THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

25 January 2011

Hari Ini Abah Kite nya Besday


Salam semua...hari ini 25 January 2011...dengan bangga nya ...aku anak kepada ENCIK ABD HAMID  BIN PUTEH nak wish kat seorang bapa yang kita panggil ABAH....SELAMAT HARI LAHIR ABAH !!!!!!...Alhamdulillah menginjak setahun lagi umur abah kiteee...tahun 2011 ni dah 62 tahun....memoga diberkati Allah ..diberikan kesihatan yang baik dan umur yang panjang untuk melihat perkembangan keluarga...di berikan rezeki halal yang berlipat ganda...semoga terus menjadi abah yang terbaik bagi kami semua anak anak mu....abah adalah insan terpilih kami yang disanjungi..kami sayang abah......abah terbaekkk no.1...

p/s : abah tolong baca kat laptop umah yer......jangan lupa...special entry ni...glamer abah..huhu




Encik Abah segak berbaju PINKY...huhu ni pun kena paksa jugakkkkk


Encik Abah bersenang lenang kat umah Puchong aku....big boss tengah pantau keadaan umah...orang sebuk kemas dia jadi mandur... 
**abaikan sofa buruk pekasam feberet Encik Awak..nak buang tak kasi...huhhhhhhh**











Important :Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image.MIMY HAMID

11 comments:

-aNida OtHmaN- said...

pakcik hamid...
sELAMAT HARI LAHIR...
moga DIRAHMATI olehNya......

Shu Shinju said...

Selamat Hari Lahir Pakcik....
maintain hensem k...:)

Deqna said...

happy birthday kat abah kite yer :)

Softtouch [Hanim] said...

happy birthday utk abah mimi....semoga pjg umur n murah rezeki...

kella said...

selamat hari lahir untuk abah mimy! aku sempat beramah tamah ngan abah masa kawin ko dulu... :)

cik xxx said...

mimy,
kalau ko ada adik laki aku nak wish mcm ni,

'Selamat hari lahir,abah!'

eh? hehehe

tapi memandang ko takdak adik laki dah, makanya aku wish

'Selamat hari lahir, pakcik!..'

:)

untung pkcik dapat anak macam mimy..

lemah llemmbutt..
sopan sannntunnnnn..
nice

farahfatihah said...

hepi besday kat ayah kamu =)

Iena said...

selamat hari jadi pak hamid...
semoga pakcik sihat walafiat & kekal bahagia bersama makcik & anak2 menantu... x lama, cucu plak... ;p

Kaseh said...

panjang umurnya..panjang umurnya..panjang umurnya serta mulia..serta muliaaaa (sila nyanyi sekali) ehhe

utk pakcik.. selamat hari lahir.. moga sentiasa dimurahkan rezeki, dipanjangkan umur dan dkurniakan cucu secepat mungkin.. aminnn

p.s: mimyyy sofa megat tu ada sentimental value kot..heheh

daela said...

Happy birthday uncle HAMID...:)

Nadine said...

Happy belated birthday to your abah!!

smoga panjang umur, murah rezeki pakcik! :)

Google