THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

05 August 2009

10'000 Goes To............



oh ada gak yang gigih menjenguk blog aku sampai ke 10'000...aku dah ingat2 lupa sekali daa AIREEN duk ym aku dia nak hadiah...kejor yop kejor...sekali mmg rezeki dia daaaaaaaaaaaa....mmg gigih giler tul minah ni...tgk ar blog dia sumer blog ada reward sumer dia kejar....harus mak nak kena pi cari hadiah ni...hmmmm ikut aku bg periuk,sudu,sudip,besen je kat dia ni ha...maklumla blog dia penuh ngan makan pastu masak2...buat tekak aku meleleh je baca blog dia ni haaaaaaaa........congrat babe...ko dah berjaya noks meredah cabaran sumer la...asyik2 ym aku komplen apsal blog aku HANG...x dapek la nak bertanggungjawab kan...yang pntg ko berjaya noks...mak yang sadis ni nk mencari hadiah...apa ek nak bg ko ni?? hmmm !!!



LOVE BEBEH


10 comments:

Liyana said...

TAHNIAH KAK MIMY!!!Dah jejak 10,000 ye?akak,malam tadik kita layan blog,pastuh baca blog akak...skali mama kita ingat agi muka akak masa jumpa kat jusco arituh...so,mama kita kim salam kat akak!=D

its me said...

nok ko kalau tanyer aku haros aku kate nah account mak...pg bank in jerk...duk jer kat opis transfer semua gaji ko kat mak nok...muleh...mkn penyepak aku kan...kekekeke

nok besen nak wat aku...mandi kan ko ker...takat besen nak basuk nonok tak yah la nok....kekekekeke...mak teruja nak mampos tadik hah...

terkoyak sikit kain baju kurung mak...ari ni mak suci murni pakaibaju kurung hah...abis terkesima ilang kesopanan dan kesusilaan mak terlompat gitew....feeling mak ala ala marilyn monrowwwww gitew....awwwwwwwwww tak kose ...

nok thansk ehh wat kontes lagik...thanks apakah?adiah la ygbakalaku terima tuh..kekekekeke..YAHUUUU mak menang lagik....

Mimy Hamid said...

Liyanaroxx : "ku jejak langkah yang berliku"..uhh mmg berliku cabang semua la..wah x sangka auntie ingat muka yg tombam ni..speechless..kem salam balik..TQ auntie..

Mimy Hamid said...

Ms AiReEn MoHd : nyah, mak tau ko lucky, bawa bertendang eh bertenang...haku tak lari nya..aku lari ko kejar le..heheh...oh eryn apakah ko ini pelawak antarabangsa..heheh kasi aku gelak je

its me said...

nyah tu lum mak ajak geng mak bertandang umah ko...kang malam mak ajak...arosss huru hara kang...jenuh jari koapprove komen kang...kawan mak dr german may nene beso tu...dina penulis nobel, ecah mak zafran..leh terkencen ko bace nyah...deyrang lagik super nyah kalau ngomen...hadap ajekr blog mak tgk....tak pijau mate ko bace komen deyrang....

Mimy Hamid said...

Ms AiReEn MoHd : aku suka org bertandang ni...lg giler lagi bagus...mak relaaaaaaaaaaa

azianierdawati said...

tahniahh mimy n pemenang tu...

Mimy Hamid said...

Snowwhite Zone : semua pemenang tiada pengalah...hehe

Anonymous said...

wah bestnyer!! mmg la gambor aku yg terpampang!!

Mimy Hamid said...

puteri intan : eh bukan lah..lagi mau tanya daaaaaa

Google