THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

28 January 2011

Kacang Tumbok Kot Namanya...


Betul kan ini adalah kacang tumbok...selalu tengok bungkusan merah je.....rupanya ada bungkusan color lain gak ek...kacang tumbok ni sedap di makan tak sedor diri perabis...ngap ngap makan masuk mulut....sebiji jual 40 sen...aku beli RM5 buat kudap kudap....hadoii camner nak kuwus niiii



3 perisa itu coffee..peanut...mint choc....i likeeeeeee











Important :Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image.MIMY HAMID

9 comments:

liyana said...

x penah rase yg packaging ni. slalu yg kaler jernih tu. hehe
dah lame x kn kcg tumbuk ni. sodap eh.. :)

ratusiput said...

aku slalu mkn yg bungkus ngan kertas myk tu...yg bungkus cantik jelita ni tak pnh jumpa lg...

Kaseh said...

menda mengemukkan mmg sedap beb...hehe

Nadine said...

apekah nama brand kacang tumbuk ni wahai puan mimy? tak pernah jumpa lagi ni..

cik xxx said...

mimy,
aah, camne nak kurus nie.. hepp..

mrs.spicy said...

ouh, jenis ni aku jumpa masa melawat orang balik mekah hari tu. sedap!

Ann Ishak said...

mak pun ada jual nok...sepeket mak boleh bagi ko

NeenaAnuar said...

owhhH!!! my favourite babehhh!! en. teman selalu beli yg paket merah.. jenis peanut tuu.. memang lekaa giler makan.. sedap kan! nanti nak try lah yg rasa mint tuu... :D

Superstar Suri said...

memang sedap!! dulu order kat member skang member dah berenti keje, dah tatau nak order kat saper..

Google