THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

08 November 2010

Komplen Takde Baju Yerk...Nah Hamik Ko

Pernah tak korang mengalami situasi blur dah rasa takde baju nak pakai seharian?? for sure la...aku gerenti...kes ni pun selalu terjadi kat aku ..gi keje je mula la aku blur apa baju nak pakai pun tak tau...dan start la membeli belah...giler!!....hahaha...yang selalu jadi bahan ngadu adalah Encik Awak....hehe..dengan harapan dapat lah sehelai dua baju baru weeeeeeeee.....tapi harapan la sangatttttttt....kan lepas pindah kena la sesi mengemas...kantoi mak nok....nah sila saksikan sendiri...asik komplen baju tak de yer....sudehhhhhhhh...sila pakai baju yang bertimbun ...buka almari baru nampak weh...adeh..terus Encik Awak bising ...dia sound...tak de makna baju baru...sian tak aku...sentap kejap...uhuhuh..

 almari gelongsor ku...berat nak mamps angkat...kasi ke bilik utama la..tengok isi dalam nya dulu laaaaaa

hasil baju yang dikeluarkan dalam almari...berhelai helai tapi pakai nya nan ado

ni belum baju jenis shirt duk tergantung...aku asik pakai baju yg sama je

satu sudut lain di bilik sebelah ada tergantung gak...adehh apa nak jadi...balik balik ko pakai baju yang sama kannnnnnn....

errrrrrr pengawas sedang spotcheck baju aku.....siap tolong lipat ko...ha tu tak de keje lain nak check baju la tu...iyer iyer...baju banyak tak payah beli...pakai mana ada...cehhh kantoi sudah...alamakkkkk








Important :Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image.MIMY HAMID

11 comments:

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

heheheh aku pun slalu jadi cam tue...blur xtaw nak pakai baju apa..walhal almari sampai nak roboh penuh dengan baju aku jerk..ahhaha...rajin weh en awak ko tolong lipatkan baju...gud job..

Softtouch [Hanim] said...

samalah..asyik2 pakai bj itu jer..he he he..pndainya en awak lipat kain yer..

-NiD's- said...

tudia skali GHOSEK...melambak keluaq segala pakaian yg dok ada..takpa gamak takMo dh pakai..ha apa g kakmimi..leh buat GARAGE SALES.....lelONg mura-mura......hihihhi

rajin laa EN AWAK akak..ngemas segala..adeii jeles nie..BETUAH badan Tol laa akak...

ratusiput said...

pergh byk bju ko nok...sib baik aku g keje pakai tshirt je...takyah pening2..skang bru start nk collect baju kurung sbb slalu nk g jemputan takde baju kurung...kalau ble pakai tshirt lama dah aku pakai.ehehe..pssttt calon suami misalai en.awak tu..

velasrizal said...

byknye baju kt sini..

Proton Inspira R3 2011

farahfatihah said...

mmg byk!!!!!!! so pas ni kata xda baju baru nak pakai bukan xda baju nak pakai hehehe

Zallyna said...

pompuan camtuhlah...tak byk baju bukan pompuan nama nyer...hahahhaha

Nailah Azman said...

suke tengok EN AWAK !
Rajin . Mmg jadi menantu kesygan mak abah akak lah nnt . :)

Eri-chan said...

haha inspektor megat dth buat pemeriksaan..abisla kau...
aku pun sama tgh kuarkan baju yg taknak pakai bek kasi org mimy..perangai kan nak pakai baju sama je pastu kata takde baju pastu beli baju lagi..saje kan kasi runtuh almari..pastu nak almari baru pulak..mmg motip

tasyanadia said...

pe lagi wat r warehouse sale
hik hik
jgn lpe inform tasya
huhuhu

Ann Ishak said...

takpe...itu baju sebelum kawin
baju selepas kawin lain pulak edisinya lalalala

Google