THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

02 July 2013

Teh Tarik Satu


Abam besar tengah sibuk tu buat air.....mama request nak teh tarik satu....kemain gigih dia mengacau sudu...hahaha...dah siap terus sumbat dalam mulut mama...adeh..

Salah satu interest Fayel selain bola...dia suka main pondok pondok...sebab dia takde kawan...maka kena mama jadi kawan dia...kejap dia sumbat air..sumbat makanan...jadi aku pun pura pura makan ...minum...layannnnnn

Err rasa nak beli kan Fayel set mainan kitchen tu la...tapi EA tak bagi..kena tentang habis habisan....alaaaaaaaaaaaa....masterchef apa wannabe kan...kalau aku beli je gamble acaner?? huhuhu..hui geramnya mainan kitchen tu...leh main sesama kan Fayel...


Kacau jangan tak kacau...

Pastu tarik....

mama melayan kerenah abam suh makan olok olok











Important : Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image. MIMY HAMID

14 comments:

as ♥ Leenda said...

hahahah..mcm abah asyraf pun tentang habis habisan nk beli menan masak2..ape salahnya kan..

Siti Haslinda Sadiken said...

abam fayel boleh main macak2 dgn SB ehh..mami mimy beli la set kicen tu..selamberr jekk

CikNaa said...

hahaha.. sbb papa dia suke msk, ni menurun nih..

Aeen said...

wahh..suka main pondok2 ek..nnt nk jd masterchef yeh..:)

PinKy MoMMa said...

sheksssiiii la tukang buat air..ni kalau minum kompem bertambah2 hahaha..muka fokus sangat tu yg tak tahan ok.. :)

yUmiE AzuRa said...

hahaha comel giler abang besor ni buat air..aunty nk fresh oreng 1 fayel ye..

ctmah said...

alahai abg long ni...
teh tarik untie mane niiii
hihihi

e k i n ♥ y u s r i said...

abg long!
teh tarik 3!

D Yatie said...

abang kawasan mencontohi Dr. Fazley! Good Job Fayel!! :D

Ann Ishak said...

ko belikan banyak bola sudah...confirm EA tak tentang habis habisan punya :)

m@m@yAyA said...

eh abam fayel nti lehla main pondok2 ngn yaya..
mama yaya pun sibuk nk belikan kitchen set tue..

Chekgu Azrine said...

Kemain lg fayel..mcm btul2 je tuh..hahaha..pandai ek

~ NANA ~ said...

haha fayel ni kelakar la...kalau i mau tergelak2 tengok gelagat anak mcm ni

Nadine said...

hahaha, this is too cute!! :))

Google