THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

03 July 2013

Barangan Sopingan IKEA Yang Banyak Nau Motip

Nak menunjuk barangan hasil sopingan Ikea hari tu...lepas geram lama tak gi Ikea adalah beberapa barang yang aku dah berjaya beli walaupun memula tu asal pegang je EA mesti tanya aku motip?? untuk apa?? haishhhhhh...soping ngan orang laki gini la tau...tak tau ar laki korang...tapi laki aku memang begini..nak beli sesuatu barang mesti ada musabab relevan nya...yer la aku ni jenis main beli je cantik di mata pastu tak pakai...tapi sebenarnya ada berguna nya ..bila dan bila...tetiba nak pakai tuptup ada je..kannn..orang laki apa tau...semua nya geleng kepala...hehehe...

Kali ni meredah Ikea ada beberapa barang aku beli....beli la apa yang nampak di mata...padahal kat rumah penuh barang Ikea itu ini secara tanpa sedar...dah situ je tempat beli barang moden mampu milik kan...ada aku kesah orang kata barang Ikea tak berkualiti sangat...erkk apakah...kualiti tak kualiti barang besar besar dia mahal ko...aku pun tak beli situ setakat benda kecik ratus boleh la gagah lagi walau semput nak membayor nye...ada gak suara aku dengar beli barang Ikea ni tak best sebab dah ramai sangat orang beli nanti gi rumah sana sini sama je...ehhhh sapa cakap tu syhh bair lah rahsia...mulut orang kaya berduit memang gitu...biar arrr orang nak beli Ikea ke hapa punnnnn

Adalah beberapa barang yang dah selamat dibeli...yeayyyyy...taktik nya senang aje...aku main letak je dalam troli...walau EA buat muka annoying sangat...it sokay ...dia kena bayor barang besar...barang kecik aku bayar je ...balik umah dia pasang dia tengok cantik dan ada gunanya dia diam je...baru dia tahu kan....hihihi..tak beli maka tak tau...dah pasang baru jatuh hati...maka mari la tengok tengok apa aku beli ...berguna di mata ku tapi motip kata suami ku...huhuhu..motip la sangat kan.......motip motip pun dah selamat pun pakai guna kat rumah



Dulang besar punyeeeee RM39 harga nya...EA kemain bangkang..nak guna apa...aku kata adalah..dan mangkuk RM7.90.....geleng kepala...nah ku persembahkan nasi ayam.....senyum tak kata apa apa EA...


Rak Expedit RM149 selamat di pasang sumbat segala buku buku majalah dalam ni tertutup ...selalu Fayel duk kiraikan buku..selamat la di dalam ni...book Fayel bawah sekali senang dia nak sauk sebelah album kahwin...aku aim nak bakul rotan tapi bajet tak cukup mahal...nanti la aku beli satu persatu...so sementara beli box hitam ni 3 for RM55...erkk tak cukup satu

Penyidai yang rabak........memamg dah hukum buang...

Ganti dengan rak besi putih penyangkut RM19 Ikea untuk baju berhanger...yang bawah tu baju bersidai RM25...setel masalah...baju baju kami memang berhanger kekdah pemalas lipat ye...huhuhu



AKU ADA BELI LACK/RAK PARA HITAM RM79  KONON NAK GANTI KABINET TV..HMMM TAK PASANG LAGI...TUNGGUUU







Important : Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image. MIMY HAMID

13 comments:

CikNaa said...

lorrr.. de sambungan lagi? baru nak panas bontot bace entry ni kak oii

Siti Haslinda Sadiken said...

mintak ka EA pasang cepat bende alah itam tu haaa..nak nengokkkk!!!

~ NANA ~ said...

ok dah aim besi penyangkut rm19 tu! hihi

Diana Aziz said...

Besi penyangkut tu mcm nana berkenan je.. ader jgk yg pegi Ikea nti nih!

Ros Anis Rusli said...

sama..kenan dgn pnyakut baju rm19 tuh...

hayati hashim said...

Sama la suami ku. Masa nk beli suka la tanya motip motip. Bila beli dia yg rasmi dulu...

Liyana said...

waaaa baru bukak website ikea.. hehe

Miss Moon said...

nak carik jugaks la penyangkut RM 19 tew muahahahha

Anak Lebah Comot said...

napelah ikea tu bukan sebelah umah??? adehhh

ameris said...

kite pun suke dgn brg ikea wpun ada yg kata x quality. pandai2 lah pilih kan... dah ko beli rege rm19 nak kualiti mcm rm119, takde makne laaa kannn...

^*NaNa*^ said...

ahkak rak besi rm19 tu pasang sndiri ke?susah tak nak kena gerudi ker?lama da ai cari bnda alah cmtu ..mcm praktikal...

Chekgu Azrine said...

Akak suka jgk barang ikea..tp hubs tak suka plak..walawehhj

Wawa said...

klu lepas beli mangkuk besau2 tak masak mmg EA akan ngamok muncong kot...hahaha...
eh tapi bekas itam tu cam comel gak kan...

Google