THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

25 November 2010

Den Nak Golang Emas


Untuk hantaran kawen aku nak gelang emas...emas mahal wooooo....takut masa aku beli emas...masa tu emas RM153 per gram...aku beli gelang tempat yang sama masa bertunang dulu..dulu tunang beli cincin kat sini...napa ek beli sini??entah la aku pun follow je ..mana Encik Awak bawa aku tak de hal....duit dia yang bayor kan...menurut kata nya dia suka kedai ni sebab leh kawtim...yer ker ?? ke suka ngorat amoi tu...hihihi...oooo tapi memang pun amoi cina tu layan aku baik sangat...aku nak try tu try ni...takde hal...muka muncung tak buat okeh...wa caya sama lu amoi...pewitt...



ini kedai nya..Kedai Emas Wanson kat Jalan Puchong..kedai tersorok je buruk lak tu tpi jangan memain tokey emas kaya wooo


pilihan untuk batal air sembahyang ialah gelang...huyooo banyak gelang dan harga pun beza ikut gram yer...takutt Encik Awak..gigil..


Memula aku berkenan yang ni...tapi hmmmm...tak jadilah pulak...tak lekat di hati pulok

mula la tu buat perbandingan...ini ke itu ..itu ke ini...hmmmmm nak dua dua la...boleh ke?? pengsan Encik Awak


dan pilihan aku......dot dot

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

nak yang ni lah sebab simple dan ada campuran emas putih...tak suka besor besor sasaran peragut...huhu..kan kan....tau tak nampak kecik tapi setelah timbang kira dalam RM1'200...oii mahal nya emas...dulu mak aku beli camni harga ratus jek...












Important :Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image.MIMY HAMID

No comments:

Google