THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

21 August 2009

Stok FM Baru...


Ini dia stok Fridge Magnet aku baru mariiiii...penyumbang sumbang adalah mereka yang terduduk dari terdiri :

1. Egypt,Ireland,Holland : Doktor Linda - kawan aku kat UK
2. Tirana, ALbania : Sis Aida Cantek skrang stay Albania...
**sure ada yg baru tau Tirana kat ner..ingat nama orang daaa**


THANKS ALL



9 comments:

kella said...

hmmmm....

Mimy Hamid said...

kella : hmmmm....tak habis2..hehe

kella said...

bukan,
hmmm.. bestnya.. serata alam ko dah ada...

Mimy Hamid said...

kella : serata alam yang aku tak pernah jejak pun..eheh

Real Woman said...

i takde yang albania punya!! jeles!

Eri-chan said...

haha..jadila beb...yg penting ko ingat sape bg kau kan...

Mimy Hamid said...

Real Woman : mau ka??

Eri-chan : penting...ko ingat bg gak..wajib

POSH76 said...

nak satu bleyyyy..hehe

aku pun giler gak mende ni...tp dalam mesia jer yg ada..hehe

Mimy Hamid said...

POSH76 : noks mak pun orang bagi nak harap aku yg tak pego overseas ni nan ado...tunggu jakarta yokk

Google