THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

29 June 2011

Selamat Pagi Baby Utena In Da House Again

Citer Baby Utena lagi....nama Husna...pepandai je aku gelar Utena...eh manja sikit....opsss jangan bosan aku tak bosan citer baby baby ni...excited terlebih...pepagi memang mengomol budak ni la...dia pun dah kenal aku kot...dia nampak aku je dah ajak agah agah main...hari tu baby utena tido...tak puas nak mengomol...kali ni kita gomol edisi dia celik mata lak....alololo..tak mo gi keje la camni......now pepagi ummi dia hantar mata ngantuk je...mesti tak cukup tido...oh tidak...haruslah bila aku pegang tak kasi tido....kita kasi main sama dia...yehaaaaaaaaa...oh baby Utena ...selalu buat hati aku berkobar je bangun pagi nak gi keje...make my day tul la...hishhh baby ohh baby...walau anak orang...tumpang bermanja kejap pun jadi laaaaa...hehehe...ala nak gomol gomol je...gomol baby tua malam je boleh ...opssssssssss....okey okey hari ni baby utena nak mempersembah kan mata nya celik akibat dek aunty kacau tak bagi tido....


morning baby utena...pandang aunty nak minta dukung yer

alololo muka celik...sukeeeeeee leh gomol puas puas

amboi baby utena dah gomol aunty dulu

kiss baby kisss...auwwwwwwwww  ni cium ke gigit ni baby utena sayang

hahaha tengok muka aku baru bangun tido..mekap pun tak lagi semata nak kena gomol ngan baby utena ni

baby utena pandang kamera..hamboii aunty nya keje la ni

baby utena dalam pelukan aunty...peluk tak kasi lepas...rapat punye

celah kangkang pun boleh ...ehhehe sian baby utena

baby utena jom peposing ngan aunty giler gedik...hehehe..

okey baby utena ..masa tamat mengomol...kena baring...babai aunty nak gi keje dah




 BABY UTENA  MAKE MY  MORNING WAKE UP LIKE JLO...PEWITTTTTTTTTTTT










Important : Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image. MIMY HAMID

8 comments:

kella said...

weh.. comeynya.. beby sape ni mimy.. dok kat umoh ko ke..

Shu Shinju said...

comeynyeee....

ratusiput said...

sedap melekap ni kate baby utena...cam tilam vono :)

nUR_rOsALiNdA said...

Semangat dia nok..Kiss utk aku ok~

PinKy MoMMa said...

dagu kenit tu yg wat comel tu ^_^

Softtouch [Hanim] said...

comeynya utena nie....sy pun suka gomol baby...bau dornag pagi2 tu sedap sangat...

Pepel BoNda AmaNi said...

tomeynya....

Just Call Me Bitt said...

hehehehe syokkkann

tu la sebab i berhenti kerja dulu2..mau gomol2 laa... 2 tahun lepas tu mau di geget-geget jek rasa sekalang mau picit2 dan kunyah2 pulak rasanya...akekeke kasi share feel yg sama supaya u ready...akekekke

Google