THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

22 November 2010

Ini Ialah EASEL

Puas aku mencari apa kebenda la tempat stand or photo lukisan tu...aku pernah nampak kat IKEA tapi tahun lepas la...tak terpikir pun nak beli benda alah ni....pastu nengok skrang ramai lak letak kat depan pintu dewan...rasa nak gak la....uihh sebok!!...hehe.....tanya abg photog ..dia kata tak provide...adehh pulakkkk....nampak nya kena beli la......aku tetap nak gak...sanggup aku cari...sampai tanya kat Facebook..sesapa tau menahu...semestinya budget tak nak mahal...kalau sampai beratus ...pengsannnnnn...benda ni selalu orang Art la guna...aku nak buat apa..macam pandai melukissss...ngeeeeee......semata mata untuk depan dewan saja..pastu aku buat la bakar kayu api buat masak...hahahaa...


Dannnnnnnn jeng jeng akhirnya aku jumpa jugak benda alah ini..rupanya benda alah ini namanya EASEL....siap google nak cari nama tau....so sesapa yang masih mencari Easel ni...aku dah jumpa satu kedai yang menjual segala mak nenek Easel...dimana?? area Taman Melawati..kat sini memang ada banyak kedai jual barang Art....dan akhirnya aku masuk kedai WESTTAR..sederet Restoran Cina Muslim tak ingat apa nama.....so leh la cari di situ key....apa lagi sungguh tak keruan memilih...macam macam range harga ada...harga dari RM45 - RM100++..opcos aku amik paling murah...serendah RM45 aku amik...itu pun kira mahal...kalau ada RM10 lagi aku suka...malangnya takdee...oklah janji ada....berminggu minggu aku asik kuar cari barang benda alah ni...penattttttttt...akhirnya jumpa mau hati ko tak melonjak....balik terus senyum tak leh tutup ...Easel oo Easel....gara gara ko aku kepenatan ...


nampak kedai ni...masuk yer...EASEL ada di jual....berlambak

Depan kedai dah ada tayang Easel..tak yah risau...jenis besi, kayu sumer ada

beza berbeza Easel jenis kayu dari segi ketebalan dan kenipisan...opcos la nipis lagi murah kannnnn

pilihan aku dah jumpa...Easel oo Easel....harga paling murah ni RM45

balik umah terus tak sabar ...pasang Easel....gantung gambar....haihhhhhhh exciteddddd sungguh


PASNI LEH LA AKU BUAT SEWA TAK PUN AKU JUAL JE....SAPA NAK?????












Important :Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image.MIMY HAMID

10 comments:

Pepel BoNda AmaNi said...

wah bestnya..mesti cantik lepas nie rumah ko nok..jangan lupa bawak balik umah baru kat puchong nanti taw..nanti aku datang sana..heheheh

Softtouch [Hanim] said...

ooo easel namanya...nk tgk pic tu...;)

Nurmala Mazlan said...

Ko mesti nak letak kat entrance masuk dewan kahwin ko nnt kan nokkkk!!~

Anis Azalea said...

aku nak tgk gambar tu....
wahhhhhhhhhhhhhhhhhh tak sabar kan....

Unknown said...

beb 1st time aku tau mesti bess ni hehe

Unknown said...

wah klu dpt dtg kan best dpt tgk..huhu

Lyena Vee said...

i pon berminat!! hihi. u tak nak sewa kan ker? if nak sewa kan, email me ya.. dolphinvee_winter@yahoo.com

bErRy said...

oooh.. baru tau ni easel namenye.. i've been asking org printing, dia blurred tak tau.. haishh..
thanks, youuu!!! :)))

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

Kat mana jual benda ni...puas cari kedai apa yg jual benda ni...bg alamat plz...

Afasz said...

tak tahu nk cari kat mana. kalau leh nk cari kedai area bangi je...

Google