THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

17 August 2009

High Heels Bikin Tergolek Dog..

Aduh..mmg betul tergolek dog..aku baru je komen satu entry kat REAL WOMEN -Apa Punya KASUT Ni..sekali mmg betul daaaa mak tergolek dog...wakaka..nak tergelak pun ada...kata2 terkena diri lol...tadi masa nak gi toilet ngan high heel kesayangan tu...leh plak mak terpelocok... ** opocot**... tu la orang gi toilet pakai selipar sudah..ni nak glam glam high heels bagai ngan gaya ala DIVA FOFULAR...**konon model la tu** ...walauapapun mak jatuh bergaya gitu.. **90 darjah** ..kelas uolss...itu lah padahnya....satu je ayatnya..PADAN MUKA kat diri sendiri..hehe....biasalah dah tahu badan gemuk tak sedar diri nak pakai heels halus...nah rasakann...alamak kaki mak terseliuh la...gawat...mmg terhencot la aku jalan...ada rupa nek nak cari kayu api lol....huhu...terpaksa mak dikejarkan ke klinik bawah opis ni je...**macam tenat sangat**...


*kaki kena bandage sebab dah bengkak..sian mak kann....tapi cun gak pesen terbaru ke opis...
*ini la tumit bikin aku tergolek dog...iskk halus benor tak padan ngan badan ko kan oh mimy...pakai la lagi..bagi tergolek serigala plak..baru gempak
* kasut kesayangan yang sudah makan tuannya...aduhai....tapi tetap tersayang...

LOVE BEBEH

21 comments:

my.mastura said...

agaknyer ko berjalan ke toilet tu, lenggang lenggok sgt kot..? heheheh

Liyana said...

ya allah kak mimy!
camne leh terpeleot nih???
hati2 ye???
take care sis..GET WELL SOON!!!
mmuaaahhsss

eKiN said...

tula...len kali sedala sket kasut tu xleh nk load brt bdn sekecik tu...huhuh...

Myn said...

hadeh,beb camne ko drive balik? gile ah,x dpt aku bayangkan camne ko jatuh. get well soon. toilet mmg senantiasa licin,kengkadang aku rase dorg tu mandi ke ape dlm toilet.

Mimy Hamid said...

my.mastura : lenggang diva fofular..hehe

Liyanaroxx : tu ar lantai toilet licin lol..ke opis ngan gaya baru terkini..yeah

eKiN : biasalah akak ko ni kan diva fofular yang tergolek dog..wulf wulf

Emynz : weh suffer ok..dah la manual..mmg meraung aku...heheh

:: || Mrs. Izwan || :: said...

Ya Allah babe, cama leh tergoleks doks tu? giler saki tu terseliuh kat ankle. hope u will be ok soon dan boleh terus ber-catwalk gitu :p hehehe

MamaIcha said...

cantik kasut tue dear...tapi tue la, lain kali hati2 tau...cepat sembuh ya...muahsss

kella said...

hadoi la mimy....
ada kecederaan dalaman tak nih?

daela said...

weiii..ngeri aku weh...takut gak benda2 cam ni jadi kat aku...maklum la...size obesiti...kekekeke!!!get well soon nyah..

Mimy Hamid said...

|| Mrs. Izwan || : tu la mulut masin garam kan dah golek dog..uhuu..thanks ya ..

busyuksayang : cantik yg sudah makan tuannya...tq

kella : dont worry tak de apa..just bengkak skit..kaki aku berbalut ke opis..gempak lastyle baru...eheh

daela : tak ngeri la...gerun.ahah..tu ar aku kan tak sedor diri pasni aku nk pakai 4 inch nya..lagi best tergolek serigala..

tahilalatdikakiku said...

lah..jatuh ke...baik2 mimy, jangan jadi mcm kak su, 2 bulan kena pakai tongkat...

Achieq said...

Mimy..semoga cepat sembuh dr kecapekkan...

Real Woman said...

astaga!!! my mimi bagaimanakah perkara ini boleh terjadi??? yang penting ada orang nampak tak?? ehehehe. kalau takde org nampak, maka kesakitan itu adalah kurang sikit berbanding kalau ada org nampak..kena pulak yang nampak tu muka ala-ala brad pitt atau tom cruise...pergghhhh mahu mak cuti kerja sebulan beb!!!

Mimy Hamid said...

sue : nasib tak de apa kak sue..dunt worry

Acik : tq, oh my sista shyda..capek dong

Real Woman : tak de plak mamat kembar brad pitt lalu kehapa ..kalau lalu mau jatuh control suci ayu ..ohhh kasut sudah makan tuan le..len kali kena komen hati2..eheh

Filla said...

kan sudah!!!!! haha..tp aku leh bygkan ko tetap jatuh2 ala vogue kat tepi toilet gitu.... kata diva!! huahahah..

Amy said...

Nok,
kdg2 aku pon slmbur badak terpelocok ngn high heel tau tp aku jln buat bodh jek wpon dlm hati menyumpah seranah dan segalan binatang terkuar dr mulot aku haa. wahahaha, tp dgn high heel kte nmpk lg cun sbnrnya kaaan. wakakaka xnk ngalah ko!

Get well soon dear...

Mimy Hamid said...

Filla ~ Kasih Aleeya : itu ko baru bayang cuba ko tgk live...mmg diva la sgt..opss

Amy : high heels bikin kita malatops..mak wat bodoh la ni..seranah cam ko gak..wakaka..apa kes nak sama cam ko ni..??

Anis Azalea said...

ko nak pakai kasut tinggi pilihla yg bukan tiang kecik besar batang rokok..ape kejdah dah jatuh...huahuahuaa..
kelas la nak ke toilet pun pakai heel..ko ingat tu tempat runway ke haaa???

Unknown said...

SIS!!! kasut kita sama ar...
nolly ader warna hitam... sebijik cam tu.
syg bgt sama heels itu..

tHEoNeANDoNLy said...

kesian mimi ku... lain kali mimi jln pakai kasut trompah k..huhu..

Mimy Hamid said...

Eri-chan : biasa batang pokok mancis aku nak pakai..**ada ke**...mak rasa mcm heidi klum..boleh

nOllY dOllY : kasut tersayang ni sgt comfort dipakai lolll

tHEoNeANDoNLy : terompah lagi aku tergolek serupa gajah daaaaaa

Google