THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

23 January 2011

Lagu Ni Comel Tang Risau Risau Risau....

Kalau Cinta – Aliff Aziz & Joanna



Di lubuk hatiku
Adalah kamu
Sebagai ratu

Seluruh jiwaku
Hanya dirimu
Yang aku mahu


Verse
Telah ku percayakan
Hati ini padamu
Maka kita tak saling risau
Risau risau risau

Chorus
Kalau cinta jangan kacau
Kalau sayang tak perlu marah
Kalau ikhlas tak minta berbalas
Serahkan cintamu
Pada yang punya cinta

Di lubuk hatiku
Adalah kamu
Yang aku perlu

Seluruh jiwaku
Hanya dirimu
Yang aku mahu




Buka Blog aku je lagu ni kannn...tak suka mute sound hokeyy.....aku tengah tahap taksub lagu ni...ringtone pun lagu ni....lagu ni comel la......tetiba rasa mude belia lak dengar lagu ni....ah takk kira lagu tak kira umur kennn.... lagu berkumandang terfeeling lak budak belia remaja baru nak belajar bercinta...pewitttttt....suka bunyi tang risau risau risau...adehh risau la sangat kan..ohh sekarang tak risau dah...boyfwen mak dah jadi sang somi sekarang...no no no....motip kecoh je kannn.....biarlah.....dah dah...bagi mak layan lagu ni...nak bagi risau lagi sekali...uhuhuh..takpe risau je skrang dah ada obattttt.....opppssss lalalalaa






 risau risau risau !!!! meh sini nak bagi obat....muahhhhhhh...












Important :Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image.MIMY HAMID

10 comments:

azayani alim said...

alamak!!! dah jatuh cinta ngn lagu ni jgk dah..hoho

Eri-chan said...

hahaha....feeling muda remaja takpe jangan tak matang2 sudah. lagu ni comel, but not for me..ehek

Kaseh said...

aku pun suka tang risau risau risau tuh...heheh salu aku biar je blog ko ni on..sebab nak dgrlagu tuh.. rasa comellll sgt...

Kaseh said...

babe aku rasa kan.. gambo tang familia tu ko da kena tuko dah..kena letak yg ada gambo megat gak..familia baru tuhh...

-aNida OtHmaN- said...

wah lagu best......takpa skali skala fiLL muda belia.....eheheheh
comei laa pic tuh

kella said...

hooooo..tak dapat dengar pun mimy? lappy aku osak ke apa ni.. hmmm.. tak kira.. aku nak carik gak lagu ni.. takleh jadi..

kella said...

ok aku dah dengar! ya memang best! :D

POSH76 said...

i like this song...kiut jer gambo korang tu hehe

ratusiput said...

aku lom penah dengo lg lagu ni nok...

Ann Ishak said...

sorry babe...lagu ni is not for me too...

Google