THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

29 November 2010

Alhamdulillah...Selamat Bergelar Isteri

Segala nya dah selesai..tunggu habis penat tak hilang ni....adeh...hahahah tetttttt...takde makna nya...aku kepenatan nak kemas umah...setel apa yang patut..sedara mara pun ramai lagi...umah penuh orang lagi..lepas habis majlis aku lak kepenatan tak henggat lebammmmmmmmm...tak kuar bilik ko...hahah jeng jeng....wehh tak sihat tido la......


Ada banyak kisah terjadi sebalik pernikahan dan persandinan....apapun tungguuuuu.....nak layan gambar kawen dari kamera sendiri nan ado....banyak blurry la...aku duk harap kamera orang snap snap...tunggu gambar OP lambat la lagi...jadi pengantin penat giler kannnnnn...adehhhh..takpelah puas hati semua setel...

Terima kasih yang datang memeriahkan majlis...yang tak datang tu takpe...faham hal korang..cukup ucapan ucapan yang buat aku dah rasa hepi sesangat....berbagai liku dan dugaan aku tempuh..akhirnya kami selamat jua diijabkabul...semoga kami bahagia dan tabah menjalani kehidupan berumahtangga...amin....TERIMA KASIH CINTA



tatap la sekeping gambar buat tontonan hasil kamera ehsan kawan kawan....









Important :Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image.MIMY HAMID

24 comments:

Nailah Azman said...

Salam .
Congrats sis !
Cant wait to see other pictures of your wed !
Take care .
Enjoy the journey as wifey well . ;)

Shu Shinju said...

tahniah kak....

selamat pengantin baru...:-)

kella said...

Alhamdulillah kan!
mimy, aku pergi kenduri kau, tapi aku tak sempat nak tunggu kau, sebab aku ada agenda lain lepas tu! betul2 tak dapat tunggu! aku borak2 ngan mak kau yang sgt peramah tu dan adik2 kau je...

mai jenguk sini!
http://kellazule.blogspot.com/2010/11/selamat-pengantin-baru-mimy-megat.html

Eri-chan said...

mimy, byk je gambar dari kamera kawan2..sila copy jek...mesti diorang bagi punyer..

RAZ said...

Tahniah Mimi!!!

norhasniza said...

tahniah..semoga berbahagia selamanya

Filla ~ Kasihs said...

congrats again!! wehhh Acih suker okeh tgk pengantin..ayat dia.. "mama lawanya pengantin..rambut dia buat mcm tu kat depan tu lawaaaaa"..wiwwwiiittt...

Liyanaroxx said...

Kak mimy nampak chantek di hari bahagia!nak kerepek agi kak!ahahaha...Cik abang saya suka dengan design pelamin akak!nanti update ek pasal make-up,hantaran,pelamin,OP & semua-semuanya lah! =)

Tahniah sekali lagik!

cik xxx said...

selamat pengantin baru... mimy

Softtouch [Hanim] said...

Tahniah mimi...sy pun xsabar nk tgk pic dr OP...Alhamdulillah semua dah selesai

JuJue said...

peeeeeeeeeeeeeeeewwwwiiiittt..
erra fazira pon kalah!

Deqna said...

tahniah... selamat pengantin baru.. wah sampai tak kuar bilik?? apakah???? tettt... fuh memang jadi pengantin memang penat... penat bergambar satu hal...

mamamarissa said...

wah!!! cantiknya dia...congrats dear...selamat pengantin baru ya *hugs*

atoyis said...

congrat..sorry tak dpt datang..semoga berbahagia hingga ke akhir hayat..amin

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

selamat pengantin baru nok...wah dasat hoke sampai xkuar bilik..hahahahahaha panas wei panas..eh tapi skrang nie musim ujan..wah pandai cari tarikh kan..hahahaha...enjoy ur new life k....hapie ending..muah2..dari aku ngan amani..

Queen said...

kalau sekali imbas....atas kepala mimy ada bulu2 atas crown tu..haha..sekalik tgk2 kali rupenye kipas ye dear..

congratz mimi

my.mastura said...

tahniah mimi n megat,..semoga kekal ke akhir hayat..AMIN

POSH76 said...

selamat penganten baru beb...honeymoon puas taw nanti baru update blog

Mimis said...

best tak kawen? hehe..
mekap cantik laa..

I want to lose weight said...

Tahniah..
Tak sabor nak tunggu gambar2 lain

Just Call Me Bitt said...

salam mimy! selamat pengantin baru dan selamat berhoneymoon :)

ratusiput said...

cantik ko nok....sweetttt...slamat pengantin baru k....jgn nakal2...ehehe..

Nadine said...

Mimy, Slamat Pengantin Baru, I doakan you and Megat berbahagia sampai ke syurga. I dh peek a boo at FB photos, what a beautiful wedding! you look gorgeous dear :)

Maaf sgt2 I tak dpt dtg your wedding. I was down with fever dr Sabtu pagi sampai la Isnin. Skang Faaz pula jangkit I. Maaf sangat2 tau, kalau sihat mmg I nak sgt pegi.

Take care and enjoy ur new journey as a wifey ;)

SURIA AMANDA said...

tahniah jugak dari Lisa..selamat pengantin baru..

Google