THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

26 August 2009

TAG Marah

Si Aireen suh aku buat tag ni..marah pun leh jadi Tag ke ??...weh tak baik marah-marah di bulan pose ni...batal pose..haha..lagipun marah taaraaa guna la beb....hati sakit beb..so baik jadi cool..baru bestt..berbaloi baloi

1. Apakah yang anda lakukan jika anda marah
ni kalau kes terlalu marah sangat la...jangan memain aku akan sentap jap..aku marah memang habisla aku kuar sumer apa aku nak cakap..telinga kasi nanah bebb...pedulikkk...nasibla terasa ..berani buat aku marah??


2. kalau anda terkejut..boleh tak buat anda marah?
tak le..wat pe nak marah..small matter la beb..den terkojut je..silap-silap aku tamparan wanita je habis citer....dengan alasan opss tak sengaja


3. lama tak anda marah?
aku cepat kewll..kejap je..dont worry be happy


4.apa yang anda buat untuk hilangkan marah?
dengar lagu kuat kasi telinga pecah....aku marah orang aku lak nanges...itu je cara release..sebab tu pekak badak kot


5. selalu tak anda buat orang marah?
ada ke?? ntah aku tak tau...aku rasa MEM besar umah tu kot ..aku kan suka lawan cakap MEM ..ampun Emak ku..huhu


6. kerap tak anda marah?
aku tak suka marah-marah ..takut muka kedut..haaaha motip?? tak la jarang nak marah-marah tak tentu pasal..tak suka ar kecuali merungut ada la


7. sapa yang anda nak tag? kalau diorang tak buat, anda marah tak?
erkk..marah ke?? tak la..suka hati ko la labuuuuuuuuuuu


8.org pertama yg akan marah:
Pada sesapa yang nak rasakan amarah ni..silakan..ahahaha..



* jangan kasi marah sama gua..kasi warning sama lu...huhu







14 comments:

Eri-chan said...

hehe TAG marah...erm emotion pun leh wat tag..
kikiki...aku mls nak tag la..ko marah tak??heheh

tHEoNeANDoNLy said...

ayo mimi.. jgn marah2 k.. nati cepat kedut... motif?? hehe...

Amy said...

wakakakaka aku tgk ini muka aku sdh takoooot nok! jadi kesimpulannya aku xkan buat ko marah haaa. Kahkahkah. Nok ko tau aku pon td igt nk amik gmbr muka buat2 marah tau. Skalik ko da kuarkan muka marah ko. Aku takot ko marah aku jdik aku taruk muka tapir jek la hahahaha

Real Woman said...

mimy..baca your blog really make my day la beb. aku kan kadang2 gelak sorang2 tau baca entry ko! lantak la orang lalu lalang ingat aku dah tak betul ke hapa! wa tak marah punya! wahahahah

JuJue said...

alamakkk takot lah! ampun kan kamiii penunggu gua..ampun kan kami penunggu gua.

busyuksayang said...

wah!!! takutnya tgk pic...dgn baju merah lg...hehehe!!!

Mimy Hamid said...

Eri-chan : marah jugak..nak tgk..heeeeeeeeeee

tHEoNeANDoNLy : kedut?? no no

Amy : wakakaka..punya ko takut aku marah muka tapir ko letak..

Real Woman : eh ini bukan lawakkk..sangat marahhhhhhhhhh

JuJue : gua memang jadi penunggu lu la..

busyuksayang : merah tanda garang..ehhe

aRaBeLLa said...

takut nak bace en3 nih..huhuhu

kella said...

dah la marah, pakai baju merah pulak! nasib baik mata tak merah!! huhuhu

Liyanaroxx said...

perghhhh........PANAS BERAPI meletop kebabooommmmm entry nih kak mimy!=p

Emynz said...

tapi kalo time marah letak ayam dpn muke mesti ko semakin histeria kan lol

Mimy Hamid said...

aRaBeLLa : takut jgn baca dik kang kena baham

kella : marah+merah memang kena laaa

Liyanaroxx : panas berapi yang marah ..hot la..

Emynz : erk terus aku surrender ak jadi marah..hampeh ko bocor rahsia ..ahah

POSH76 said...

ee takutnyer...tp aku suker org cam ko ni tak hipokrit...hehe

eKiN said...

org pemarah bykla idea nk jwb tag mrh cmni...wakakakaka...jgn mrh arrr...nnti terserlah ketuaan mu itu...:P

Google