intro tgk org nya ada blogspot...wah terror nya diorg berblogging..satu topik ke satu topik...dari situ aku dapat ilham & idea..utk mengexplore kan myself..lagi plak sesapa yg kenal aku mmg aku ni suka bercerita...1 jam 45 minit pun tak habis....kan kan...

Ada gak kawan2 tanya aku.."ko tulis blog tak rasa ke privacy ko hilang?"..wah soalan gaya selebriti ke aku ni?? oh hilang ke tidak..aku tak kisah..yg pntg aku puas untuk bercerita.....terserah apa pandangan orang...buruk pun orang maki aku jugak..bila baik pun kena puji aku jugak..so redah jeeeeeee ...pernah ada satu incident kat blog ni...lalat2 yg sibuk duk kutuk aku..mula2 give up sbb rasa mcm teruk naw aku ni....last2 berkat kawan2 blog nya advice..telinga dah kebal..berjaya aku tangkis mcm main badminton tu ....btw thanks pada readers yang sudi nak menjenguk blog yang tah hapa2 ni.....thanks uollss...
"AKU MENULIS BUKAN KERANA NAMA"



LOVE BEBEH

7 comments:

Myn said...

Happy Aniversaries haha! Tu ah kan sengal. Flickrs pun block. reason social networkin? hentah ape yg sosial hentah. whoops. tade buat makan² kek ke sempena bday blog?lol

its me said...

wah same plak ngan besday blog aku hah...hapyy anibeseri blog ko nok...

wah statement last tu aku tak tahan kan...macam artis fofuler la plak kan ko...kekekeke ko len kali org bg statement gitew ko sebut jerk ade hakue kesahh gitew....takat citer hakue bebiasa jerk bukan nyer sampai ke bilik tidur semua nak citer hah....

Mimy Hamid said...

Emynz : sengal aku sumer nk block..apa ke jadah...dh mmg xder keje...nasib blogspot x block..klu x mmg aku banned IT..mcm la berani..kek virtual je la...weh SR ada kt bawah tu ...jom

Ms AiReEn MoHd : sama lol ngan ko..aku tgk jumlah view stats pun sama dh 1000..apa kes sama ngn ko ni noksssss....eheheh owh sbb ko giler cam aku...mak soke la ko yg giler naw ni...

azianierdawati said...

happi aniversaryyy

Filla said...

wah gitew!! aku suker ayat2 ko kat entry anniversary nie..huahah... menulis bukan kerna nama.. tp kita yg suker menceceh tak tentu pasal ni mmg ler elok ada blog.. aku tau bkn sumer perception org baik2 jer kat kita yg ada blog..tp WTH kan? kita tulis je..nak baca..baca..tanak sudah!!mana tau info kita leh bantu org? tul tak cik mimi?

Mimy Hamid said...

Snowwhite Zone : wah mcm anniversary apa jek...br setahun menapak..TQ

Filla ~ Kasih Aleeya : dh tau byk ckp ..baik tulis yer dak..opss menaip...menceceh byk kat orang kang kena penampor jepun plak...baik tulis blog ni ha..org kutuk puji biasa ar...dah kebal...

Myn said...

Mmg sengal x hengatnya. kalo blog pun block tatau mmg sesuatu ah tu.
Ha jom serang SR,lepas geram kat kek tu haha! Roger jek

Google