THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

09 June 2011

Gelang Mami Jarum..Ammmaaa !!

Sejak dua menjak ni...dah tak minat pulak aku nak pakai gelang emas..asyik kes ragut je...berhati hati la pulok...kasi simpan je buat pekasam ....cukup la pakai cincin tambah seri tanda dah berpunya...ya auwwww !!...sekarang ni gedik nak kembali ke trend kengkonon perasan muda...aku pakai gelang ala mami jarum sambil mengoyang kan tangan....ammmaaa....tapi mami jarum emas tulen no.....aku nya beli berlambak je...murah murah punyee....satu buckle dapat le dalam RM10 hengget ajo...habis la aku geledah aksesories aku lama lama...semata mata nak jadi remaja semula...hahaha...kertu tetap kertu kann...pakai gelang ni feel dia lagi best dari pakai emas....kepuasan terserlah sambil goyang goyang kan tangan..siap ada bunyi ..gling gling


2 edisi stail gelang mami jarum...ammaaaa










Important : Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image. MIMY HAMID

13 comments:

PinKy MoMMa said...

kertu tu nombor je nok..
jiwa mak tetap muda hakhakhak ^_^

kella said...

iyee... aku pon suka gak! sekarang dah tukar dari emas ke mutiara pulak! hehehe

noradzlina.kamdani said...

aku nih jenis ganas...emas pun bole putus apatah lg hat bkn emas ngeh ngeh ngeh...

mamyharraz said...

sgt stylo :D

umur bukan penghalang k ;)

Shu Shinju said...

waaa...suka la gelang camtu... nampak stylo...nak jugak!!!! nak jugak !!! beli mana?

farahfatihah said...

hi babe..lama tak BW blog kawan2.....

Eri-chan said...

wah wah wah..ko dtgla Ampang Point nok..rekaan baru RM19.90..aku tgh meracun ko..aku pun dah jadi hantu gelang sekarang..cuma yang banyak2 tu aku tak dpt beli sebab tangan aku kecik...gelang konfem terkeluar...eh promosi sebulan je....

eynda said...

Wahhh bergaya :-)

Nadine said...

babe, I pun giler bangles dr dulu lagi. and yes, prefer this more than gelang emas. I mmg kureng sket bab emas2 ni. btw, u tau tak kedai accessories Diva? Accessories dia cun2 tau. Skang diaorg tgh sale, everything (except new collection)is below RM21. Do check it out! :)

Ika Razak said...

kak mimi gambar no 2 tu best... :D dari jauh dah boleh nampak cahaya kat tangan kak mimi.. :D

Pepel BoNda AmaNi said...

wah mantop mami jarum sangat kan...

Softtouch [Hanim] said...

cntiknya...paling suka yg pic no 2 tu....

cik xxx said...

mimy,

taknak aku pakai.
sebab aku jenis manusia tak suka pada bunyi..biar mulut aku sorang je berbunyi dah cukup

Google