THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

13 December 2011

Gigih Mencari Suratkhabar The Star Bukan Membaca Pun..Tapiiii

Orang gigih cari suratkhabar The Star nak membaca berita....aku lak kes lain....lalallaa...wah nampak sangat kuno tak baca paper....aku baca paper malay je....itupun online...lagi lagi bukak bab retiss....ni apa kejadahnya..duk cari gunting sana sini.....takde keje la ni....ni semua pasal Encik Awak la...dia sibuk suh aku kumpul keratan duit untuk contest Bid & Win...eh macam luck je nak masuk....aku perli gak la....EA kata manatau untung nasib timbul...puh kiri puh kanan..ahahah...memula tu aku tak teruja sangat....macam macam la dia ni...tapi seronok pulak nengok dia mengumpul ...aku pun terjebak...sesama berganding bahu la..dah kata somi isteri....mana tau rezeki kan...sapa tau...nasib nasib la benda contest montest ni....ada luck...banyak ong woooooooooo...

Tak kisah la tu kan...yang menang nama dia aku lak kena mencari keratan The Star lama nak cari point duit....yer la aku keje opis kan...suratkhabar lama berlambak la...apa lagi gigih la cari trick baekk punya camner nak bagi banyak....hahah sudah tamak lolll.....EA dia tau mengarah je...tanya baper dah dapat....dia pun tamak samaaa....hadiah dia menarik gak...ala masuk contest ni tak susah pun...collect seberapa banyak amount bid dari barang yang kita nak bid tu then sms la ...keterangan lanjut terjah website http://sites.thestar.com.my/bidandwin...ala contest ni sekadar suka suka je....saja seronok ...kalau bernasib baik dapat hadiah...itu sudah bagusss....dalam hati aku mau merontaaaaaaa


Aku redah naik tingkat 29 opismatte Yani cari paper The Star...hehehe...sempattt

Bos Yani cuti kesempatan aku gunting kat situ jugak....wahh banyak point aku dapattt

kalau la point ni wang betul ...konpom kaya berebut orang beli The Star RM1.50 sehari...kannnnnnnn

Syarat syarat pertandingan Bid n Win dalam website The Star..just bid it bebeh dan sms....sms la baper banyak pun....tapi kena 1 nama saja ....

memula Encik Awak target game XBox ni...maklum la orang giler game...point 3000 jek...

Tetiba beliau menjadi tamak haloba sebab point dah banyak...hasil bini berguntingan....so kitaorang bid gadget dibawah,....Tablet 7000...point yang kitaorang bid adalah 12000...hmmm nasib la kann result pun tak tau lagi...dapat besttt ni konpom berebut laki bini





TARGET UNTUK BID EMERALD SERIES SUDAH LEPAS....NOW MISI TARGET NEXT LAK PEARL SERIES & RUBY SERIES...WOOO HADIAH LAGI MENGANCAM BEBEH......SESAPA NAK BAGI PAPER THE STAR DIALUKAN LA....HEHEHEH...







Important : Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image. MIMY HAMID

10 comments:

Liyana said...

alamak boss bwk balik la paper die, entah2 die pun join contest ni kot, ekeke... nak join gak laaa

NanieZara said...

k.mimi klu nak lagi bagitau lah..sila eksesais naik ketingkat 29 yer...

mamyharraz said...

selamat berjaya :D

fuhhhh mintak2 menang tablet ;)

Pepel BoNda AmaNi said...

fuhhhhh aku doakan tuk ko jugak nok....

Anis Azalea said...

wah wah ada contest rupanya aku tak perasan pun...aku ingat apa la ada kat paper hari2 kan..

Bitt (double IS) said...

gud luck for both of u...hehhehe go mimy go!!!!

Ann Ishak said...

budak office aku pun ramai masuk contest ni, nasiblah memasing memang beli The Star, taklah berebut...aku pulak suka masuk contest yang dapat pegi taman tema genting tuh, last time dapat 2 ticket masuk, jadilah

SURIA AMANDA said...

tu la..dengan paper boss pun dah kena gunting..along bukan la giler benda ni..tp budak belakang along ni ha..

Deqna said...

bos aku hari2 baca the star.. abis baca aku campak tepi jer.... rugi lah aku...

Zizan Lover said...

Saya pown msuk utk pearl series.. sye bid utk samsung galaxy tab 10.1 arituh.. dier kne bid utk 7000 point.. sye taruh je la point tuh 40000.. hope menang.. doakan sye sme ek.. love my mam bertungkus lumus carik..

Google