THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

23 November 2010

Hantaran - Bunga Bunga Berlingkaran (Part 2)

Selesai sudah episod berbantal part 1 kan...atas bantal nak deko apa lak?? aku memang tak de seni nak menghias reben bagai...jadi aku pakai bunga bunga yang dililit berbentuk bulatan...senang je..simple sudah...tapi kos bunga agak tinggi gak la...sebab memerlukan bunga yang banyak nak buat jadi bulat...aku beli bunga pun dari pemborong bunga tiruan kat bandar sri damansara...agak murah la disitu compare harga ngan kedai kedai bunga ...kedai ni deretan ngan SSF Bandar Sri Damansara yang menghala ke KL...berlambak bunga di situ...macam macam ada...lilitan bunga ni bukan yang lilit...pun aku tak reti...hehehe semua nya tak reti...apa ko reti hah...aku tak kreatip sangat...bagi idea tunjuk tunjuk leh la...

Semua lilitan melingkar ni telah dibuat oleh Mak Su ...berbesar hati sungguh aku ramai betul yang rajin turun padang membantu menjayakan hantaran mengikut apa yang aku nak....terima kasih Mak Su dan Mak..sayang sangatt...sebenarnya semua bunga, bantal ni kelak akan dapat di guna pakai ...bantal leh buat hiasan..bunga pun sama...ramai dah booked tauu.....apapun tugggu the REAL HANTARAN soon keyyyyyyyy


Bunga bunga telah dililit ngan dawai ikut bentuk bulatan..agak2 leh pacak atas bantal la....lebih kurang 16 lilit bunga gak la...sian Mak Su...berhempas pulas melilit...hasil nya vassssss


Bunga bunga siap terletak di atas bantal...ini pandangan dari tepi.....ok ke??..lawa ke tak lawa...aku tetap sukaaaa

Siap!! inilah hasil keseluruhannya...leh kurang gini la nanti...bunga tu akan menjadi bulatan...di atas bantal...dan di tengah tengah tu akan di letakkan barang hantaran...simple sajo...







Important :Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image.MIMY HAMID

12 comments:

Shu Shinju said...

serius...mmg cantik..bunga tu pon nampak hidup...:)

x sabar nak tgk keseluruhannye... termasuk la kamu..dihari pernikahan & persandingan nanti..:)

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

nok sangat cantik....kreatip nok..suka aku tengok...pakal jerk aku dah kawen..kot x.leh amik idea ko nie nok..hehhehehe

Softtouch [Hanim] said...

cantik cantik cantik....xsabar nk tgk full version dia...

ratusiput said...

iskkkk la.........gila aku teruja ni nok...shantekkk...

Nadine said...

cANTiK!!! :)

pearls.. said...

waaa.. comel laa... kreatif tul.. takder lak terpikir kar pikiran aku.. bantal boleh ganti anak kasa.. ala.. tempat org letak hantaran tuh..

mmg cantik laaa..

Iena said...

only 2 words can describe: CANTIK GILER!

liyana said...

kak mimy!
nak tiru lah deco ni boleh? cantek la... :D

Mia-Ina said...

cantik sgt

Eida said...

cantik Mimy,bunga tu nmpk cam fresh flower

Deqna said...

sonok betul tgk wat persiapan kawen.. tingat zaman2 nak kawen dulu.. fuh letih jangan nak cakap.. tapi puas hati kan bila dapat wat sendiri..

p/s: ko tu rehat2 sikit2 yer..kata nak nak jadi raja sehari kan..

POSH76 said...

wow mmg cantekla hasilnyer..bagus yang penting lain dari yang lain

Google