THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

12 January 2011

Mahal Membeli Menang Memakai Dengan MAC

Sapa suka pakai MAC sila angkat keyboard sekarang jugak.....huhu yang tak pakai tu meh nak citer...aku pun baru ni ha pakai...itupun sempena barang hantaran yang diberi tu...memang di akui MAC ni mahal nak mampssssss....giler mahal..bukan sikit...banyakkkk....beli sekaligus semua mau pengsan...tapi aku lucky sikit...dapt beli murah...kan aku ada citer kat entry ini.....semua gegara sale hebat itu.....aku pun borong gak ar...leh ar dapat separuh harga...wink wink...bijak takkkkk aku rembat...haha....ok hari tu nak story lelebih belum try lagi..pastu lepas je kahwin..MAC ni jadi hak milik aku la.....dah beli tak pakai  rugi la kannnn....maka MAC la mekap aku skrang...huhu produk lain ada gak..tapi dah nampak yang bekas hitam ni..dah tak pandang lain...giler eksyen berlagak...huhuhu...

Orang kata tak kenal tak cinta...haihh yer skrang dah terkena muka sendiri la...hamik ko makan kata kata...sumpah series MAC is da besttttttt mekap yang aku pernah try setakat ini...walawehh phewitttt...memang mahal tapi berbaloi baloi...aku ni mmg tetiap hari bermekap ke opis...tak leh tak mekap...nanti muka JU ONN tak pun macam orang baru bangun tido tak mandi..iskkk...dan yang telah membantu menserikan wajah aku dah tentu nya mekap.....tak kisah la mekap apapun..murah pun cantik tau...tapi aku ni sejak ada MAC pakai je la ni...benda dah ada..tak pakai rugi lak..takkan nak buat perhiasan kot kan...heehh..yang pasti aku tersangat puas hati ngan MAC ni...dah la tahan lama patut la mahal..pastu muka nampak glow je...i like...adusss habis la aku pasni kopak asik beli benda alah ni je...hehehee....



senarai mekap MAC untuk mekap seharian....hhuhuhu...ada yang kurang ni ..apa ek..ooo bedak compact la...okeh nak kena beli ni...huiii giler poket rabak


eyeshadow aku....bila la nak habis ni....tengok la...banyak lagi tu....pakai sikit je tahan lama weh

ini blusher aku...satu color ala ala gold jenis mineralize....satu lagi color macam coklat mocha...yang ni bos aku bagi...hehehe...tengok bebetul ada beza...ni pun aku tak tau bila habis...bertahun ni...padahal hari hari sapu tauuuu


wajibbbbbbb untuk aku 3 benda ni...eyeliner hitam, mascara, eyebrow coklat...akhirnya aku jumpa 3 mekapmata yang sesuai untuk aku...kalau tak mata panda je la hari hari..sekarang tidak lagi...eyebrow pun bikin kening aku macam original jeeeee


lipstick aku...2 jenis..satu macam pinky..satu lagi ala coklat natural..dua dua aku suka...MAC ni ko kena pandai combine baru kelasssssssss





yang terakhir lipgloss...yang ala bercolor coklat tu bos aku bagi gak...pehh bos main bagi je kan...hhuuh..rasa bibir nak kilat baru aku pakai...kalau tak simpan pekasam je la...hihihi














Important :Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image.MIMY HAMID

8 comments:

Akak Kembang said...

memang syok guna MAC tp tulah agak mahal skit..ngeh..ngeh..

salam suai kenal

kella said...

mahal tu.... tak mampu den ni.. hehehe

farahfatihah said...

wahhhhhhhhhhhhhhhhhhh mahal lah klau nak beli set hhuhu

NeenaAnuar said...

yeeezzzzzzzzzzaaaaaaaaaa.... skg ko tahu naper aku fanatikkk sama MAC??? hahaha.. kannnn.. tak kenal maka tak chintaaaaaaaaaa kannnnn! so enjoy with your MAC yeah! ;)

shuhadah Zainol said...

wahh..best..tapi mahal tu....huhuhu..

Softtouch [Hanim] said...

bestnya tapi mahal...nak usha2 brg tu kat kaunter pun takut...heeeeee

Mag said...

huuuii..upload la gambar dah makeup~

Kaseh said...

ko tak mekap pun dah comel...ni kan pulak ko mekap..tapi aku sokong mekap mac mmg cuns.. aku salu je pow amy punya..nama aku nak beli sendiri jgn harap la..mahal nokks..

Google