THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

07 June 2011

BerLace Lace di Pagi-an Raya...Hover ke??

Raya lagi 2 bulan..puasa pun tak habis ganti .tailor semua dah sibuk nak tutup tempahan baju raya...adehh gawat...kain pun tak sempat lagi aku nak pi cari...tetiba nengok ada kain lace bercolor purple...bagus...boleh ku bikin baju raya di pagi raya..dah la tahun ni raya jauh nun Terengganu..tetiba rasa hover nya ko nyah nak berlace lace kan.. ada aku kesah ke...tapi tetiba aku jadi kesah le...pasai baru pertama kali beraya umah mentua ...hapa baru pertama kali jadi menantu dah hover....oh tidakkkk...errr di saat terdesak ni...aku rasa aku tempah jugak la kot kain pasang lace ni...standby mode....manatau ubah pikiran di pagi raya....ini je la kot aku tempah...aku dah ada 5 pasang kain yang konon nak pakai gi keje tapi tak jadi ...belum pakai pun lagi....buat raya la..jimat duit tailor..kan kan....jadi dengan itu...tunggu aje la apa color tema beraya berduaan edisi bersuami pada tahun ni...purple?? hijau?? hitam?? merah?? kuning?? biru turqoise??...tunggu hari raya sudahhh
 

kain lace purple (malap je kamera henpon) kiriman dari jakarta buk...berangan nak pakai di pagi raya...hehehe alahai...mungkinkah ini ?? kita nantikan

KASI GANTI PUASA DULU WEH...ADA 12 HARI ...PEHH PENGSAN..
Important :Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image.MIMY HAMID

11 comments:

liyana said...

kak mimy! mcm same je dgn kain lace sy beli hari tu.... nak buat hantaran konon2, keh3

kella said...

hamboi.. cepat betul yaa... aku apa pun tak prepare lagi.. aku kena ganti sikit je lagi pose.. sebab aku dah pose 6 ritu.. hehe

PinKy MoMMa said...

yang..hover itu penting...baru penting hokeh..

meletop mak pagi raya nnt lalala~

Pepel BoNda AmaNi said...

nok...aku pun sama berlace bagai di hari raya tahun nie..kekekke gedix sangat kan...semangat nok nak bawak amani beraya...cuma tema kaler jerk lain skit nok..dari ko...mula2 plan memang kaler dark pepel tue..tapi telah di bantah habisan2 dengan en dedi amani..huhuhuhu sentap..aku lagi la nok...ada lagi 20 hari nie maw ganti posa...uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nangish lagi kuat dari ko nok...

ratusiput said...

mmg meletopssss kalau ko pakai lace di pagi raya.nama pun 1st time beraya sbg menantu hantu kan.ehehe...lawa nok kain lace ko tu.i like..

Shu Shinju said...

cantik kain lace tu...shu nampak gaya raya tahun ni beli readymade jer...

kak mimy... pepel camtu la kak baju kat jusco tu...:)...

eynda said...

Konfirm vouge di pagi raya hehe...ahkak tak tahu lagi baju raya jenis apa nak pakai :-D

Nadine said...

mesti cantik berseri2 di pagi raya. mmg vogue for sure lah! :)

mrs.spicy said...

hahaha..banyak tu weh. sila ganti..=p

Eri-chan said...

12 hari? isnin kamis...habisla cepat

Ann Ishak said...

aku dah mula ganti...kamu bila lagi

Google