THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

23 August 2009

Nikmatnya Dapat Berbuka Puasa

Alhamdulillah selesai sudah ibadat puasa untuk hari pertama…selepas itu leh ar get ready gi solat tarawikh plak…aku dah cuba nak gi tapi kaki aku yang tergolek dog terseliuh hari tu masih sakit lagi ..sekarang ni masuk angin bengkak plak..kena berurut ni…aku nak buat rukuk sujud 4 rakaat pun sakit ya amat..tp tahan je apatah lagi nak buat 8 or 22 rakaat..….oh yer, apa juadah korang 1st day pose ni ??mak ada citer gempak nak share tapi tunggu next entry la..for intro aku tunjuk gambo juadah yang telah di masak oleh chef diva vassss…tapi tak sumer dalam gambo tu…ada certain meals…yang pntg sumer tersenyum lebar buka pose…time buka pose ni la nak together ngan family kan…cuma kali ni 1st pose abg aku dia tak buka sama….dia buka umah dia la…kisah gak sebenarnya sbb kalau abg aku sefamily dating mmg kecoh umah aku ngan kerenah anak buah aku si Tasha & Boboy ….leh bikin umah gegar la..penat jangan cakap la..ngan air tumpah nya…meja berselerak makan terabur…walaupun gitu sangat happening…isk bila diorang nak mai ni….next week kot.. ”SELAMAT BERBUKA PUASA UOLLS”



* tu dia hidangan atas meja di hari pertama...macam-macam ada !!.. tugas kemas mengemas susun atur oleh anak dara bernama EKIN.. bulan pose ni kontrak aku basuh pinggan mangkuk saja..

7 comments:

Nadine said...

wah, meriah sungguh hidangan atas meja tu..mesti sedap2 belaka :)

Unknown said...

bestnyer makan beramai2 gitu..ni yg buat aku windu nak makan with my famil..kene tunggu next week ..hehe

untung ko sign kontrak basuh pinggan ajer..hehe

Amy said...

wah babe hang masak sume ke tuh?? penuh meja nooook!!1 Bagus2 keep it up!!mane tau aku ngn eryn nk dtg berbuka puasa rumah ko kan hahaha

Anis Azalea said...

hebat..amik kontrak cuci pinggan pun jadikla..hahahha..next week blk kg leh buke pose dgn mak di kg..ohhhh rindunya keriuhan suara anak2 sedara yg nakal...

Mimy Hamid said...

Nadine : sodap ke ?? entah la ek tapi licin la gak

POSH76 : mmg best pun beb tapi ni pun tak cukup korum..ko jgn lupa ek

Amy : giler masak klau semua aku ..haha..meh meh sila sila..

Eri-chan : cuci pinggan senang skit dari kemas..leceh maa...aku paham nis ko rindu mak ko ..dah jgn nanges..ahah

kella said...

hmm.. meriah sungguh.. best bukak pose reramai.. dengan family!

eKiN said...

bln2 pose ni la time nk mkn beramai2 sesame family....besh2...!!!

Google