THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

21 May 2011

Siapa Awi Rafael Ni??

Siapa dia ni ek...lagu chill la bro...cool giler...lirik sempoi..rentak lagu pun layan beb...sekali google image ...leh tahan gak orang nya...can do la mak nengok...hehehe..ko muka can do je kemain...ahaksss...takpe mak dah berlaki pun haaa....apa2 hal pun aku suka lagu dia...ada sebut campur english..pastu slang english very the...suka tau...runaway..everyday....okeh macam biasa bila lahu ni je aku duk putar..memang letak kat blog la sampai jemu....layannnnnn




Pulanglah -Awi Rafael

Bukalah mata dan lihat di hadapanmu
Aku berdiri dekat tapi kau tak nampak
Hodohkah aku 'tuk sering kau campak saja
Apanya yang dia ada yang aku tak ada

Bridge:
Mungkinkah aku yang tidak sekaya
Mungkinkah aku yang tidak bergaya
Haruskah aku pun tetap menantikan mu
Berikan jawapan





Korus: (2x)
Pulanglah sebelum ku runaway
Aku menanti kamu everyday
Aku menunggu dari
Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday
Aku tak ingin, tak perlu
(Aku dah bingung)
Aku berjalan di kota Kuala Lumpur
Semuanya nampak berbeza tapi ku sama
Ulang Bridge & Korus

*Gitar Solo

Ulang Bridge

Runaway…
Aku menanti kamu everyday
Aku menunggu dari
Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday
Aku tak ingin, tak perlu

Ulang Korus














4 comments:

JungRara said...

mula2 cam x best...lame2 dgr, best gilerrr

Softtouch [Hanim] said...

ensem jgk awi rafael nie yer..hehehhee

byknya BE awk mimi...tahniah..yelah sy perasan nuffnang mcm baik ati jer skrg ni..

wa...sakan mimi n the geng borong makeup stage..murah giler tu lepas sale...

I want to lose weight said...

lagu ni selalu kuar kat Era pagi-pagi..

Kalep nyanyi tang EVERYDAY
Monday - Thursday..

Pastu sambung sndr Friday.. Saturday.. Sunday :)

Ann Ishak said...

aku pung suka lagu ni

Google