THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

27 November 2010

** Auto Publish** - Sudah Bercuti

Salam Kengkawan readers....aku sudah mulai bercuti...semua entry ini akan di auto publish...akan cuba berblogwalking..happy reading...mood sekarang dalam keadaan dup dap dup dap..i'm speechless...doakan untuk aku yer semua...thanks uolls...dan pada yang telah di jemput menghadiri majlis...sila kan datang yer...dan juga maaf tak dapat nak jemput semua...jemputan ada limited...maaf sesangat yer...



15 comments:

liyana said...

hehe selamat pengantin baru kak mimy & abg megat. Semoga dipermudahkan segala urusan eh. :)

Softtouch [Hanim] said...

selamat pengantin baru mimy...mesti cantik n berseri mimy...kad dah smpai...thanx yer...InsyaAllah yer sbb sy keje ari Sabtu tu...bykkan relax ok, jgn tensen2....

cik xxx said...

mimy,
tak sbr nak tgk ko atas pelamin... :)

Eri-chan said...

tak sabar nak lepak umah kau..sila sediakan tilam..

Eri-chan said...
This comment has been removed by the author.
Mia-Ina said...

semoga dipermudahkan segalanya kak mimy..x sbr menanti update dr akak slps sbulan mia naik cuti berblogging....pepun selamat pengantin baru in advance ye

kella said...

selamat menjaga dirimu dalam saat saat akhir ni ya mimy!!

aku pun tak sabar nak ke rumah kau ni nanti! hehehehe...

farahfatihah said...

wahhhh dah cuti??? bestnya!!!!

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

insya-allah klu xda aral melintang pasti aku sampai nok...
nok..aku bawak mama aku skali bleh?? dia datang dari kedah esok..jaga amani...

nUR_rOsALiNdA said...

Nok, Selamat pengantin baru ye Nok aku yg comel ni..Semoga berkekalan dan bahagia ke akhir hayat...MuahssS!~xoxo

Deqna said...

selamat bercuti, selamat membuat preparation, selamat tenangkan fikiran dan seterusnya selamat melangkah ke jinjang pelamin...

semoga semuanya berjalan seperti yg diharapkan.

Kalau ada rezeki kita jumpa. Tapi bergantung ngan my baby. Kalau dia tak ok lagi, al-jawabnya tak dapek lah nak tgk ko sanding...apapun selamat pengantin baru..

d.a.m.i.q.u.l.a said...

selamat pengantin baru mimy n megat.nice sgt2 guest book ko tu.happynye aku tgk org kawen mawen ni.aku je belum T_T

Filla ~ Kasihs said...

yihaaaa... bedebar2 yeh? hahaha... well, InsyaAllah aku datang..kalau tak de hal..takut amaani warded jer nie..tgh mode standby sbb dia kene ear infection...kalau dia ok tak yah admit hospital, aku pegi yeh? tak sabar nak tgk mimie..auwwwww!!!

Cikmin said...

owhhhh...selamat perantin baru buat mimi dan encik awak ye..semoga berbahagia.. :)

noradzlina.kamdani said...

selamat pengantin br..awk kene TAG contest mimy..sila jengah blog sy tau

Google