THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

29 November 2011

Memenyet Ayam, Kategori Makan Malam PreAnnivesary Kah???

Salam maal hijrah semua...cuti lama ko ..lebam nak start tulis something...kalau dah kat umah aku malas nak berblog ni...tak kose.....banyak keje lain nak buat huiiii...eh banyak la sangat...kebetulan hari annivesary jatuh dengan tahun baru maal hijrah...semoga kami mendapat barakah dan rahmat Allah di tahun baru ...amin..thanks eh yang wish ucapan...rasa macam pengantin baru lak...alahai....glowing bling shining ....

Eh tak sambut gi memana ke..kata annivesary......tak gi memana pun...plan asal dah cancel...konon nak gi cuti...aku proposal la ngan EA nak gi sana sini...kena proposal sebab kos bajet haruslah dari menteri kewangan kann....haram dia approve...dia diam jekk...rupanya laki mak ada plan lain balik kampung daaa...ada urusan family sikit...macam biasa naik lori la..heheh save bajet...mmg sangat bajet laaa...tumpang lori kekdah nya ..FREE gitu...tapi takpe yang penting menjenguk keadaan family kat sana...aku kirim salam dari kejauhan ...hukhuk rindu lak ngan mentua...takpelah..nanti Mok datang ehh masa dalam pantang yeayyyyyy..

Disebabkan jumaat malam EA dah gerak nak balik kampung naik Lori...EA ajak kuar makan makan la...kena la sambut gak ngan bini...kang bini sentap payahhhhhhhh....malam tu pilihan bukan aku yang pilih...ni nak marah ni...yer EA kata aku pilih kang nak makan mahal aje...dah la tengah bulan katanya hikkkkkkk...nak wat camner bini selera besar....yerla ku turut permintaan suami ku...takpe dia nak bayor kan...aku serah ajeee....aku wat gak proposal makan sana sini ..kemain aku sebut...EA geleng jekkk...rupanya dia nak memenyet ayam laaaaaaa....adehh..oklah ikut je la...aku pun lama tak memenyet ayam...lets penyet penyet bebeh...rakus ni bab makan


kuar pun agak lewat malam...kul 9.30 sudahhh...so ke Ayam Penyet AP, Sri Gombak Prima...dekat ajee

Menu malam tu Ayam Penyet wajibb...tambahan Sup Ekor dan Ikan Bawal Bakar....meriah meriah

Sila tengok tangan sapa dah start mengaul gaul ayam penyet

Yer suami ku EA...laju makan tak hengat...sebab feberet dia kan...dah tentu malam tu dia pilih so dia bayor la...

aku pun excited dapat makan makan ni...kelaparan sangatt....

aku ok jekkkkkkkkk ngan memenyet...semua makanan aku sukaaaaaaaaaaaa....yeahhhhh

dapat makan puas hati...kenyangggggggggg....mekasih EA belanja...tempat awak offer belanja sedap laaaaaaaa naik selera...opsss bodekkk



ERRR SEMPOI JEKK KAMI....MAKAN NASI AYAM PENYET SUDAH DIKATEGORI MAKAN ANNIVESARY KAH KAH KAH....HEHEHEH...TAK  MENGAPA ASAL KENYANG PERUT DAN MAKAN BERDUAAN SUDEHHH.....KAN KAN (PASRAH JEK LAKI KU BUKAN WESTERN FOOD TYPE)





Important : Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image. MIMY HAMID

11 comments:

mamyharraz said...

happy anivesari utk mimy&suami.semoga bahagia hingga hujung nyawa.amin.

oklah ni dpt memenyet bersama-sama :) ada juga sambutannya.asal dpt berdua-duaan dah cukup bermakna.

eLLy said...

klu makan maggie pun tak per dik yg penting "BERDUA" kan kan kan :p

SURIA AMANDA said...

happy anibersari mimi...psstt...kedai ayam penyet ni kak mana?

Kyra said...

EPI ANIBESARI MIMI

Liyana said...

happy anniversary kak mimy n husband. ok je mane2 pun asalkan berdua.. hee

Natasha Farina Arifin said...

happy anniversary kak....semoga berkekalan hendaknyeee.....!

PUAN SUE said...

happy anniversary kak!!! semoga berbahagia smpai syurga

POSH76 said...

happy anniversary beb...moga bahagia dunia & akhirat...makan kat sini mmg bess tapi nak ngabehkan tu yg jenuh!!!!!!!

Eri-chan said...

aku suka font ko ni..comel ajekk

Ann Ishak said...

nasiblah aku tak berapa minat ayam penyet AP nih...tak kalu mau terkeliur jugak tengok ko makan babe

Bitt (double IS) said...

ayam penyet pon sodappp perrrr tambah2 sup ekor tuhhhh..perhhhh dulu masa ngandungkan iskandar hari2 ngidamm sup ekor...huhuhuhuhu

Google