THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

27 January 2011

Berentap Laki Bini Pasal Sup Maggi

Semalam menu dinner kami laki bini adalah Sup Maggi buatan asing sendiri sendiri.....apa sudah jadi ni.......gaduh ka?? tidak tidak...semua gara gara nak berentap sup maggi sapa paling sedap.....semalam kami berkelentang kelentung kat dapur masing masing sibuk ngan resepi ciptaan sendiri ..padahal sup maggi je kan..dua dua kebulur semalam...tekak memasing minta maggi jugakkk...Encik Awak kata dia nya sedap mantop...ehhhh aku nya belum try belum tau...wakakaka..nan adooooo.....tapi aku tak nafikan yang laki aku sorang ni memang handal di dapur..dia masak maggi memang sesuai ngan tag line..mee maggi sedap di makan...dalam 5 minit sudah siap...aku jugak terkontang kanting baru nak potong..tumiss..haiya....maaf kaum wanita dan dot dot semua....mak terpaksa kalah je ngan air tangan lelaki ini....adess....malukkk aku malukkk...takpe next time akan ku buktikan wahai suami ku...masakan sang isteri paling sedap in the house....lalala...house cukup tak perlu world yer....


Yang mana satu Maggi Saye Sudah Kembang?? hahaha...beza berbeza....satu isteri punyee...satu suami punyeeeee....hamik dua dua nak berasing kannn

Sup Maggi Encik Awak.......sayur hijau banyak...cili merah bercolor color...rasa ada umphhhhhhh.....nak share tak bagi ...kedek....5 suap je dapat...huwaaaaa menangissssssss


yang penting aku nya kena ada telur terapung....makan rasa terapung dan lemak pun apung apung...air tertuang banyak......hmmm rasa?? agak kurang la....aku letak cili padi jekkk....hmmm telan je la kan....

 








Important :Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image.MIMY HAMID

14 comments:

pearls.. said...

mmg nampak mimi...

ko nyer mmg tak sedap.. hahahahha.. yang encik awak awak punya tu nampak lagi mengiurkan.. hahahah.. sorie...

Kaseh said...

wakakakaka... si megat punya megi mmg nampak sedap beb.. tapi aku pun suka telur terapung2 separuh masak macam ko buat tuh..haha cer ko combine kan ko punya megi ngan megat..sure lazattt jadik dia..

ratusiput said...

5 bintang utk laki ko nok...ehehe...cuba lg di masa akan dtg...

daela said...

hahaha....megi megat aku soka...megi ko amy suka....hahahahahhaa....

CidaZam said...

hahaha... aku pilih yang banyak sayur. BAgus la laki ko! tumb up! megi ko dengan aku samer je rupo. Tapi kita suke yang sup banyak2 kan

Softtouch [Hanim] said...

mcm rcgan masterchef plak...heeeee sweet je berentap ngan msakn masing2...

maggi mmg sedap kalu sesekali layan..nak2 kalu maggi tu kita tumis dulu ngan bwg...pergggghhhhh...nak jugak!!

-aNida OtHmaN- said...

hahahaah.....comeIlaaa korang bedua nie.....

pepagi di jamu mata ngan maggi nie...mengeletik perut..hadoilaaa...
sedap tuh...slurrrppp

mamamarissa said...

sedapnya...tapi kan dear...tapi kan dear...sup maggi ur hubby mmg nampak lebih menarik...lariiiiii!!!

PynGees said...

wah..wah..mimi..sungguh comel..

maggi punya psl pun leh jadi brng kes..he..he..

bestkn bila dh kawin..Ber2 lebih baik dik!

Liyanaroxx said...

kak mimy..bukan nak menangkan abg megat tapi saya lebih terliur tgk maggi dia! *jgn mare ye?*

cuba lagik di masa hadapan kak!

chaiyok!!!

Nadine said...

hehehe, that's so cute! :)

kalau lapar, skali skala makan maggi best kan? cuma skang mak buyung xdpt nak makan, tgk je la...huwaaaa :((

d.a.m.i.q.u.l.a said...

wah sihatnye megi sup en awak,penuh sayur-sayuran.aku kalo mkn megi tak suke gak banyak brg,suke telur sebijik je,mcm ko punye hehe

farahfatihah said...

adehhh terliur dah ni..balik kang ada yg masak meggi ni hahaha

Myrilicious said...

satu saingan yg hebat

Google