THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

31 January 2011

Mari Bercuti dan Selesaikan Apa Yang Patut

Hari ni last day keje...yahooooooooo...bermula esok..start la acara rehat kan diri minda ...yer ar cuti direct kannn...opis aku lak memang dah aturkan cuti ....jadi ai follow la...hari ni pun opis agak lenggang kosong...tapi pelik gak..jalan tetap jem..muahahaaa...cuaca mendung skrang pun seakan paham mood cuti sudah mari.......cuti aku akan bermula mengikut jadual di bawah......yehaaaaaaa lets holiday bebeh..bukan senang nak dapat cuti direct ni beb..wehhooo....manyak ongg wooo ini tahun arnab CNY...wa manyak suka lolllllll...wa boleh rehat panjang...otak wa sudah tenat kat opis..........

Sebelum cuti pastikan segala keje sudah siap yerkkk.....kang masuk keje balik tension maaaaaa keje berlambak...nak nak pulak sekarang ni opis tengah musim KPI...huii takotttttttttttt.....ok mission KPI sudah selesai.....Alhamdulillah legaaaaaa.....psst dapat baper?? adalah syhhhhhh...janji leh cover increment dan bonus jadik la kannnnnnnn...hihihi..





SELAMAT BERCUTI UOLLS 
&
HAPPY CHINESE NEW YEAR...GONG XI GONG XI








7 comments:

Softtouch [Hanim] said...

betsnya cuti direct..smalah mcm sy tp sy start cuti khamis..tp rabu tu rasenya 1/2 day kot...bkn senangkan nk dpt cuti mcm tu...hepy holday mimi

Kaseh said...

ko balik ganu bila babe? aku doakan moga semuanya selamat spt dirancang eh.. selamat naik pelamin lagi..hhehe nati ko balik sini kita jmpa ok..

Beautyfull_Maria said...

Selamat Bercuti!! ;)

-aNida OtHmaN- said...

selamat berchOtisss kakak....

so, apa g dh chotis...chotis..jOm vacatIon..ehehhee

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

hapie holiday nok..aku last week baru lepas cuti seminggu...rabu malam lepas keja baru balik kg lagi....

ratusiput said...

aku cuti ikut kalendar nok.mencik.naik gaji nan ado.bonus lg la kempunan.mmg nk kena blah cecepat ni.wat nambah dosa aku je keje.ehehe...

Ann Ishak said...

skang aku tengah presure...SEP belum buat2 lagi

Google